Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Indicator tensiune tip ceas de 12v(legaturi)


Vizitator vasile2056

Postări Recomandate

Vizitator vasile2056

Am cumparat un indicator tensiune 12v tip ceas dintr-un magazin de piese auto si vreau sa-l pun sa-mi indice tensiunea de la bateria tractorului (UTB 445) si nu stiu de unde sa ii fac legaturile(de la baterie sau alternator)Multumesc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 14
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • lorik199

    4

  • remus68

    3

  • Relav

    1

  • pcostica

    1

Top autori în acest subiect

Vizitator vasile2056

Am cumparat un indicator tensiune 12v tip ceas dintr-un magazin de piese auto si vreau sa-l pun sa-mi indice tensiunea de la bateria tractorului (UTB 445) si nu stiu de unde sa ii fac legaturile(de la baterie sau alternator)Multumesc.

Link spre comentariu

cumperi un semireglabil de 200K , si-l inseriezi cu ceasuldai cursa la maxim, si c-un aparat de masura inchizi din semireglabil pana ce valoarea citita pe ceas corespunde cu cea de pe aparatul de masura

Link spre comentariu
Vizitator vasile2056

cumperi un semireglabil de 200K , si-l inseriezi cu ceasuldai cursa la maxim, si c-un aparat de masura inchizi din semireglabil pana ce valoarea citita pe ceas corespunde cu cea de pe aparatul de masura

nu ai inteles nimic. eu vreau sa stiu de unde leg acest indicator +si -
Link spre comentariu

cumperi un semireglabil de 200K , si-l inseriezi cu ceasuldai cursa la maxim, si c-un aparat de masura inchizi din semireglabil pana ce valoarea citita pe ceas corespunde cu cea de pe aparatul de masura

nu ai inteles nimic. eu vreau sa stiu de unde leg acest indicator +si -
Dupa contact,plus la un fir care nu mai are tensiune fara contact, minus undeva pe caroserie
Link spre comentariu

Plusul il poti lega impreuna cu plusul celorlalte ceasuri de la bord (apa, ulei) sau cu borna plus a becului rosu care indica presiunea insuficienta a uleiului (aprins dupa realizarea contactului, inainte de a porni motorul). Daca basculezi bordul inspre volan, vei obesrva ca celelalte ceasuri au 3 borne - pe mijloc este conectat minusul iar la papucii din partea dreapta sint plusurile. Intre aceste doua borne vei conecta ceasul-voltmetru.

cumperi un semireglabil de 200K , si-l inseriezi cu ceasul

:rade: ...tare raspunsul... de cite ori ai incercat asta pina acum?
Link spre comentariu

cumperi un semireglabil de 200K , si-l inseriezi cu ceasul

:rade: ...tare raspunsul... de cite ori ai incercat asta pina acum?
O data am incercat, am facut la un vecin, a luat si el un "voltmetru" in genul la cel de mai jos(numai ca era 0-15)

Posted Image

Si l-a legat el singur, si se mira ca-i incarca prea tare, ca in cateva secunde a decedat instrumentul

A mai luat unul si m-a chemat pe mine, si s-a dovedit ca era un microampermetru,gradat ca si voltmetru, ce avea nevoie de rezistenta serie pt a functiona

Link spre comentariu

Precizase clar despre ce tip de aparat vorbeste...

este exact ca acele indicatoare de la aro raba tractor unele indica nivel combustibil altele presiunea de ulei si altele tensiunea din baterie

Link spre comentariu

Precizase clar despre ce tip de aparat vorbeste...

este exact ca acele indicatoare de la aro raba tractor unele indica nivel combustibil altele presiunea de ulei si altele tensiunea din baterie

N-am fost foarte atent, in acest caz merge legat direct
Link spre comentariu
Vizitator vasile2056

Precizase clar despre ce tip de aparat vorbeste...

este exact ca acele indicatoare de la aro raba tractor unele indica nivel combustibil altele presiunea de ulei si altele tensiunea din baterie

Da asa arata numai ca este pt. incarcare baterie. Multumesc mult.Oricum asta e raspunsul pt. ca in timp am consultat un electrician auto.
Link spre comentariu

Foloseste conductoare cu izolatie buna iar papucii de 6,3mm sa fie bine strinsi pentru a realiza o conexiune ferma. Pe respectivul ceas-voltmetru mai ai un tub metalic in care vei introduce un fasung cu un bec de 12V/2...3W pentru iluminarea cadranului pe timp de noapte. Fasungurile sint tip BA7 si au un singur papuc unde vei face conexiunea alimentarii cu 12V de la celelalte becuri care asigura iluminatul celorlalte indicatoare-ceas.

Link spre comentariu
Vizitator vasile2056

Foloseste conductoare cu izolatie buna iar papucii de 6,3mm sa fie bine strinsi pentru a realiza o conexiune ferma. Pe respectivul ceas-voltmetru mai ai un tub metalic in care vei introduce un fasung cu un bec de 12V/2...3W pentru iluminarea cadranului pe timp de noapte. Fasungurile sint tip BA7 si au un singur papuc unde vei face conexiunea alimentarii cu 12V de la celelalte becuri care asigura iluminatul celorlalte indicatoare-ceas.

Da asa este, asa am sa fac.Multumesc mult
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări