valytzu1207 Postat Februarie 26, 2011 Partajează Postat Februarie 26, 2011 Salut,In primul rand as vrea sa va spun ca sunt cam incepator in ale electronicii...M-am apucat sa imi fac o statie cu 4 TDA7294, puse pe o iesire a trafului de 2x25Vca, iar cealalta iesire de 2x15Vac am stabilizat-o la 2x13Vcc si o folosesc la celelalte montaje necesare amplificatorului. Printre aceste montaje se numara 8 vumetre puse pe partea de + 12V, iar pe partea de -12V am zis sa pun afisajul cu LED-uri care arata ce intrare audio este folosita (asta ca sa am consum cat de cat echilibrat intre + si - ). Deocamdata pe partea pozitiva am asa: 8 vumetre cu LM3914, 3xCD4066, 2xCD4017, 3xLM555, un RX-2 si un modulator FM folosit pe post de player mp3. Pe partea negativa am decat 2 ventilatoare, iar cu alimentare din ambele tensiuni am vreo 8 circuite 5532.Comanda pentru indicarea intrarii audio corespunzatoare o primesc de la un CD4017, pus in tensiune pozitiva. Acum, eu trebuie sa alimentez LED-urile cu masa, ele fiind puse cu catodul la minus si anodul la masa ca sa functioneze. Am incercat eu sa desenez o schema, dar nu stiu ce a iesit si cat de bine merge. Prima data am testat-o practic cu alte valori ale rezistentelor si pe urma am desenat-o. Practic, daca puneam o rezistenta de 470ohmi pe baza primului tranzistor, cand ii dadeam tensiune se aprindea LED-ul pentru o fractiune de secunda si se stingea. Pe urma am pus una de 6.2K si mergea LED-ul, dar nu stiu daca functiona montajul corect, avand in vedere ca schema e intre cele doua tensiuni... In schema desenata am pus total alte valori, dupa cum am crezut ca e bine. In loc de iesirea unui CD4017, in schema am pus un buton push. Nu am gasit CD4017 in librarie...Ma ajutati, va rog, cu o schema buna, sau macar sa imi spuneti ce sa modific la a mea, daca e cazul?Va multumesc! Link spre comentariu