bubulica Postat Februarie 18, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 18, 2011 Bre...da GREU mai merge transportul asta de pe e-bay (nu-mi fac pb de frauda ca suma ar fi asigurata...).Tare imi este ca produsul ESTE deja in tara (insa toti stim cum e cu Serviciul Vamal sau cu Posta Romana). Link spre comentariu
Dr.L Postat Februarie 18, 2011 Partajează Postat Februarie 18, 2011 Am sa folosesc actuatorul de inchidere centralizata doar pentru voletul de recirculare (unde este motoras simplu de curent continuu). Cu partea cu "zmucitura" se rezolva chiar simplu - doar se face electronica pe aici...un simplu regulator de turatie cu un banal LM317 pentru acel motoras si gata cu viteza si cu smucitura - se va interpune intre mufa de alimentare si mufa motorasului.Ba nu merge. Daca tensiunea e prea mica,nu se smica deloc. Cand creste peste un anumit nivel,nu doar incepe sa se miste,ci se duce de tot! pentru ca motorasele astea de cc au turatie mare si cuplu mic (exact pe dos fata de ce-i nevoie aici).Daca vei pune in practica actionarea cu actuatoare,iti vei da seama ca asa e Link spre comentariu
bubulica Postat Februarie 18, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 18, 2011 Ba nu merge. Daca tensiunea e prea mica,nu se smica deloc. Cand creste peste un anumit nivel,nu doar incepe sa se miste,ci se duce de tot! pentru ca motorasele astea de cc au turatie mare si cuplu mic (exact pe dos fata de ce-i nevoie aici).aha...cam ai dreptate. Eram cam 70% in dubii (stiu si eu ce e ala regulator de turatie) iar toata treaba sta in sectiunea infasurarii...insa deh, optimismul este molipsitor...dar din fericire... Intre timp m-am procopsit cu...asta (vezi poza din attachment). In interior contine un motoras e curent continuu, cu demultiplicari gramada...(vreo 3 sau 4 rotite).De fapt este motorasul de recirculare de la Scenic 2 / Megane 2 /Laguna 2- de pe un Megane 2 este si luat (desfacut cu manutele mele). Tipul ala de la dezmembrari intreaba: "...ce ai luat acolo ?" cica la mine: "un condesator" ) - aia mi-a venit in cap in momentul ala... El zice..."aaa condesatorul de la radio ?" Eu zic: "da..de deparazitare..." (il tineam "palmat" sa nu il vada prea bine... )Tipul zice: "pai zice pai da si tu..10 lei si e al tau..." Buun asaa ! PS motorasele de mixaj si distributie nu le-am luat, pentru ca la alea erau de curent continuu (clasice - similar cu asta de la recirculare) la clio/scenic 1 sunt steppere.Mai ramane sa gandim modul de actionare al voletului de recirculare...surub melcat...rotita dintata...vedem).Sa-mi vina intai modulul de clima si motorasele pas cu pas, sa vad de unde fac rost de un modul de comanda viteza ventilator... si cam aia este.In Link spre comentariu
bubulica Postat Februarie 18, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 18, 2011 Apropo de sistem, acuma ma bucur de faptul ca am parbrizul atermic (inainte il injuram ca nu mergea GPS-ul de nici o culoare - doar intr-un colt unde e o zona speciala netratata une normal vedea antena de GPS - Twingo avea si GPS din fabrica, optional binenteles). Acuma cu parbrizul atermic nu fac decat sa maresc eficienta sistemului de clima automata. In orice caz, presupun ca nu sunt diferente de temperatura atat de mari adica sa zicem de la 30 de garde in masina nu se schimba BRUSC la 15... banuiesc ca este destul de lenta trecerea... Link spre comentariu
bubulica Postat Februarie 20, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 20, 2011 Gata! Mi-au venit si motorasele...Deci pentru inceput. Ce am observat: (dupa ce am facut niste teste)Pe motorasul de mixaj, o cursa completa a voletului (inchis complet - deschis complet) cursa axului este cam de 65 - 70 de grade - deci nu se duce nici macar la 360 de grade (ceea ce ar insemna o tura completa). Pe motorasul de distributie a aerului, o cursa completa a voletului (inchis complet - deschis complet) cursa axului este cam de 45 - 50 de grade.Informatiile astea fiind obtinute prin teste, si prin comenzi date direct de la modulul de clima.Inca nu am masurat foarte exact unghiul dar cu niste repere puse in asa fel cat sa obtin un unghi drept + o scobitoare pusa pe axul de comanda al angrenajului cam atata iese (inca o data aproximativ, cum se spune "la ochi" ).Sunt uimit totusi cata forta poate sa aiba jucaria (tin sa mentionez ca motorasul este foarte mic cam 5 cm lungime si 3 latime) - si totusi nu pot sa ii tin axul nemiscat cu mana, cand acesta este actionat. Ca nota informativa, motorasul este conceput din 2 parti: partea superioara (ce contine motorasul propriu zis, care se poate demonta) si un angrenaj - care este separat inchis intr-o cutiuta (si asta se poate demonta).Din moment ce rotatia axului este atat de mica, deja sunt semne bune si mi-au venit noi idei. Cred ca o sa renunt lejer la ideea cu rotite dintate, surub melcat samd, si o sa fac UN DISC care il montez pe axul ala, apoi o o tija pusa pe disc (cum e roata la locomotiva cu aburi - sistem biela-manivela parca se cheama). Axul ala va TRAGE parghia originala ca si cum o facea cablul pe sistemul manual. Cursa cablului propriu-zisa este foarte mica...maxim 2 - 3 cm. Asadar axul care va trage in locul cablului ba avea pe el un filet si va putea fi reglat dupa pofta inimii. Deci nici la sistemul original nu o sa umblu prea mult (este foarte pentru mine sa nu ma coimplic cu multe modificari). Link spre comentariu
Vizitator slimmm Postat Noiembrie 19, 2012 Partajează Postat Noiembrie 19, 2012 @ bubulicapoti sa imi lasi un nr de tel sa discutam despre o problema asemenatoare cu cea de pe aceast topic?Cu stima Link spre comentariu
bubulica Postat Noiembrie 22, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 22, 2012 Verifica-ti mesageria privata. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum