mikella Postat Iunie 4, 2015 Partajează Postat Iunie 4, 2015 Am schimbat bobina si a pornit utilajul. Dupa cateva secunde a inecat bujia. Trebuie sa investighez cauza, banuiesc ca vine prea multa benzina din rezervor ca face presiune in el. Pe ce principiu circula benzina din rezervor spre carburator? Mai exact cine o impinge, ca nu am vazut nici un mecanism care sa pompeze?! Link spre comentariu
giongiu Postat Iunie 4, 2015 Partajează Postat Iunie 4, 2015 Presupun ca in carburator exista o pompa cu membrana, actionata de depresiunea din galeria de admisie. E doar o presupunere, bazata pe observatia ca intr-un astfel de carburator, exista ceva membrane elastice. Posibil ca excesul de benzina, se datoreaza uzurii cuiului pontou si/sau a scaunului acestuia. Sper ca cineva cu mai multe cunostinte despre acest tip de carburator, sa vina cu ceva informatii utile. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iunie 4, 2015 Partajează Postat Iunie 4, 2015 http://zamacarb.com/page/carburetor-systems-operations Ai aici pagina producatorului Zama, cu mare probabilitate asaceva ai pe motor. Pompa cu membrana e actionata de impulsul de presiune din carter. Grig Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum