Vizitator aberatiu Postat Martie 1, 2011 Partajează Postat Martie 1, 2011 Salut, sunt student la o facultate de automatica si mi s-a dat ca proiect creare unei masinute ce se deplaseaza independent 30m.Sunt in primul an si nu prea cunosc multe din electrotehnica asa ca v-as ruga, cei ce cunosc despre ce vb, sa ma ajute cu o schema simpla (schema electrica). Sincer, nici nu stiu exact ce piese mi-ar trebui, de aceea apelez la voi.Dupa cum am spus, masina nu trebuie sa faca tumbe sau sa zboare, ci doar sa mearga independent 30 de metri.Multumesc in avans pentru cei ce vor raspunde. Link spre comentariu
Aelfo Postat Martie 1, 2011 Partajează Postat Martie 1, 2011 Cred ca cea mai simpla idee: masinuta sa urmareasca o linie trasata pe jos. Se face un cerc sau o elipsa de culoare neagra, cu latimea liniei de 1-2cm. Masina (robotul) urmareste aceasta linie cu 2 senzori optici montati in fata sa. Pentru a lua un viraj masina trebuie sa fie prevazuta cu 2 roti/motorase. Pentru a realiza 30m, se fac 30 de ture pe un cerc cu lungimea de 1m. Link spre comentariu
Vizitator aberatiu Postat Martie 4, 2011 Partajează Postat Martie 4, 2011 Nu ai inteles exact. Eu vreau o schema electrica dupa care sa construiesc masinuta (schema electrica). Link spre comentariu
shebu_18 Postat Martie 4, 2011 Partajează Postat Martie 4, 2011 Cel mai simplu ar fi daca ai folosii o placa de dezvoltare, cativa senzori, motorase sau o cutie mica de transmisie. Daca trebuie sa se deplaseze 30m atunci nu-i asa greu. Link spre comentariu
Vizitator electrosv Postat Martie 5, 2011 Partajează Postat Martie 5, 2011 Vezi aici http://www.epsicom.com/produse.php?IDca ... s_base=11# P.S. daca este considerat reclama rog sa se stearga. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!