vicu Postat Ianuarie 28, 2011 Partajează Postat Ianuarie 28, 2011 salut , sunt un incepator si as vrea un amplificator pt un trafo +-60v ,un amplificator sterio va rog , ma puteti ajua, as prefera un stk , ,o schema ,un cablaj ,va rog mult ,am punde cu 4 c10000 60v si trafo ,le vreau pt 2 incinte cu dif 12 tolii 140w rms la 4 ohmi.va rog , astept raspunsurii..sau un kit gata facut dare are cineva sa-mi dea ,, Link spre comentariu
hpavictor Postat Ianuarie 28, 2011 Partajează Postat Ianuarie 28, 2011 viewtopic.php?p=17653#p17653 Daca citesti cu mare atentie , vei gasi exact ceea ce iti doresti ! Mult succes Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 28, 2011 Partajează Postat Ianuarie 28, 2011 Uita-te aici, poate te avantajeaza, se pot face custom la preturi custom.Citeste intreg threadul.viewtopic.php?f=59&t=72307 Link spre comentariu
vicu Postat Ianuarie 28, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2011 ms multtt . dar prefer cv sa fac ,, va rog vreau un aplificator pe stk . cv simplu , care sa fie bun trafo meu , , va rog mult sa ma ajutati,vreau o schema ,un cablaj .si lista cu pese ,, va rog ,, vreau sa invat si eu , am facut ,2 amplifuri pe tda 7294.si imi place cum se aude , lam alimentat cu 2x38v cu un radiator foarte mare ,...va rog ajutani-ma si pe mn , k un stk Link spre comentariu
vicu Postat Ianuarie 28, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2011 ms multtt . dar prefer cv sa fac ,, va rog vreau un aplificator pe stk . cv simplu , care sa fie bun trafo meu , , va rog mult sa ma ajutati,vreau o schema ,un cablaj .si lista cu pese ,, va rog ,, vreau sa invat si eu , am facut ,2 amplifuri pe tda 7294.si imi place cum se aude , lam alimentat cu 2x38v cu un radiator foarte mare ,...va rog ajutani-ma si pe mn , k un stk preferat ar fii STK4241II 120wx2 Link spre comentariu