mircea626 Postat Noiembrie 6, 2005 Partajează Postat Noiembrie 6, 2005 buna,problema pe care o am eu nu are legatura cu tuningul dar fiind vb tot de masini ma gindesc ca n-am nimerit rau.ma intereseaza urmatoarea chestie:am o mazda626 din 1984,benzina,motor de 2000.am avut niste belele cu cutia de viteze.facea un scirtiit cit era rece,dupa care disparea.daca apasam ambreiajul disparea zgomotul.am fost cu ea la meseriasi bazati :finga: ,am dat bani la greu,dar tot am ramas cu beleaua asta.pina la urma am schimbat cutia de viteze cu alta(mai am una de piese),dar e cu motor de1.6.multi mi-au spus ca nu-i bai ca-s motoare de capacitati diferite,dar eu dak nu ma pricep...stiti cum ein concluzie,intrebarile mele sint: se pupa sau nu?dak nu de ce?ce ar putea afecta?eu nu ma pricep aproape deloc.sint fff multumit de masina asa ca ma intereseaza sa o intretin cit mai bineastept pareri de la dv.cu multumiri, mircea Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Noiembrie 6, 2005 Partajează Postat Noiembrie 6, 2005 dar la vechea cutie ce ti-au zis "meseriasii" ca ai?de ce e zgomotul?pentru ca dupa cum spui tu simptomele,pare sa fie ceva in kit-ul de ambreiaj.....rulment,placa descentrata....mai multa.....ti-au dat-o jos?au schimbat ceva?....explica....in principiu cutiile se impupa....daca functioneaza acum pe masina....las-o asa...dar asta-i numai parerea mea... Link spre comentariu
mircea626 Postat Noiembrie 6, 2005 Autor Partajează Postat Noiembrie 6, 2005 la cutia veche am schimbat rulmentul de presiune ,dupa care(au vazut baietii ca nu a mers),am mai schimbat un alt rulment(draku stie care,dar de bani nu s-a pus problema :finga: ca doar mandea are de unde) :weedman: cu cutia pe care o am acu,nu face probleme,dar (si aici ma doare pe mine)la un130km/h (sa spunem)simt o presiune in ambreiaj(adik nu mai merge usor ca la rulaje cu viteza mai redusa).opune o forta.la 80,90km/h totu e ok.de aici si intrebarile mele Link spre comentariu
cristimm Postat Noiembrie 7, 2005 Partajează Postat Noiembrie 7, 2005 Cutiile de viteze pentru motoarele mici au rapoartele mai scurte (adica motorul va fi mai turat la o anumita viteza in km/h). Cu cat motorul este mai mare si mai puternic, cutiile de viteze au rapoartele mai lungi deci motorul va fi mai putin turat la aceeasi viteza in km/h decat in cazul precedent.Sa inteleg ca tu ai pus pe motor de 2.0l cutie de viteze de la 1.6l. S-ar putea intampla ca aceasta cutie sa nu reziste solicitarilor mecanice mai mari - cuplul mai mare - si sa cedeze ceva daca o fortezi. Pe de alta parte la aceeasi viteza (in km/h) motorul va avea mai multe rotatii pe minut deci un consum mai ridicat de combustibil. Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Noiembrie 7, 2005 Partajează Postat Noiembrie 7, 2005 cum adica simti presiune in ambreiaj?cand schimbi?din 4 in 5?din 5 in 4? Link spre comentariu
mircea626 Postat Noiembrie 8, 2005 Autor Partajează Postat Noiembrie 8, 2005 ex:daca am 120,130km/h in momentul cind apas pedala de ambreiaj(dak vreau sa o scot din viteza),pedala opune o forta mai mare decit in mod normal(de obicei e foarte moale,merge ff usor).nu e deranjant,numai ca ma gindesc sa nu fie probleme.ce a spus cristimm mi s-a mai spus ,dar in acelasi timp mai exista o "tabara" care sustine ca nu-s probleme.eu am observat ca nu e motorul mai turat decit inainte la aceeiasi viteza(ex:la 100km/h,am3000rotatii,tot ca inainte).mersi mult pt raspunsuri.mai aflu si eu cite ceva ca-s cu pluta in domeniul asta si cind mergi in service cu masina n-au timp baietii sa-ti spuna ce si cum. Link spre comentariu
dividivus Postat Noiembrie 9, 2005 Partajează Postat Noiembrie 9, 2005 Logodnica mea are un Mazda 626 Coupe Super Deluxe din '79 tot cu motor de 2 L, tractiune spate. Ei de aici are probleme, ca are acolo un dif. Diferentialul este cam uzat, astfel apare un zgomot pe la 60 km/h care odata cu cresterea vitezei devine de o tonalitate tot mai inalta si de o amplitudine descrescanda pana cand pe la 100 km/h ajunge in spectul zecilor de mii de Hz, deci nu se mai aude. Daca si la tine asa s-a auzit, atunci cu diferentialul ai problema (cred ca al tau este tot cu tractiune spate) Link spre comentariu
mircea626 Postat Noiembrie 10, 2005 Autor Partajează Postat Noiembrie 10, 2005 la mine tractiunea e pe fata.ce consum are a ta?e benzina nu? Link spre comentariu
dividivus Postat Noiembrie 10, 2005 Partajează Postat Noiembrie 10, 2005 Nu-i a mea, am scris mai sus, dar are un consum apx 7-8 l/100 pe drum lung si in oras 11-11.5. Link spre comentariu
mircea626 Postat Noiembrie 11, 2005 Autor Partajează Postat Noiembrie 11, 2005 am vazut ce ai scris,dar dat fiind ca dupa logodna urmeaza cascatorie :axe: mi-am permis sa spun ca e a ta.cam asa e consumul si la a mea.dar compenseaza prin multe altele.e faina ce sa mai vb. si cind ma gindesc ca are atitea ani... Link spre comentariu
dividivus Postat Noiembrie 11, 2005 Partajează Postat Noiembrie 11, 2005 Da, si mie imi place Mazda in general, dar mai ales asta, pt ca este model pt SUA, cu 2 portiere, geamuri electrice fata-spate, schimbatul vitezelor foarte usor si precis cu cursa de 3-4 cm, motorul nu-i prea puternic (82 CP) dar masinile Mazda sunt cunoscute pt torque (nu stiu cum se spune in romaneste, asta are 220 Nm!!!). Si toate astea au fost facute in '79 (atunci m-am nascut, pana la ziua mea de nastere este mai putin de o saptamana>>o sa cumpar un HU nou pt masina mea, un Dacie destul de modificat). Link spre comentariu
dividivus Postat Noiembrie 11, 2005 Partajează Postat Noiembrie 11, 2005 Iata cum arata. Link spre comentariu
cristimm Postat Noiembrie 11, 2005 Partajează Postat Noiembrie 11, 2005 Da, si mie imi place Mazda in general, dar mai ales asta, pt ca este model pt SUA, cu 2 portiere, geamuri electrice fata-spate, schimbatul vitezelor foarte usor si precis cu cursa de 3-4 cm, motorul nu-i prea puternic (82 CP) dar masinile Mazda sunt cunoscute pt torque (nu stiu cum se spune in romaneste, asta are 220 Nm!!!). Si toate astea au fost facute in '79 (atunci m-am nascut, pana la ziua mea de nastere este mai putin de o saptamana>>o sa cumpar un HU nou pt masina mea, un Dacie destul de modificat).Torque inseamna cuplu sau moment. Link spre comentariu
mircea626 Postat Noiembrie 11, 2005 Autor Partajează Postat Noiembrie 11, 2005 a mea...e cea mai buna :rock: geamuri electrice,inchidere centralizata,si 78kw.eu personal am ajuns la concluzia ca astia cu ochii mici(nu rosii si prietenosi :smt007 )sint cei mai peezda in domeniul tehnic.cre ca sint incontestabili Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Noiembrie 15, 2005 Partajează Postat Noiembrie 15, 2005 am mai intrebat in stanga si in dreapta si am aflat ca nu prea conteaza tipul de cutie daca este de pe acelasi model si ani apropiati....problema ta pare sa fie de la angrenajele cutiei de viteze care in viteza a 5-a are ceva uzura(pinionul de viteza a 5-a sau craboti uzati).....si....pana la urma tot masinile nemtesti sunt mai bune :supz: Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum