riciu Postat Martie 23, 2011 Partajează Postat Martie 23, 2011 functionarea este in felul urmator. firul care pleaca din cele 2 fire unite va fi mereu nulul, sa zicem. deci va fi mereu bagat direct in priza. intre cel albastru si cel alb care sint libere se leaga condensatorul. Al doilea fir care vine din priza se va lega si el pe un piciorus sau altul al condensatorului, in functie de sensul de rotatie dorit. sper ca am fost suficient de explicit. daca nu , am sa incerc sa pun o mica schema. Link spre comentariu
strombi Postat Martie 23, 2011 Partajează Postat Martie 23, 2011 Punei carbuni noi in primul rand,Eventual schimbai rulmenti sa nu ai surprize neplacute si cam asta ar fi daca e de la masina de spalat are 2 poziti desi in pozia "inainte"o sa se invarte mai tare stiu de ce motor zici parca vad masina de spalat dar nu imi amintesc marca Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iunie 16, 2011 Partajează Postat Iunie 16, 2011 La masinile de spalat se folosesc motoare asincrone.In general ,un motor asincron are 4 fire:doua la infasurarea de forta si doua la infasurarea de excitatie;schimbarea sensului se face prin schimbarea inceputului infasurarii de excitatie.Viziteaza EmilMatei.ro si gasesti legarea motorului de masina de spalat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum