todorovicm Postat Ianuarie 31, 2011 Partajează Postat Ianuarie 31, 2011 Am un teren de circa300-400mp.Cand tineam animale, am cosit manual(ca si boc).Acum fiind si eu pensionar,merge mai greu.Cosesc zilnic 1-2m, cat imi trebuie la cele 10 gaini si pana ajung in spatele gradinii dupa 1-2saptamani,iarba de la inceput creste la1o-20cm.M-am gandit la o motocositoare cu motor termic,de genul ala cu ham.Cutit de taiere ma gandesc sa fie din metal nu fir nylon.Bani pana in martie,aprilie a.c.am circa 1000-1500lei.Acum a-si dori sa-mi spuneti ce marca de motocositoare ar fi bun(m-am gandit la Budget,Einhel...si chiar Huqsvarna in ultima instanta).A-si dori sa-mi spuneti daca on-line pot sa-l cumpar,o adresa de firma in acest sens.Am auzit de motocositoare second-hand,dar cumparat on-line este cam riscant.Astept de la voi sugesti pozitive.multumesc. Link spre comentariu
boku Postat Ianuarie 31, 2011 Partajează Postat Ianuarie 31, 2011 Va recomand un Stihl luat de la reprezentanta si nu veti avea dureri de cap.Eu am modelul FS250 si merge de minune, am si tabur cu fir de nylon si cutit de metal cu 4 lame si 2 suprafete de taiere.Nu recomand o asemenea unealta cumparata second hand decat daca vanzatorul face dovada unei revizii la un service autorizat.Singurul dezanvataj este acela ca daca se defecteaza ceva la ea ,piesele de schimb sunt relativ scumpe in comparatie cu alte marci.De aceea ideal este sa achizitionati de la reprezentanta, astfel beneficiind si de garantie. Link spre comentariu
todorovicm Postat Februarie 22, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 22, 2011 Salut.Am vazut pe un site motocositoarea Homeite HBC 26SB,cu ham,motor de 0.9 c.p.,are 3 cutite de taiere,dar are si fir naylon.Daca are cineva un asemenea utilaj a-si dori sa stiu ce eprformante are,deoarece costa cam 975lei.Multumesc. Link spre comentariu
Vizitator savy Postat Martie 18, 2011 Partajează Postat Martie 18, 2011 Nu stiu daca ti-ai rezolvat problema intre timp, insa referitor la sugestie de cumparat online, poti incerca pe tools.store.ro, au niste motocositori interesante. Daca vrei una usoara, usor de manuit si nu prea scumpa incearca un Solo. Mai bine sa dai un ban in plus si sa ai calitatea garantata, una sh poate avea defecte ascunse. Link spre comentariu
Vizitator ionut_danilescu Postat August 30, 2011 Partajează Postat August 30, 2011 Am un teren de circa300-400mp.Cand tineam animale, am cosit manual(ca si boc).Acum fiind si eu pensionar,merge mai greu.Cosesc zilnic 1-2m, cat imi trebuie la cele 10 gaini si pana ajung in spatele gradinii dupa 1-2saptamani,iarba de la inceput creste la1o-20cm.M-am gandit la o motocositoare cu motor termic,de genul ala cu ham.Cutit de taiere ma gandesc sa fie din metal nu fir nylon.Bani pana in martie,aprilie a.c.am circa 1000-1500lei.Acum a-si dori sa-mi spuneti ce marca de motocositoare ar fi bun(m-am gandit la Budget,Einhel...si chiar Huqsvarna in ultima instanta).A-si dori sa-mi spuneti daca on-line pot sa-l cumpar,o adresa de firma in acest sens.Am auzit de motocositoare second-hand,dar cumparat on-line este cam riscant.Astept de la voi sugesti pozitive.multumesc.Va pot sugera modelul acesta: http://www.tools-market.ro/motocoase-mo ... cx430.html .am vazut-o "in actiune" la un vecin la bunici, daduse pe ea vreo 8 milioane jumate, si avea si ham, cap de taiere cu fir de nylon, discul cu 3 lame...apropo este si un filmulet pe acolo, asta ca sa sa iti faci o idee de cum merge. Link spre comentariu
