Vizitator danut12345 Postat Februarie 5, 2011 Partajează Postat Februarie 5, 2011 doresc o schema electrica de incarcare a bateriei auto in care alternatorul este actionat de un motor electric , va rog dati-mi sfaturi pentu aceasta schema, multumesc Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 5, 2011 Partajează Postat Februarie 5, 2011 in final vei face de fapt o sursa stabilizata de 14,4v cu limitarea de curent functie de baterie pt, ca nu am masina si nu am fost solicitat niciodata la un alternator cauta documentatia alternatorului si pune-o pe aici sa vad si eu ce stie sa faca pt. incurajarea de inceput se poate face orice sursa de la..... sa zicem 1v la 500v Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 5, 2011 Partajează Postat Februarie 5, 2011 doresc o schema electrica de incarcare a bateriei auto in care alternatorul este actionat de un motor electric , va rog dati-mi sfaturi pentu aceasta schema, multumescDetaliaza mai clar subiectul! Din ce am inteles eu, ai un acumulator de la care vrei sa alimentezi un motor electric care va actiona alternatorul, acesta din urma sa incarce acumulatorul... Link spre comentariu
nelu F Postat Februarie 5, 2011 Partajează Postat Februarie 5, 2011 Daca bateria e incarcata de alternator si acesta nu are releul regulator incorporat trebuie sa-i montezi unul exterior adecvat acestuia. Trebuie sa dai mai multe informatii despre alternator.Daca vrei ca bateria sa alimenteze motorul electric, motor care va invarti alternatorul si acesta din urma sa incarce bateria, inseamna ca vrei sa construiesti un perpetuum mobile care nu-ti va functiona. Link spre comentariu
pauly Postat Februarie 9, 2011 Partajează Postat Februarie 9, 2011 Alternatorul poate fi actionat cu orice sursa; vant, apa, motor termic, electric. Releul este unul obisnuit (AUTO) Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 10, 2011 Partajează Postat Februarie 10, 2011 releu.doc Care este schema? Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Februarie 10, 2011 Partajează Postat Februarie 10, 2011 Alternatorul poate fi actionat cu orice sursa; vant, apa, motor termic, electric. Releul este unul obisnuit (AUTO)Din pacate releul pus aici nu poate fi folosit cu un alternator auto obisnuit,ci cu un magnetou trifazat cu magneti permanenti,gen moto.Releul auto,obisnuit regleaza incarcarea,controland curentul de excitatie a rotorului.Se poate folosi un releu electronic de Dacia 1300 ,de exemplu. Link spre comentariu
pauly Postat Februarie 10, 2011 Partajează Postat Februarie 10, 2011 Mentionasem ca releul trebuie sa fie unul AUTO. Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 10, 2011 Partajează Postat Februarie 10, 2011 Atunci de ce ai atasat schema asta?releu.doc Link spre comentariu
pauly Postat Februarie 11, 2011 Partajează Postat Februarie 11, 2011 Atunci de ce ai atasat schema asta? releu.doc De rautaciosi ce santeti. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Februarie 11, 2011 Partajează Postat Februarie 11, 2011 La generatoarele eoliene se folosesc alt tip de alternator...ca in sch postata mai sus.Cineva care cere parea in general si cand primeste un raspuns in general nu stie sa-l interpreteze.E plin netul de sch de regulatoare,numai trebuie sa cauti. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum