Vizitator dragos1985 Postat Februarie 4, 2011 Partajează Postat Februarie 4, 2011 Salutare!V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta cu o idee!Am ul aternator de opel astra (are pe spate o pompa de vacum) si este plin de ulei si praf, rezultand griparea acestuia!Intrebarea mea catre d-voastra ar fi: cu ce pot spala rotorul si statorul de ulei, fara a ataca emailul? benzina/diluant?Orice idee e binevenita!Mii de multumiri anticipat!!! Link spre comentariu
alfabit Postat Februarie 4, 2011 Partajează Postat Februarie 4, 2011 Salutare!...Intrebarea mea catre d-voastra ar fi: cu ce pot spala rotorul si statorul de ulei, fara a ataca emailul? benzina/diluant?...Mii de multumiri anticipat!!!Emailul de pe sirma de bobinaj nu se dizolva in diluant, in benzina cu atit mai putin.Ca sa te convingi ia o buc. de 10 cm de sirma de bobinaj si incearca s-o dezizlolezi, sa dizolvi emailul de pe ea cu orice fel de diluant, benzina etc.Pentru electronisti e chiar o problema sa dezizloleze sirma Cu emailata pentru lipiri in montaje a bobinelor realizate din astfel de sirma, bobinaj transformatoare etc.Dar pentru linistea ta incearca cum ti-am zis, fa o proba sa vezi daca se ia emailul cu vreo un fel de diluant. Link spre comentariu
Vizitator dragos1985 Postat Februarie 4, 2011 Partajează Postat Februarie 4, 2011 Salutare!...Intrebarea mea catre d-voastra ar fi: cu ce pot spala rotorul si statorul de ulei, fara a ataca emailul? benzina/diluant?...Mii de multumiri anticipat!!!Emailul de pe sirma de bobinaj nu se dizolva in diluant, in benzina cu atit mai putin.Ca sa te convingi ia o buc. de 10 cm de sirma de bobinaj si incearca s-o dezizlolezi, sa dizolvi emailul de pe ea cu orice fel de diluant, benzina etc.Pentru electronisti e chiar o problema sa dezizloleze sirma Cu emailata pentru lipiri in montaje a bobinelor realizate din astfel de sirma, bobinaj transformatoare etc.Dar pentru linistea ta incearca cum ti-am zis, fa o proba sa vezi daca se ia emailul cu vreo un fel de diluant.Am inteles, sa traiti!!! :)Inseamna ca pot sa-l spal cu benzina fara nici un fel de problema, neexistand pericol de incendiu dup montare?Cu stima,Dagos Link spre comentariu
maverik_ro Postat Februarie 4, 2011 Partajează Postat Februarie 4, 2011 motorul este tc4ee1?? Link spre comentariu
Vizitator dragos1985 Postat Februarie 4, 2011 Partajează Postat Februarie 4, 2011 motorul este tc4ee1??Cred ca da.....Y17DT... Link spre comentariu
alfabit Postat Februarie 4, 2011 Partajează Postat Februarie 4, 2011 Am inteles, sa traiti!!! :)Inseamna ca pot sa-l spal cu benzina fara nici un fel de problema, neexistand pericol de incendiu dup montare?Cu stima,DagosDragos, il lasi si tu sa se usuce dupa ce-l speli, sau il sufli cu aer sa-l usuci mai repede daca de grabesti !In nici un caz n-o sa-l montezi umed de benzina sau diluant !Si hainele dupa ce le speli le lasi la uscat, nu le imbraci ude nu ? Link spre comentariu
ala micu Postat Februarie 4, 2011 Partajează Postat Februarie 4, 2011 cumpara spray curatitor frana si sigur nu ai probleme.este dedicat industriei auto si curata bine, jetul care iese fiind sub presiune.brake cleaner cere la magazin. Link spre comentariu
maverik_ro Postat Februarie 4, 2011 Partajează Postat Februarie 4, 2011 meggi mult msi bine in spatele blocului si baga-l in lighean cu benzina / motorina ..... dupa care il iei la "frecat " cu o perieuta sau o pensula ...... sau mergi asa cu el nedemontat la o spalatorie auto .... acolo au si ceva substante pentru spalat motoare ... in 5 min il iei ca nou Link spre comentariu
Vizitator dragos1985 Postat Februarie 4, 2011 Partajează Postat Februarie 4, 2011 Va multumesc mult pentru raspunsuri!!!!!!! Link spre comentariu
Dr.L Postat Februarie 4, 2011 Partajează Postat Februarie 4, 2011 Daca-l speli,ai grije cu ce intra in rulmenti,mai exact daca intra cela in ei,sa-i schimbi. Probabil tot din cauza lor s-a si gripat Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 5, 2011 Partajează Postat Februarie 5, 2011 Am ul aternator si este plin de ulei si praf, rezultand griparea acestuiaBlocarea rotorului unui alternator se poate produce in una din situatiile de mai jos:- spargerea rulmentilor.- patrunderea de corpuri straine in interior.- incorecta stringere a celor doua paliere in raport cu statorul ceea ce face ca rotorul sa frece de stator.Demonteaza-l (incepe cu suportul periilor) si vezi care a fost cauza blocarii. Apoi speli si inlocuiesti rulmentii daca este cazul. Atentie la remontare si la centrarea palierelor. Link spre comentariu
maverik_ro Postat Februarie 5, 2011 Partajează Postat Februarie 5, 2011 Daca-l speli,ai grije cu ce intra in rulmenti,mai exact daca intra cela in ei,sa-i schimbi. Probabil tot din cauza lor s-a si gripatdaca l-a dat jos de pe masina , ii recomand sa schimbe cam tot la el ( rulmenti , carbuni , ) sa verifice diodele ..... din punctul meu de vedere , este cel mai pacatos alternator si cel mai prost pus ( ma refer la locul lui din fata masini pe undeva pe sub masina ) si la o ploaie mai teapana , daca dedeai cu roata intr=o baltoaca .... faceai o baita la alternator ..... thank god ca am scapat de alternatorul ala ..... defapt am scapat de toata masina Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum