Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

motocositoare


todorovicm

Postări Recomandate

Vizitator paul18

Ai reusit sa rezolvi problema? Pana la urma era vorba despre carburator?

 

Editat de ola_nicolas: Chiar daca regulamentul nu prevede explicit obligatia de a incheia topicul cu o concluzie si cu multumiri adresate celor care au colaborat, aceasta este o obligatie logica, decurgand din codul bunelor maniere. Initiatorul este rugat deci, sa concluzioneze si sa specifice care dintre recomandarile facute, au fost aplicabile. Asa dupa cum se vede din prezenta postare, aceste concluzi mai itereseaza si pe alti useri, care se pot afla eventual in situatii similare.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 32
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • todorovicm

    7

  • Ion_Bumbu

    5

  • philipo4you

    4

  • mikella

    3

Top autori în acest subiect

Salut.I-am gasit hiba motocositoarei Hokkaido.Segmenti si pistonul sunt"gripate".Imi trebuie un piston de 32mm diametru si cu gaura la bolt de 8mm.Am dat"sfoara"pe mai multe site-uti si am deja oferte.Cea mai buna este de la Ermeko Trade SRL din Oradea care mi-au spus sa trimit pistonul la ei si vor face comanda in Germania->costa 180 lei...
Link spre comentariu
  • 3 ani mai târziu...

Pai ce fel de motor are? In doi timpi cumva?Daca este in doi timpi, atunci trage socul si apoi de sfoara demaror pina morotul cind motorul da sa porneasca. atunci deschide socul si trage din nou la sfoara, pina motorul porneste.Daca dupa prima tentativa de pornire nu deschizi socul, la urmatoarele trageri de sfoara demarorului, motorul se va inneca !Si atentie la amestecul carburant ! La proportia de ulei/benzina.

Buna seara. Ca sa nu mai deschid un subiect nou, am si eu o intrebare. Care este proportia benzina/ulei ? Ma refer la 1 litru benzna, cati mililitri de ulei se folosesc. Va multumesc anticipat.

Link spre comentariu

Buna seara. Ca sa nu mai deschid un subiect nou, am si eu o intrebare. Care este proportia benzina/ulei ? Ma refer la 1 litru benzna, cati mililitri de ulei se folosesc. Va multumesc anticipat.

Se pune 25 ml de ulei la litrul de benzina.

Link spre comentariu

Atunci e simplu de tot:

http://www.myoleo-mac.com/bc-240-s-brushcutter.html

Ulei Stihl HP.

Concentratia e de 4% , 50ml/1l, asa e dat in link.

 

Grig

 

P.S. Ai aici manualul:

http://www.oleomac.it/allegati/emakcatalog/BC22-24-E1_220-240-E2_1-2_A_rev1.pdf

 

Ei dau cu uleiul lor sau unu care indeplineste standardul JASO FD 1:50, 20ml/1l .

Stihl HP respecta doar FB .

Pentru a respecta cererea lor trebuie HP Ultra sau HP Super

Oricum Stihl recomanda uleiul HP in concentratie de 1:50.

Eu folosesc acelasi ulei la utilaj Stihl la 1:33

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
  • 5 luni mai târziu...

Buna seara!

Am o motocoasa Makita model DBC4510 care nu mai da scanteie la bujie. Am masurat bobina si are 9.15 kohm intre firul de la bujie si celelalte doua (masa si firul care merge la butonul de oprit), nu stiu exact care ar trebui sa fie valoarea. Daca pun mana pe firul de la bujie curenteaza cand trag de sfoara, dar scantei nu face. Distanta dintre magneti si bobina cat ar trebui sa fie? Am incercat intre 0.35 si 0.6 mm fara succes. Sa fie bobina dusa? Orce sfat este binevenit!

Link spre comentariu

Cel mai probabil e dusa bobina. Distanta dintre bobina si magneti, nu cred ca e atat de importanta. De ce spun asta...Recent am schimbat bobina la un motor de motocoasa, Honda GX35, iar distanta am lasat-o destul de mare, undeva spre un mm. Motorul functioneaza fara probleme, desi ar trebui probabil o distanta mult mai mica.

Link spre comentariu

Am vazut un generator foarte vechi cu autoexcitatie care statuse nefololosit o gramada de ani si la care magnetii se demagnetizasera si nu mai dateau sufiecient curent.

Nu stiu daca e cazul aici. incearca cu alt cablu la + bujie noua.

Link spre comentariu

Magnetii inca au putere, dupa cum se lipesc suruburile de ei. O sa cumpar o bujie noua si incerc din nou. Palele care fac racirea sunt rupte si ma gandesc poate s-a incalzit motorul in exces si a demagnetizat magnetii putin.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări