TIN Postat Ianuarie 26, 2011 Partajează Postat Ianuarie 26, 2011 cine ma poate ajuta cu ceva sfaturi : -vreau sa montez un vu-metru stereo la un amlificator stiu ca trebuie legat la iesirea corectorului de ton dar nu stiu ce piese trebuie sa mai pun si lace tensiune sa alimentez mentionez ca vu metrul e recuperat dintr un casetofon http://tinypic.com/r/vghmo5/7 http://tinypic.com/r/2j2yq1l/7 multumesc Link spre comentariu
Stefan BBx Postat Ianuarie 26, 2011 Partajează Postat Ianuarie 26, 2011 ca tot veni vorba de vu-metre...( in cazul asta ma refer numai la vu-metrele cu ac)ca sa nu mai deschid un alt topic eu m-am tot gandit ce-ar fi daca as pune in loc de un circuit special pt vu-metru un amplif de 1-2W... cati ohmi ar avea un vu-metru... se poate realiza ideia mea? Link spre comentariu
TIN Postat Ianuarie 26, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2011 sunt incepator , dar dupa cate am citit pe forum nu cred ca merge (am vazut niste scheme care se leaga la iesire si au in componenta diode de redresare) Link spre comentariu
TIN Postat Ianuarie 26, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2011 uite ce am gasit download/file.php?id=4438&mode=view Link spre comentariu