todorovicm Postat Septembrie 9, 2011 Autor Partajează Postat Septembrie 9, 2011 Salut.Am primit din Italia o motocositoare HOKKAIDO 002DA.Pana recent a mers bine, insa azi nu mai vrea sa porneasca.Am desfacut bujia si am vazut ca este "inecata"in benzina.Am sters-o bine ,am montat-o si nu vrea sa porneasca.Am verificat si daca face scanteie si e ok.Mentionez faptul ca am reglat atat distanta mai mica la borna bujiei cat si la distanta mare si tot este"inecata"in benzina,insa scanteie face buna.O fi de la carburator.Rugamintea mea daca e posibil un sfat de nota 10,dar accept si de 8 sau 9.multumesc. Link spre comentariu
philipo4you Postat Septembrie 9, 2011 Partajează Postat Septembrie 9, 2011 Pai ce fel de motor are? In doi timpi cumva?Daca este in doi timpi, atunci trage socul si apoi de sfoara demaror pina morotul cind motorul da sa porneasca. atunci deschide socul si trage din nou la sfoara, pina motorul porneste.Daca dupa prima tentativa de pornire nu deschizi socul, la urmatoarele trageri de sfoara demarorului, motorul se va inneca !Si atentie la amestecul carburant ! La proportia de ulei/benzina. Link spre comentariu
todorovicm Postat Septembrie 10, 2011 Autor Partajează Postat Septembrie 10, 2011 Pt.philipo4you.Pai e mic motorul(motocoasa se foloseste in mana sau cu ham).Problema e ca a pornit dimineata si am fost neatent la deschiderea socului???.Dar acum ce fac.Am scos bujia,am sters bine bujia,am pus degetul in gaura bujiei si am tras de demaror de mai multe ori,am golit cred din cilindru surplusul de benzina.Am pus bujia la loc si tot inecat este.Am sa desfac filtrul de aer de la carburator si daca nu va fi nevoie sa desfac carburatorul.Dar pana acolo poate ma ajuti cu un sfat...multumesc. Link spre comentariu
philipo4you Postat Septembrie 10, 2011 Partajează Postat Septembrie 10, 2011 Pai de ce pui degetul !?!!Trebuie sa lasi libera gaura de la bujie, ca sa se elimine(evapore) amestecul carburant in surpuls.Bujia o stergi bine, daca ai posibilitatea arde-o la flacara aragazului si apoi periaz-o cu o perie de sirma.Pune-o la loc si reia procedura de pornire. Verifica filtrul de aer sa nu fie imbicsit, murdar. Daca este murdar incearca sa pornesti fara filtru.NU FOLOSI MASINA FARA FILTRU DE AER ! Daca este foarte murdar atunci inlocuiestel.Succes! Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 10, 2011 Partajează Postat Septembrie 10, 2011 Pai de ce pui degetul !?!!Trebuie sa lasi libera gaura de la bujie, ca sa se elimine(evapore) amestecul carburant in surpuls.Bujia o stergi bine, daca ai posibilitatea arde-o la flacara aragazului si apoi periaz-o cu o perie de sirma.Pune-o la loc si reia procedura de pornire. Verifica filtrul de aer sa nu fie imbicsit, murdar. Daca este murdar incearca sa pornesti fara filtru.NU FOLOSI MASINA FARA FILTRU DE AER ! Daca este foarte murdar atunci inlocuiestel.Succes!Peria de sarma nu este deloc potrivita pentru curatat bujia deoarce in scurt timp bujia va deceda si trebuie alta noua.Motivul;peria de sarma zgarie ceramica din jurul electrodului central ,pentru ca mai apoi in micile canale sa se depuna calamina care vor da inalta tensiune la masa ...si scanteie deloc.E suficinet daca e arsa bine(aspectul vizual dupa ardere trebuie sa fie alb-argintiu) la flacara de la aragaz. Link spre comentariu
philipo4you Postat Septembrie 11, 2011 Partajează Postat Septembrie 11, 2011 Daca dai insistent, asa este, vei deprecia ceramica.Ideea era sa cureti superficial electrozii de urme de calamina, nu sa perii la modul agresiv. Link spre comentariu
radu cnc Postat Septembrie 12, 2011 Partajează Postat Septembrie 12, 2011 Salut,Ceramica nu se depreciaza in cazul curatarii cu peria de sarma deoarece oxidul de aluminiu este printre cele mai dure materiale si se foloseste pe scara larga in industria materialelor abrazive, bujia se deterioreaza in cazul perierii cu peria de sarma datorita faptului ca particole de fier raman in interstitiile ceramicii dupa periere si ceramica nu se mai comporta ca un izolator si va conduce tensiunea pe suprafata contaminata cu particolele de fier catre masa si intre electrozi nu se va mai produce scanteia.Sunt cazuri particulare cand bujia are scanteie afara din motor iar dupa montare este posibil sa nu functioneze. cel mai bine se incearca cu o bujie noua, sau o bujie uscata.Cu stima. Link spre comentariu
todorovicm Postat Septembrie 12, 2011 Autor Partajează Postat Septembrie 12, 2011 Pai de ce pui degetul !?!! Trebuie sa lasi libera gaura de la bujie, ca sa se elimine(evapore) amestecul carburant in surpuls. Bujia o stergi bine, daca ai posibilitatea arde-o la flacara aragazului si apoi periaz-o cu o perie de sirma. Pune-o la loc si reia procedura de pornire. Verifica filtrul de aer sa nu fie imbicsit, murdar. Daca este murdar incearca sa pornesti fara filtru. NU FOLOSI MASINA FARA FILTRU DE AER ! Daca este foarte murdar atunci inlocuiestel. Succes! Salut.Am pus bujie noua.Porneste motorul si merge putin cu socul tras,daca deschid socul "moare".Am desfacut partea de sus a carburatorului si am vazut ca membrana subtire de culoare neagra are o"gaurice"mica.Am"astupat-o"cu un adeziv(membrana numai in Italia poate se gaseste) si acum astept sa se usuce.Interesant lucru,pai daca merge cu socul tras, inseamna ca primeste aer fals->o fi de la membrana respectiva(are pe margine 4 orificii prin care trec suruburile.Capacul ce se pune peste membrana are si el 4 orificii,dar mai are una lateral).O mare rugaminte cele 2 suruburi L si H->care e pentru relanti L sau H.multumesc totusi pt.sfaturile primite de la voi... Link spre comentariu
todorovicm Postat Septembrie 12, 2011 Autor Partajează Postat Septembrie 12, 2011 Pai de ce pui degetul !?!! Trebuie sa lasi libera gaura de la bujie, ca sa se elimine(evapore) amestecul carburant in surpuls. Bujia o stergi bine, daca ai posibilitatea arde-o la flacara aragazului si apoi periaz-o cu o perie de sirma. Pune-o la loc si reia procedura de pornire. Verifica filtrul de aer sa nu fie imbicsit, murdar. Daca este murdar incearca sa pornesti fara filtru. NU FOLOSI MASINA FARA FILTRU DE AER ! Daca este foarte murdar atunci inlocuiestel. Succes! Salut.Am pus bujie noua.Porneste motorul si merge putin cu socul tras,daca deschid socul "moare".Am desfacut partea de sus a carburatorului si am vazut ca membrana subtire de culoare neagra are o"gaurice"mica.Am"astupat-o"cu un adeziv(membrana numai in Italia poate se gaseste) si acum astept sa se usuce.Interesant lucru,pai daca merge cu socul tras, inseamna ca primeste aer fals->o fi de la membrana respectiva(are pe margine 4 orificii prin care trec suruburile.Capacul ce se pune peste membrana are si el 4 orificii,dar mai are una lateral).O mare rugaminte cele 2 suruburi L si H->care e pentru relanti L sau H.multumesc totusi pt.sfaturile primite de la voi... Salut.Am revenit cu un amanunt prea multa benziva alimenteaza care o fo hiba.Am reglat din cuiul pontou,a pornit motorul merge,nu se accelereaza dar se scurge putina benzina la capacul unde se afla membrana neagra.Trebuie sa desfac tot carburatorul... Link spre comentariu
philipo4you Postat Septembrie 13, 2011 Partajează Postat Septembrie 13, 2011 Prea multa benzina vine cel mai probabil de la gaura din membrana. Trebuie inlocuita neaparat. Daca o lipesti cu adeziv, acel adeziv va fi dizolvat de benzina si ...e ca o frectie la picior de lemn.Am cautat si eu pe net modelul si nu l-am gasit. Hokkaido 002 pare sa fie japoneza - sa nu fie facuta cumva de ECHO. Este cel mai mare producator de motounelte din Asia (exceptindu-i pe chinezi) care se pare ca produce la fel de multe utilaje ca Husqvarna si Stihl.Mai bine incearca sa gasesti o modalitate de inlocuire a carburatorului.Bafta Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum