Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

pcl86pp

imreberes

Postări Recomandate

• Răspunsuri 47
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• imreberes

20

• md_2910

6

• sonic11

6

• blue

4

Top autori în acest subiect

am vorbit cu domnul care a realizat. mi-a spus ca ma ajuta si la realizare, momentan cu 2 trafuri de iesire pe miez sm85.problema mea e ca sunt incepator in domeniul tuburilor.

Link spre comentariu

am vorbit cu domnul care a realizat. mi-a spus ca ma ajuta si la realizare, momentan cu 2 trafuri de iesire pe miez sm85.problema mea e ca sunt incepator in domeniul tuburilor.

:rade: O sa fii surprins ca se lucreaza cu tuburile mai usor decat cu orice. Functionarea este foarte intuitiva. Se ard muuult mai greu ca tranzistoarele, lampa nu se arde din prima, "iti vorbeste"; Vezi anodul rosu, incearca sa-ti spuna "Bai, ce naiba faci?!". Si e bine ca incepi cu un PP, da rezultate mai bune din prima incercare decat SE. Din pacate PCL86 nu se mai fabrica, in comparatie cu alte lampi clasice pentru audio.

oarte "frumoasa" schema (in special partea cu defazorul sau "solutia" de alimentare anozi diferential..

Foarte interesanta ideea! Deci amplificatorul are de fapt doua cai de reactie negativa, una locala, pentru fiecare finala, si una globala.
Link spre comentariu

PCL 86 este o lampa facuta special pentru audio,din cate stiu eu.Iar un amplificator PP cu aceste lampi ar fii foarte intersant de vazut si mai ales de auzit pentru ca am si eu cateva lampi de acest tip.

Link spre comentariu