Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

schema lampa solara

Vizitator george199999

Postări Recomandate

• Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• cristian_draghiescu

1

• blazeu

1

Top autori în acest subiect

Salut,ai acea lampa fizic,functionala si vrei sa stii ce este in interior sau ai vazut la cineva si doresti sa realizezi una cu forte proprii?Pune cateva din schemele pe care spui ca le-ai gasit ca sa vad si cum te descurci cu cautarile,sa vad in ce relatie esti cu electronica

Link spre comentariu
Vizitator george199999

Schemele sunt cele de pe acest forum, nu are rost sa le mai pun.Oricum sunt incepator in ale electronicii.Am niste lampi de gradina si as vrea sa le modific pentru interior, practic sa le demontez sa pun celulele foto undeva afara la lumina si led-ul sa-l pun sa lumineze la interior.

Link spre comentariu

Pentru asa ceva nu va trebuie nici-o schema. Prelungiti doar firele care alimenteaza LED-ul,respectand polaritatea. Aveti nevoie numai de un multimetru, presupun ca stiti sa-l folositi !

Link spre comentariu