Vizitator JohnTheRipper Postat Ianuarie 21, 2011 Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 Salutare. Am tot cautat pe forum scheme pentru amplificatoare de mica putere alimentate ca si mai sus (titlu). Nu prea am gasit. Am un adaptor de priza de 15v/0.8A care era folosit sa alimenteze niste boxe de calculator cu ta8207k. As vrea sa construiesc un mini-amp pentru monitoare de studio de acasa. Nu ma intereseaza puterea, ma intereseaza sa aiba un raspuns in frecventa cat mai liniar cu putinta pentru un astfel de proiect, cat mai putine distorsiuni (ta8207k avea 10% THD) si sa fie stereo (neaparat stereo) . Mentionez ca sunt incepator. Va rog sa-mi dati ceva sugestii, macar sa sugerati niste integrate, ca de cautat data-sheeturi pe net ma descurc eu. Link spre comentariu
lorik199 Postat Ianuarie 21, 2011 Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 tba810, le gasesti in tv alb negru romanesti Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Toate integratele de genul acesta sunt date cu THD = 10% la puterea maxima.Un amplificator 2 x 3 ... 4W cu sub 1% distorsiuni se realizeaza mai bine cu piese discrete (tranzistoare) unde ai posibilitatea sa reglezi un curent de mers in gol mai mare (vorbim de AB) ca sa scapi si de distorsiunile crossover specifice integratelor respective(sunet metalic la puteri mici). Link spre comentariu
remus68 Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Toate integratele de genul acesta sunt date cu THD = 10% la puterea maxima Dar de ce trebuie sa le asculte la puterea maxima!? Link spre comentariu