remus68 Postat Februarie 8, 2011 Partajează Postat Februarie 8, 2011 M-am uitat acuma pe site-ul Astea-s cele mai proaste baterii fabricate in Romania... Link spre comentariu
TESSLA Postat Februarie 8, 2011 Partajează Postat Februarie 8, 2011 Or fi proaste de pe mine m-a tinut o baterie Cyclon de 55 Ah 8 ani! Link spre comentariu
FlorinAB Postat Februarie 8, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 8, 2011 Banuiam ca are ceva capace Sint acumulatori care nu au nici un capac demontabil. Chiar ala care e in poza NU are capac. Toata partea de sus a acumulatorului este dintr-o singura bucata. astea sunt componentele Dupa ce schema vrei sa le asamblezi? am uitata sa precizez ca nu am schema ) am nevoie si de o schema daca se poate. Mosu care mi le-a dat a spus ca am cam tot ce imi trebuie inafara de diode si cateva "luminite" . P.s, nu va mai contraziceti care e cel mai bun acumulator ca va spun eu acuma. cel mai bun ii ala care il ai. Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 8, 2011 Partajează Postat Februarie 8, 2011 am uitata sa precizez ca nu am schemaAsta este cea mai simpla solutie. Link spre comentariu
FlorinAB Postat Februarie 8, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 8, 2011 am uitata sa precizez ca nu am schemaAsta este cea mai simpla solutie.deci F1 este rezistenta, SW1 este un intrerupator pe ambele fire, T1 este traful, BR1 banuiesc ca sunt diodele nu ?, ampermetrul se leaga corect in varianta 1 nu ? Link spre comentariu
FlorinAB Postat Februarie 8, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 8, 2011 Alta problema.... Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 8, 2011 Partajează Postat Februarie 8, 2011 deci F1 este rezistentaF1 este o simpla siguranta fuzibila.Alta problema....Primarul este ala cu fire subtiri si se alimenteaza la 220Vca. Firele alea din secundar, rasucite doua cite doua, le vei dezizola bine la capete si le vei cositori impreuna, asa cum sint rasucite, apoi masori cu un voltmetru pe firele alea simple din secundar, ce tensiune ai. Link spre comentariu
radusa Postat Februarie 9, 2011 Partajează Postat Februarie 9, 2011 Alta problema e ca trebuie sa verifici daca aparatele de masura, ampermetru si voltmetru au sunt respectiv rezistenta serie, deci daca sunt deja etalonate pe scalele lor. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Februarie 9, 2011 Partajează Postat Februarie 9, 2011 @TESSLANu toate au capace.Alea care vin format-umed din fabrica nu au.Prin auto ce desemnezi: automobile sau numai autoturisme, autoturisme care fac parte din categoria automobilelor,dar mai sant si :camioane,tractoare,motociclete,scutere,scutere acvatice,barci,vapoare,avioane ,elicoptere samd.Din fraza formulata de tine nu se intelege exact la ce te referi. Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 9, 2011 Partajează Postat Februarie 9, 2011 Firele alea din secundar, rasucite doua cite doua, le vei dezizola bine la capete si le vei cositori impreuna, asa cum sint rasucite, apoi masori cu un voltmetru pe firele alea simple din secundar, ce tensiune aiPentru a "intra" si comutatorul in schema, posteaza si tensiunile care le vei masura intre doua terminale alaturate din secundarul trafului. Link spre comentariu
FlorinAB Postat Februarie 9, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 9, 2011 Cum se masoara corect curentul la secundar ?? ca in schema 1 sau 2 ? Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 10, 2011 Partajează Postat Februarie 10, 2011 Eu te-am rugat sa masori tensiunea, nu curentul! Sint doua notiuni complet diferite. Nu trebuie sa te superi, dar daca nu ai habar nici macar sa masori tensiunea cu un multimetru, iti sugerez sa nu abordezi aceasta constructie! Se lucreaza cu tensiune de la reteaua de 220Vca si esti expus pericolului de a te electrocuta. Link spre comentariu
FlorinAB Postat Februarie 10, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2011 Eu te-am rugat sa masori tensiunea, nu curentul! Sint doua notiuni complet diferite. Nu trebuie sa te superi, dar daca nu ai habar nici macar sa masori tensiunea cu un multimetru, iti sugerez sa nu abordezi aceasta constructie! Se lucreaza cu tensiune de la reteaua de 220Vca si esti expus pericolului de a te electrocuta.stiu ca tensiunea e una si curentul e alta dar am incurcat borcanele... :Dtre sa ma uit prin caietu din clasa a9 a sper sa il gasesc ) imi spui te rog cum sa masoara tensiunea ? ca am mai multe fire pe secundar Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 10, 2011 Partajează Postat Februarie 10, 2011 Am explicat mai sus. Citeste ce am postat. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Februarie 10, 2011 Partajează Postat Februarie 10, 2011 Da Florine,incearca sa urmezi sfaturile lui Remus si vei avea o viata mai linistita.Fa ce faci tu mai bine (lucrativ) si cumpara-ti unul gata facut,eventual vb cu cineva caruia ii furnizezi o parte din materiale(cum ar fi traful) si iesi mai ieftin. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum