Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

RGB LED Sound Sensitive Music

Vizitator wihai

Postări Recomandate

Vizitator wihai

sper ca am publicat bine (sunt incepator )

se poate face asa ceva?

ma intereseaza decat efectul de strobo' ...

sper ca nu enervez pe nimeni cu intrebarea mea.

stima!

EDIT: acum am vazut ca trebuia sa postez la >> LED-uri si alte surse de lumina<< daca este o greseala imensa rog un moderator sa-l mute.

Link spre comentariu
  • 4 luni mai târziu...
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ratza

1

• Th3_uN1Qu3

1

Top autori în acest subiect

@ Snake: Exact. Cum ar fi un comparator. Eventual cu un filtru in fata in functie de gama de frecvente care se doreste sa comande LED'ul, adica ori sa mearga pe bas ori sa mearga pe lead/voce si sa ignore basul. Nu cred ca pana acum s'a complicat cineva sa faca cu DSP, am mai desfacut lumini dinamice si aveau un comparator, un microfon, un potentiometru si cam atat.

Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...
Vizitator boogy_totyo

da, se poate. eu mi-am rezlizat o jucarie de genu' cand am prins putin timp liber.are si sound mode, si control dmx, si master/slave. pot folosi jucaria si ca lumina ambientala dar si ca strobo. iti las un filmulet mai jos.4mODwi6v2y4 Completez putin: jocul de lumini este facut cu DSP, foloseste un ATMega168 in care am implementat transformata Fourier si inversa acestei transformate pentru a obtine 64 de canale individuale.montajul este banal: microfon cu preamplif si potentiometru pentru sensibilitate, intra in uC si de aici imi iese semnalul la partea de putere pentru leduri. partea de comanda este infima comparativ cu ledurile (3W pe culoare si a radiatoarelor pentru leduri respectiv racire parte de putere)

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont