Vizitator wihai Postat Februarie 7, 2011 Partajează Postat Februarie 7, 2011 sper ca am publicat bine (sunt incepator ) se poate face asa ceva? ma intereseaza decat efectul de strobo' ... sper ca nu enervez pe nimeni cu intrebarea mea. stima! EDIT: acum am vazut ca trebuia sa postez la >> LED-uri si alte surse de lumina<< daca este o greseala imensa rog un moderator sa-l mute. Link spre comentariu
ratza Postat Iunie 26, 2011 Partajează Postat Iunie 26, 2011 Ai nevoie de un DSP pentru a comanda respectivele după muzică. Link spre comentariu
Th3_uN1Qu3 Postat Iunie 26, 2011 Partajează Postat Iunie 26, 2011 @ Snake: Exact. Cum ar fi un comparator. Eventual cu un filtru in fata in functie de gama de frecvente care se doreste sa comande LED'ul, adica ori sa mearga pe bas ori sa mearga pe lead/voce si sa ignore basul. Nu cred ca pana acum s'a complicat cineva sa faca cu DSP, am mai desfacut lumini dinamice si aveau un comparator, un microfon, un potentiometru si cam atat. Link spre comentariu
Vizitator boogy_totyo Postat Iulie 18, 2011 Partajează Postat Iulie 18, 2011 da, se poate. eu mi-am rezlizat o jucarie de genu' cand am prins putin timp liber.are si sound mode, si control dmx, si master/slave. pot folosi jucaria si ca lumina ambientala dar si ca strobo. iti las un filmulet mai jos.4mODwi6v2y4 Completez putin: jocul de lumini este facut cu DSP, foloseste un ATMega168 in care am implementat transformata Fourier si inversa acestei transformate pentru a obtine 64 de canale individuale.montajul este banal: microfon cu preamplif si potentiometru pentru sensibilitate, intra in uC si de aici imi iese semnalul la partea de putere pentru leduri. partea de comanda este infima comparativ cu ledurile (3W pe culoare si a radiatoarelor pentru leduri respectiv racire parte de putere) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont