Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine are un catalog vechi IPRS, punte de diode


Vizitator rianovich96

Postări Recomandate

Vizitator rianovich96

Salve, Are cineva un catalog vechi IPRS sa scaneze (sau foto) foile de catalog pentru puntile astea de diode ?40 PT2 T2 o punte trifazata de 40A pentru alternatoare auto4PT2 o semipunte (trio) tot pentru alternatoareMerci frumos,

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Adierea

    2

  • LostCell

    1

  • Spitfire

    1

  • miron1947

    1

Top autori în acest subiect

Daca e cu scop didactic , de ce nu folosesti ceva punti mai actuale? tot pe alea vechi care nu se mai fabrica va bazati.(ma refer la profesori,)Tehnologie evolueaza foarte rapid iar profesorii tot pe bazele vechi predau.. :bataie

Link spre comentariu

Pentru ca multe punti noi sunt TZEPE-scrie pe ele enşpe amperi, si când colo, sunt amperi "chinezeşti"...evolueaza pe naiba tehnologia, poate daca inlocuirea unei pastile de marime normala cu o pastila mica de siliciu se poate numi "evolutie"...nici cele IPRS nu erau prea stralucite, dar macar suporta cat scria pe ele, nu scria aiureli, nu erau cele patru diode prea...identice, dar asta au putut face...marci bune de punţi redresoare sunt: Schindengen, Fagor, Siemens.

Link spre comentariu

Daca e cu scop didactic , de ce nu folosesti ceva punti mai actuale? tot pe alea vechi care nu se mai fabrica va bazati.(ma refer la profesori,)Tehnologie evolueaza foarte rapid iar profesorii tot pe bazele vechi predau.. :bataie

In alternatoare,puntile au forma constructiva speciala(pt racire),daca blochezi fluxul de aer cu una standard,o sa ai surprize.Mai ales vara,si nu sti de ce.40PT2 e trifazata.
Link spre comentariu

Din puntea trifazata folosesti numai doua intrari si rezulta o punte bialternanta monofazata .Toate masinile actuoale au alternatoare mult mai puternice si greu de reparat pentru ca sa urmarit o compactizare mai mare gen releu stabilizator incorporat in alternator dar mai are si periile colectoare care nu se schimba fac parte din releu ,si multe inbunatatiri aiurite de genu asta .

Link spre comentariu

Este adevarat ca se bazeaza pe calcule riguroase privind costul de fabricatie . Cind iti pica periile de la alternator schimbi si releu de incarcare care ete fabricat tot de respectivii care au facut calculu riguros dar si inbunatatit cu un releu in loc de numai perii .

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări