Vizitator obralex Postat Martie 2, 2011 Partajează Postat Martie 2, 2011 Buna ziua! Am si eu o problema cu un rotor de pompa kama. S-a ars, l-am desfacut pentru a-l bobina, l-am bobinat, insa cand sa lipesc medianele am observat ca are 13 canale si DOAR 25 de lamele! Ati intalnit asa ceva?? Daca da va rog sa imi spuneti si mie cum se fac legaturile! Va multumesc anticipat! Link spre comentariu
Vizitator obralex Postat Martie 2, 2011 Partajează Postat Martie 2, 2011 Buna ziua! Am si eu o problema cu un rotor de pompa kama. S-a ars, l-am desfacut pentru a-l bobina, l-am bobinat, insa cand sa lipesc medianele am observat ca are 13 canale si DOAR 25 de lamele! Ati intalnit asa ceva?? Daca da va rog sa imi spuneti si mie cum se fac legaturile! Va multumesc anticipat!Nu ma prea ajuta link-urile astea. sunt doar piese de schimb. eu as vrea sa il repar pe acela Link spre comentariu
sla Postat Martie 2, 2011 Partajează Postat Martie 2, 2011 Mitica iar se tine de glume... Link spre comentariu
alex66 Postat Martie 3, 2011 Partajează Postat Martie 3, 2011 Mai numara inca o data nu are cum sa fie 25 de lamele Link spre comentariu
Vizitator obralex Postat Martie 3, 2011 Partajează Postat Martie 3, 2011 Mai numara inca o data nu are cum sa fie 25 de lameleAm inumarat de 10 ori, nu numai odata! SUNT 25 de LAMELE! Link spre comentariu
boederyakumo Postat Martie 3, 2011 Partajează Postat Martie 3, 2011 De curiozitate, faceti-ne o fotografie a rotorului, sa vedem si noi miracolul. Link spre comentariu
blazeu Postat Martie 16, 2011 Partajează Postat Martie 16, 2011 Eu am aruncat o masina de gaurit ruseasca cu colectorul impuscat, din motiv de numar aiurea de lamele (26 fata de 24 la celelalte masini)....Al doilea post de pe FIECARE pagina e o reclama generata automat (trebuie si niste bani ca sa poata functiona forumul asta!)Ma cam tem ca va trebui sa cautati alta pompa... Link spre comentariu
mihaighe Postat Martie 17, 2011 Partajează Postat Martie 17, 2011 Nu este obligatoriu ca nr de poli si nr de lame sa fie sa fie in multiplu de 2.La bobinarea motoarelor cu colector exista mai multe tipuri de bobinaj .Un bobinator cu scoala stie ce spun,la desfacerea rotorului pe linga numararea nr de spire pe bobina este necesara si ridicarea legarurilor la colector si modul de amplasare al bobinelor in canale.Altfel cum va expliati ca toate motoarele de care vorbiti au functionat inainte? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum