kinderu56 Postat Februarie 6, 2009 Partajează Postat Februarie 6, 2009 nu are nimeni ? Link spre comentariu
niq_ro Postat Februarie 8, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 8, 2009 mai citeste o data.... sunt scheme functionale Link spre comentariu
altli Postat Martie 13, 2009 Partajează Postat Martie 13, 2009 A aparut o versiune noua: StroboPIC V4 http://a110a.free.fr/SPIP172/article.php3?id_article=10 Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Mai 19, 2009 Partajează Postat Mai 19, 2009 ,un strobo cu Pic e ok;am un motor cu 2 bobine,2 bujii/cilindru ,aprindere cu senzori.In contextul asta,un strobo se justifica? Link spre comentariu
criss Postat Iunie 18, 2009 Partajează Postat Iunie 18, 2009 cris am realizat eu sroboscopul prezentat pe situl si forumul francez ... cezultatele au fost optime problema a fost LCD alfanumeric .Fericitari!ii super.de ce ai intampinat probleme cu LCDul?Am sa ma apuc sa-l fac si eu.Ai cumva desenul PCB sau macar schema realizat in eagle?Multumesc Link spre comentariu
adrian82 Postat Iulie 11, 2009 Partajează Postat Iulie 11, 2009 vezi pe situl francezului are tot in format pdf scanezi copiezi si e perfect .Probleme la lcd nu au fost mari problema e alta ca tot montajul trebuie bagat intr-o cutie metalica si filtrata tensiunea de alimentare plus semnalul cules trebuie realizat cu un cablu gen microfon stereo. Montajul poate face corecti la motoarele in 2 si 4 timpi. Poti pune motocicletele rapid la punct. Link spre comentariu
criss Postat Iulie 14, 2009 Partajează Postat Iulie 14, 2009 da ma observat ca pcbul este disponibil pe site doar as fi vrut sa fac catava modificari in amplasarea componentelor.am sa ma apuc de realizat.multumesc Link spre comentariu
Vizitator nem_tibi Postat August 26, 2009 Partajează Postat August 26, 2009 sal djasu82 imi poti trimite si mie schema dupa care ai relizat stroboscopul pentru ca am facut si eu unul dintre variante insa nu a fost functional ori schema ori codul hex. Imi poti trimite pe mail:[email protected] schema,cod hex. si detali privin sonda. Link spre comentariu
kinderu56 Postat August 31, 2009 Partajează Postat August 31, 2009 salut am facut rost dl la cineva de un stoboscop care se leaga in serie cu bijia nr 1 este in forma de pisol si este de productie americana, nu are reglaje nimic doar cele doua fise, stie cineva ceva de acest model? Link spre comentariu
Felis Postat Septembrie 13, 2009 Partajează Postat Septembrie 13, 2009 salut am facut rost dl la cineva de un stoboscop care se leaga in serie cu bijia nr 1 este in forma de pisol si este de productie americana, nu are reglaje nimic doar cele doua fise, stie cineva ceva de acest model?este modelul tipic utilizat in service la reglajul motoarelor de Opel dar asta nu te impiedica sa reglezi si alte tipuri de motoare cu el trebuie doar sa respecti procedura de service Link spre comentariu
kinderu56 Postat Septembrie 14, 2009 Partajează Postat Septembrie 14, 2009 si cam care ar fi procedura de service ? sper sa nu sune aiurea intrebare. oricum multumesc ? Link spre comentariu
Vizitator Komissar Postat Ianuarie 26, 2010 Partajează Postat Ianuarie 26, 2010 "procedura de service" o gasesti in manualele specifice fiecarei masini, sau pe net, pe forumuri dedicate marcii respective etc. Ca idee, stroboscopul auto se foloseste pt reglarea avansului corect al aprinderii motorului. Acesta este exprimat in grade fata de PMS (punctul mort superios , sau in engleza TDC=top dead centre ) al cilindrului 1, si e de forma "x grade la o anumita turatie". Se cupleaza stroboscopul, si se regleaza fie la relanti, fie la turatia "optima" de lucru a motorului, (asta depinde de procedura descrisa in manual). La unele masini se indreapta stroboscopul spre fulia motorului, altele au o gaura "de inspectie" prin care se vede volantul miscandu-se, etc. Pe aceste piese (fulie, volant sau "altceva" ) se afla marcaje care corepund acestor grade ( din nou, uita-te la manualul masinii, depinde in functie de marca si model ) . Pt. reglaj, in timp ce o persoana de ajutor tine motorul al valoarea recomandata a turatiei, se roteste delcoul, dupa caz stanga sau dreapta, pana cand semnele (iluminate de stroboscop) se aliniaza cfm. manualului. Bafta. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Ianuarie 28, 2010 Partajează Postat Ianuarie 28, 2010 Si la barcile cu motor cum se regleaza motorul?Ca alea nu au cartea masinii;totusi si alea sant auto,ca nu merg singure. Link spre comentariu
Felis Postat Ianuarie 29, 2010 Partajează Postat Ianuarie 29, 2010 Si la barcile cu motor cum se regleaza motorul?Ca alea nu au cartea masinii;totusi si alea sant auto,ca nu merg singure.toate motoarele au asanumitul worckshop manual nu e vorba de cartea de utilizare autovehicolului care e data de fabricant odata cu produsul Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 6, 2010 Partajează Postat Noiembrie 6, 2010 Am realizat si eu stroboscopul cu 555 (download/file.php?id=10586&mode=view),pe masa merge frumos Acum intrebarea mea e cum ii fac sonda? Daca ii leg un cablu cu crocodili (20 cm) de firul cald,simte cum se inchide neonul de la masa (cu drossel) si daca il apropii de tub simte si cand se aprinde. Ma gandeam ca ii pot infasura firul cald pur si simplu pe fisa... In cazul asta semnalul e cel corect? Daca nu,as face varianta cu miez de ferita,dar stiu ca aici conteaza cum leg firele (am citit aici ca daca le leg pe dos imi indica altceva ). Mai exact,intrebarea mea in cazul asta e unde vine bujia in imagine: in partea de jos sau in partea de sus a fisei? http://img25.imageshack.us/f/stroboscop8nr.jpg/ O sa pun si poze cu montajul Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum