Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

numarator pentru butonul soneriei

kkkabuu

Postări Recomandate

va rog ajutatima si pe mine.sunt nou pe aici.ce asi vrea: am o sonerie si vreau sa pun ceva sa stiu decite ori sa sunat.sa am o bara de leduri si la fiecare sunatura sa re aprinda cite un led.e posibil ce vreau eu?tot am cautat o chema da ori nu am stiut sa caut ori nu am gasit.ma poate ajuta cineva cu o ideie cit de mica ar fi.va multumes ionut

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 24
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• kkkabuu

12

• leoncris

4

• remus68

3

• Spitfire

1

Top autori în acest subiect

mersi mult.da nu cred ca sunt capabil sa fac asa ceva.sunt un amator.si cu greu am reusit sa fac si eu un volum digital cu un integrat.da din ce vad eu acolo cu cred ca sunt capabil.orcum mersi.eu vream ceva mai simplu.la o apasare de buton sa mi se aprinda cite un led si la urmatoare apasare sa se stinga primu led si sa se aprinda urmatoru.fica eu suneria o am.ceva de genu ca e mai simplu pentru capacitatile mele.mersi mult inca o data

Link spre comentariu

Cand sotia a primit primul telefon mobil de la serviciu (acu' destui ani!), nu m-a lasat sa pun surubelnita pe el pentru nu-mi amintesc ce problema; am mers la "service GSM", unde pe masa mesterului era un text care mi s-a intiparit: "Nu exista ieftin, rapid si bun: ce-i ieftin si rapid nu e bun, ce-i ieftin si bun nu e rapid si ce-i rapid si bun nu e ieftin".Sper ca intelegi.Cu stima, alt Florin

Link spre comentariu

asta e o sa iau in considerare si asta cind o sa vad ca sa sunat.am gasit o schema ceva de genu da nu garesc sa cumppar integratu.sti e cineva un echivalent la CD 4553.ca am gasit o schema da nu gsesc sa cumpar integratu.

Link spre comentariu