pingu95 Postat Februarie 9, 2011 Partajează Postat Februarie 9, 2011 salut am un amplificator de la o combina veche cu 2 TDA 2030 a mers totul bine pana intr-o zi cand a inceput sa nu se mai auda muzica ci un bazait si se impingea membrana difuzorului de bass in fata am vazut iesind fum dintr-un TDA l-am scos afara dar totusi trebuia sa se auda pe un singur canal dar tot acelasi bazait se aude.Apropo eu sunt incepator nu stiu aproape nimic asa ca rog ca explicatiile sa fie cat mai explicite sa inteleg Link spre comentariu
davidut5 Postat Februarie 9, 2011 Partajează Postat Februarie 9, 2011 Schimba-le pe amandoua si vezi daca merge. Link spre comentariu
Mihai85 Postat Februarie 9, 2011 Partajează Postat Februarie 9, 2011 verifica tensiunile de alimentare sa nu fi picat una din ele! adica pe pinii 3 si 5 ai fiecarui integrat fata de masa. Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 9, 2011 Partajează Postat Februarie 9, 2011 Inainte de a schimba integratele, verifica sursa de alimentare - puntea redresoare si condensatorul de filtraj. Ce tip de alimentare are: simetric sau asimetric? Link spre comentariu
pingu95 Postat Februarie 10, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2011 Inainte de a schimba integratele, verifica sursa de alimentare - puntea redresoare si condensatorul de filtraj. Ce tip de alimentare are: simetric sau asimetric?are alimentare simetrica 15V Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 10, 2011 Partajează Postat Februarie 10, 2011 Verifica puntea redresoare si condensatoarele. Cu bec sau alta sarccina, verifica pe rind cele doua bare de alimentare. Link spre comentariu
pingu95 Postat Februarie 10, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2011 bine am sa incerc Link spre comentariu
pingu95 Postat Februarie 12, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 12, 2011 am sa revin cu noutati cand o sa cumpar integrate noi Link spre comentariu