ARICIU2009 Postat Ianuarie 20, 2011 Partajează Postat Ianuarie 20, 2011 am nevoie urgenta :cry: :cry: de o schema pentru acest invertor si unde as putea gasi mosfeturile w20na50.multumesc. Link spre comentariu
cipriyan123 Postat Ianuarie 21, 2011 Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 pai nu poti inlocui stw-urile cu mos-feti IRFP460? Link spre comentariu
ARICIU2009 Postat Ianuarie 21, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 cred ca da .are valori apropiate cu stw.multumesc.astazi am masurat tranzistoarele smd din partea de comanda si doua nu arata bine deloc.as putea sa folosesc la ghici un npn sau pnp smd .cel mai bine mi-ar trebui o schema pentru acest aparat.as fi recunoscator daca ma poti ajuta.mai are si amplificatorul operational Lm 224d. Link spre comentariu
cipriyan123 Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 nu am nici o documentatie de la ESAB,iar tranzistorii smd ii poti inlocui cu bc337/bc327. tipurile astea sunt folosite in drivere...... Link spre comentariu
ARICIU2009 Postat Ianuarie 22, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 multumesc.am sa incerc cu bc uri.. Link spre comentariu
ARICIU2009 Postat Februarie 14, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 14, 2011 AM SCHIMBAT AZI DUPA DOUA SAPTAMINI DE PAUZA CELE DOUA SMDURI .PAR OK ACUM IN TENSIUNE.AM ALIMENTAT SEPARAT MODULATORUL NN PLACUTA DE COMANDA CU O TENSIUNE DE 12 V.IN PINII 13 RESPECTIV 15 AI MODULATORULUI PWM SG 3525,,, AM MASURAT O TENSIUNE DE 3,5V.PARE A NU SE ALIMENTA SAU UN CONSUM MARE .EL SE ALIMENTEAZA PRIN NISTE DIODE .MERGIND MAI DEPARTE AM INTRERUPT ALIMENTAREA INTEGRATULUI SI TENSIUNEA A CRESCUT LA 12 VOLTI CIT TREBUIA.AM INCERCAT SA MASOR CONSUMUL INTEGRATULUI ALIMENTINDU-L DIRECT DE LA SURSA DE 12 V SI-MI DA 90 mA .BANUIALA MEA ESTE CA INTEGRATUL ESTE DUS.DACA CINEVA ARE MAI MULTA EXPERIENTA CU ACEST MODULATOR ESTE BINEVENIT SA POSTEZE AICI. Link spre comentariu
andreigradu Postat Februarie 15, 2011 Partajează Postat Februarie 15, 2011 Poate cateva imagini ii pot ajuta pe cei care depaneaza asa ceva sa te indrume.Daca ai banuieli asupra SG-ului incearca sa pui un soclu ca sa il poti schimba usor, daca e smd il schimbi pe placa, dar trebuie sa verifici ce iese din el, tot traseul pana in grilele tranzistoarelor.Masoara cu un osciloscop si spune ce vezi.Schema nu o s-o vezi postata pe forum, cu siguranta sunt useri care o au, poate o cumperi de undeva sau o primesti pe privat.Esti constient ca exista o intelegere nescrisa intre depanatori sa nu puna schemele pe net, astfel raman fara paine. Si mai sunt si firmele care interzic publicarea acestora.Ar fii frumos ca dupa ce il repari sa scrii aici cum ai rezolvat problema, cat mai detaliat, pas cu pas, altfel doar tu castigi, iar cei care au incercat sa te ajute au pierdut doar timpul scriind, raman cu ochii in soare. Link spre comentariu
ARICIU2009 Postat Februarie 15, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 15, 2011 daca rezolv defectul nu vad de ce nu as posta.am facut o comanda la tme care se pare ca au .acum depinde cind vine.si apropo de schema cred ca am gasit-o si o voi posta aici .eu nu cred in a tine totul pt tine. Link spre comentariu
ARICIU2009 Postat Martie 27, 2011 Autor Partajează Postat Martie 27, 2011 ca sa ma tin de cuvint scriu aici rezolvarea la acest defect.in acest aparat se pare ca a mai umblat cineva...lucru la care nu am dat atentie.conectorul la partea de comanda era conectat la A Cu termistor,potentiometru cu tot ,potentiometru dus si schimbat.am alimentat partea de comanda cu 30 v scotind protectia la subtensiune si am masurat o oscilatia la pinii c1 c2 si am 8v vv e ok.tensunile de 22v 15, si 10v ok.apoi partea de forta masurat toti mosfetii tiristorul facut circuite de testare ...totul ok dar nimc atunci cind ii faceam softstart la iesire pauza...date cu capul de pereti ce sa aiba/?!toate bune si frumoase dar nu merge.mi-a venit idea sa masor intre cele doua radiatoare de mosfeturi si...stupoare arata rezistenta f mica.atunci mi-a sarit modul de asezare al pieselor din service manual si vad ca tiristorul era asezat in locul la mosul q15 si mosul in locul la tiristor.ma uit de doua ori la placa poate asa e din fabrica sau cine naiba stie ,dar mosul nu avea cum sa fie comandat si la fel tiristorul ..comanda venind pe catod??!...aiurea de tot oricum.am schimbat locurile cum era in manual si cum era normal si in sfirsit am la iesire la softstart 6v ...ufff..i-am facut alimentarea normala si am 76v la iesire....si sudura este un defect la care nu m-am asteptat cu toate ca am vazut multe dar doua defecte facute de interventie gresita mi se pare rea intentie...si mai adaug o chestie ..nu parea umblat in el ....daca e asa cum naiba a mers cu tiristor si mosfet inversat acest defect ma va urmari mult de acum incolo si-ma va face mult mai atent la detalii .este o vorba ..un nebun incurca itele si o mie de intelepti se chinuie sa-le desfaca.daca e cineva pe aici sa ma convinga ca asa trebuia din fabrica sa fie mosfetul si tiristorul il rog sa posteze aici.eu unul stiu ca nu aveau cum sa fie asa. Link spre comentariu
blazeu Postat Aprilie 27, 2011 Partajează Postat Aprilie 27, 2011 Felicitari!Nu e cazul sa va mirati foarte tare: exista destui "depanatori" capabili sa faca niste lipituri impecabile care sa para "originale", insa, din pacate sunt mult mai putini care chiar stiu ce fac si repara corect si realmente un aparat!Privitor la scheme: mi se pare stupida ideea ca "secretizarea" unei scheme ar avantaja in vreun fel, atat firma care fabrica, cat si vreun depanator: cine doreste schema poate recurge la reverse-engineering, si chiar daca metoda e mai laborioasa, nu e imposibil de realizat. In plus, aceste aparate au o topologie destul de asemanatoare de la o marca la alta.In final, un utilizator care se pricepe la depanare se va descurca sa rezolve cumva, in timp ce masa de utilizatori care nu se pricepe la asa ceva va recurge la depanator, schema nefiindu-le de folos!Succes! Link spre comentariu
ARICIU2009 Postat Aprilie 27, 2011 Autor Partajează Postat Aprilie 27, 2011 de acord cu dv.tot ce-i posibil sa fi fost niste lipituri facute cu grija .oricum cit traiesti ai de invatat in electronica mai ales.parerea mea este ca nu trebuie sa te limitezi niciodata. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum