Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

vreau un amplificator

vicu

Postări Recomandate

salut , sunt un incepator si as vrea un amplificator pt un trafo +-60v ,un amplificator sterio va rog , ma puteti ajua, as prefera un stk , ,o schema ,un cablaj ,va rog mult ,am punde cu 4 c10000 60v si trafo ,le vreau pt 2 incinte cu dif 12 tolii 140w rms la 4 ohmi.va rog , astept raspunsurii..sau un kit gata facut dare are cineva sa-mi dea ,,

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• vicu

4

• hpavictor

2

• Mihai85

1

• IoNuTx

1

Top autori în acest subiect

ms multtt . dar prefer cv sa fac ,, va rog vreau un aplificator pe stk . cv simplu , care sa fie bun trafo meu , , va rog mult sa ma ajutati,vreau o schema ,un cablaj .si lista cu pese ,, va rog ,, vreau sa invat si eu , am facut ,2 amplifuri pe tda 7294.si imi place cum se aude , lam alimentat cu 2x38v cu un radiator foarte mare ,...va rog ajutani-ma si pe mn , k un stk

Link spre comentariu

ms multtt . dar prefer cv sa fac ,, va rog vreau un aplificator pe stk . cv simplu , care sa fie bun trafo meu , , va rog mult sa ma ajutati,vreau o schema ,un cablaj .si lista cu pese ,, va rog ,, vreau sa invat si eu , am facut ,2 amplifuri pe tda 7294.si imi place cum se aude , lam alimentat cu 2x38v cu un radiator foarte mare ,...va rog ajutani-ma si pe mn , k un stk

preferat ar fii STK4241II 120wx2
Link spre comentariu

mai bine fa o schema pe tranzistoare, cu stk nu ai nici o sansa la tensiunea aia mai ales daca nu e original.

bn .. ai cv , u ??? dami u te rog frumos , o schema un cablaj , si lista cu pese.. te roggggg ,, sunt incepator. si vreau sa invat:D
Link spre comentariu