Vizitator cristi36111 Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Salut !Nu am gasit rubrica prezentari furomisti asa ca ma prezint aici.Ma numesc Cristian sunt din Iasi ,elev am 16 ani acusi 17 pasionat de elctronica si de masini si tot ce are motor si o roata doua .Apelez la forumul vostru pentruca pe cele de mecanica nu am gasit raspuns la o intrebare.Am un scuter si i-am inlocuit bateria lui 12v 4a cu una 12 v si 44a ,se poate intampla ceva adica sunt tot 12v , acum am o pornire mult mai usoara.Am fost amenintat ca o sa imi arda toata instalatia ,ca o sa imi iasa fum din electromotor ca o sa mi se arda cdi etc. Astept raspunsurile voastre ,multumesc anticipat! Link spre comentariu
marinescug Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Curentii se masoara in Amperi - ACapacitatea de inmagazinare a acumulatorilor in Ah - Amperi*ora.Nu stiu un de a avut loc la tine pe scuter un acumulator de 44Ah.Ia mai vezi ce scrie pe cele 2.Probleme mari o sa ai la incarcarea acumulatorului de capacitate mai mare. Cere un curent de incarcare mai mare. Link spre comentariu
Vizitator cristi36111 Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 nu a incaput in locul in care fusese cel de 4a , l-am pus sub sa.si sigur e de 44a.deci se poate intampla ceva ? Link spre comentariu
BUGHIU Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Dupa cum ti-a spus si colegul(alternatorul) cdi sa te tina, ca de rest,pornire la sfert de...... cheie,farul straluceste mai ceva ca pana acum(cu faru era o gluma)! Apropo cum a incaput 12 si 44ah pe motor?? Link spre comentariu
Vizitator cristi36111 Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 l-am pus sub sha sub scaun , din cate am invatat eu la fizica ar trebuie ca perioada de incarcare sa fie mai mare , dar mii sa nu se arda ceva pe la partea electronica ( releu incarcare , alternator , cdi ,electromotor , bord ,bobina etc), de ex ma gandesc ca la o baterie mai mare curentii de incarcare is mai ridicati in amperi, nu? Link spre comentariu
alfabit Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Am editat ca am fost rautacios cu copilu ` ! Link spre comentariu
adicontakt Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Nu se mai fac in scoala, la fizica, notiuni de electricitate, electronica elementara, legea lui Ohm etc ?Sau nu prea dai pe acolo ? Nu stie scuterul drumul spre liceu ?Daca ai invata mai multa carte si ai mai lasa scuterul pe dreapta, fii sigur ca o sa-ti foloseasca mai mult decit sa pui intrebari banale !si raspunsul tau la intrebarea lui care e? Link spre comentariu
Vizitator cristi36111 Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 am apelat sa aud parerea voastra .eu cred ca nu are ce se sa se intample tensiunea e aceiasi 12v.dar ma gandesc ca instalatia scuterului nu e facuta sa reziste la 44Ah . Link spre comentariu
adicontakt Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 scuterul isi cat curent are nevoie , deci daca a fost proiectat pt 4Ah nu o sa ia mai mult , in schimb cu incarcarea nu ma pot pronunta Link spre comentariu
Vizitator cristi36111 Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Am editat ca am fost rautacios cu copilu ` ! intrebare banala Sincer imi place fizica imi place electronica tot ce tine de asta adevarul e ca invat la Colegiul National Mihai Eminescu Iasi profil mate info si am o profesoara de fizica bata nu stie nici ce-i cu ea ,nu a stiut sa imi explice cum fumctioneaza un condensator. Si daca a fost o intrebare banala de ce nu vrei sa imi dai un raspuns ,multumesc! scuterul isi cat curent are nevoie , deci daca a fost proiectat pt 4Ah nu o sa ia mai mult , in schimb cu incarcarea nu ma pot pronunta aici ii partea dificila cu incarcarea ...eu ma gandesc la releul de incarcare si alternator . Link spre comentariu
Vizitator cristi36111 Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Alte pareri de la cei experimentati? Link spre comentariu
Vizitator biginu Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 de ars nu iti va arde nimic , cel putin nu din cauza bateriei, problema ar fi viata scurta a bateriei care va sta mai mult descarcata, releul de incarcare va functiona normal, incarcand ca pt o baterie de 4 Ah. daca vrei sa te tina mai mult bateria asta de 44 ah din cand in cand mai pune-o pe redresor.mai stiu pe cineva care avea o baterie auto de 55Ah pe un scuter dar care avea montat si un cd-player si 4 difuzoare ovale pt auto si asculta guta la maxim in trafic ) Link spre comentariu
riderinblack Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Cumpără o baterie moto de 6-8-10 amperi, va intra lejer sub șea, la încărcare nu-ți va face probleme plus că nu te va deranja mărimea acesteia (e mai mare decât cea originală dar mai mică decat ce ai acum pe scuter). Și încă ceva, dacă nu-i faci un suport încât să stea acumulatorul drept atunci cumpără unul pe gel, nu pe acid (cele pe gel le poți așeza în orice poziție, cele pe acid nu, există riscul să nu te țină nici măcar jumătate de an). Link spre comentariu
Vizitator cristi36111 Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 deci bateria e rombat e pe lichid e de 44a norocul meu a fost ca a incaput la fix sub sha si nu se misca ,am cumparat borne am facut legaturile la fire tot . Redresor am ,daca o sa observ vro schimbare a ochiului ala verde o sa o pun la incarcat. , multumesc pentru raspunsuri. Link spre comentariu
Vizitator cristi36111 Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 astept si alt raspunsuri oricum! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum