Vizitator rianovich96 Postat Februarie 19, 2011 Partajează Postat Februarie 19, 2011 Salve, Are cineva un catalog vechi IPRS sa scaneze (sau foto) foile de catalog pentru puntile astea de diode ?40 PT2 T2 o punte trifazata de 40A pentru alternatoare auto4PT2 o semipunte (trio) tot pentru alternatoareMerci frumos, Link spre comentariu
miron1947 Postat Februarie 19, 2011 Partajează Postat Februarie 19, 2011 foile de catalog pentru puntile astea 40 PT2 T2 4PT2[attachment=0]4 PT 2 print.pdf[/attachment] Link spre comentariu
Vizitator rianovich96 Postat Februarie 19, 2011 Partajează Postat Februarie 19, 2011 Multumesc frumos, apreciez gestul.E cu scop didactic, scriu cateva randuri despre un circuit de incarcare. Link spre comentariu
LostCell Postat Februarie 19, 2011 Partajează Postat Februarie 19, 2011 Daca e cu scop didactic , de ce nu folosesti ceva punti mai actuale? tot pe alea vechi care nu se mai fabrica va bazati.(ma refer la profesori,)Tehnologie evolueaza foarte rapid iar profesorii tot pe bazele vechi predau.. Link spre comentariu
Spitfire Postat Februarie 19, 2011 Partajează Postat Februarie 19, 2011 Pentru ca multe punti noi sunt TZEPE-scrie pe ele enşpe amperi, si când colo, sunt amperi "chinezeşti"...evolueaza pe naiba tehnologia, poate daca inlocuirea unei pastile de marime normala cu o pastila mica de siliciu se poate numi "evolutie"...nici cele IPRS nu erau prea stralucite, dar macar suporta cat scria pe ele, nu scria aiureli, nu erau cele patru diode prea...identice, dar asta au putut face...marci bune de punţi redresoare sunt: Schindengen, Fagor, Siemens. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Februarie 20, 2011 Partajează Postat Februarie 20, 2011 Daca e cu scop didactic , de ce nu folosesti ceva punti mai actuale? tot pe alea vechi care nu se mai fabrica va bazati.(ma refer la profesori,)Tehnologie evolueaza foarte rapid iar profesorii tot pe bazele vechi predau.. In alternatoare,puntile au forma constructiva speciala(pt racire),daca blochezi fluxul de aer cu una standard,o sa ai surprize.Mai ales vara,si nu sti de ce.40PT2 e trifazata. Link spre comentariu
Adierea Postat Februarie 21, 2011 Partajează Postat Februarie 21, 2011 Din puntea trifazata folosesti numai doua intrari si rezulta o punte bialternanta monofazata .Toate masinile actuoale au alternatoare mult mai puternice si greu de reparat pentru ca sa urmarit o compactizare mai mare gen releu stabilizator incorporat in alternator dar mai are si periile colectoare care nu se schimba fac parte din releu ,si multe inbunatatiri aiurite de genu asta . Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Februarie 22, 2011 Partajează Postat Februarie 22, 2011 Nu-s aiurite,se bazeaza pe calcule economice riguroase. Link spre comentariu
Adierea Postat Februarie 22, 2011 Partajează Postat Februarie 22, 2011 Este adevarat ca se bazeaza pe calcule riguroase privind costul de fabricatie . Cind iti pica periile de la alternator schimbi si releu de incarcare care ete fabricat tot de respectivii care au facut calculu riguros dar si inbunatatit cu un releu in loc de numai perii . Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Februarie 22, 2011 Partajează Postat Februarie 22, 2011 Sant modele de alternatoare fara perii,dar cum spuneam ,calcule economice...uneori e bine sa schimbi si releul daca e plasat asa aproape . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum