sk24bpo Postat Ianuarie 21, 2011 Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 fa montajul pe un cablaj cu gaurele, macar asa piesele sunt aliniate, in speciali finalii, asa poti sa le pui si tu un radiator ca omu. Deasemenea incearca sa-ti organizezi munca, e de inteles ca nu ai un cablaj profesional, nu stiu daca materialele sunt cele care te saboteaza in acest moment, cat mai degraba lipsa de rigurozitate si organizare. Link spre comentariu
alexmarian Postat Ianuarie 21, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 ok am sa scot toti tranzistori si diodele pt verificari. la iesire am in jur de 8 v cc kitul este alimentat cu +-40v se vede in videoclip. Link spre comentariu
alexmarian Postat Ianuarie 21, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 gata am testat tranzistoriisi diodele am constatat ca toate diodele sunt ok a fel si tranzistorii, mai putin un final tip 2sc5200 NPNcare nu se comporta ca semei sai la testarea cu ohmetrul. adica B,E si C comunica intre ei ! in rest totul pare a fi ok, nus dak tz-ul sa defectat inainte ca amp sa aiba scurt sau el sa stricat din cauza scurtcircuitului produs. ?? Link spre comentariu
alexmarian Postat Ianuarie 21, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 Cand ai de reglat curentul de mers in gol iti pui niste becuri sau rezistente de putere pe fiecare ramura de alimentare (pe ramura cu + si pe ramura cu -). La tine nu ai ce regla dar poti sa pui aceste becuri sau rezistente pentru a proteja finalii.nu am mai auzit de chestia cu becurile sau rezistentele asa k nu stiu dak am inteles chiar bine. becul il leg intre + la punte si + la amp ,iar cu -la fel ? chestia asta nu afecteaza puterea amplificatorului cam ce valoare sa aiba rezisteta sau becul pe care sa il leg ? Link spre comentariu
wally_gatter Postat Ianuarie 21, 2011 Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 Cand ai de reglat curentul de mers in gol iti pui niste becuri sau rezistente de putere pe fiecare ramura de alimentare (pe ramura cu + si pe ramura cu -). La tine nu ai ce regla dar poti sa pui aceste becuri sau rezistente pentru a proteja finalii.nu am mai auzit de chestia cu becurile sau rezistentele asa k nu stiu dak am inteles chiar bine. becul il leg intre + la punte si + la amp ,iar cu -la fel ? chestia asta nu afecteaza puterea amplificatorului cam ce valoare sa aiba rezisteta sau becul pe care sa il leg ? tensiunile de alimentare se iau de sub condensatoarele de filtraj , nicidecum de pe puntea redresoare.. si pune doua rezistente de 47 ohmi pe fiecare ramura de alimentare , sa fie de minimum un watt , oricum vor frige in caz de greseli majore ale circuitului.. eu testez cu cate doua rezistente de 100ohmi/5W in paralel pe fiecare ramura... Link spre comentariu
adrian_pic Postat Ianuarie 21, 2011 Partajează Postat Ianuarie 21, 2011 La tine va fi mai greu. Tu ai puntea si condesatorii de filtraj pe placa. Ar trebui sa intrerupi traseul imediat dupa condesatori si sa inseriezi acolo rezistentel cu ajutorul unor fire. Astfel incat tensiunea de pe condesator sa se duca prin rezistentele care le pui si apoi in amplificator. Rezistentele se scot dupa ce constati ca totul este ok, dar cat timp exista o probleme ele te ajuta sa nu arzi tranzistorii finali. Oricum tranzistorii se pun pe radiator pentru a fi protejati chiar si cu aceste rezistente in serie pe alimentare.P.S. M-am uitat repede la cablajul din pdf-ul pus de tine. Nu poti sa interupi traseele de dupa condesatori, dar poti face asa: scoti cei doi condesatorii de 4700uF/63v si plusul de la unul il lipesti cu minusul de la celalat si printr-un fir te duci si ii lipesti pe placa acolo unde condesatorii aveau cele doua picioruse legate impreuna prin insula aia de pe cablaj (ai insula unde piciorusul + de la un condesator este legat c piciorusul - de la celalat condesator). Apoi de la piciorul + ramas neconectat de la unul din cei doi condesatori legi un fir pe care il conectezi la o rezistente de 47 de ohmi sau ce ai mai mare un pic decat aceasta valoare (dar ai grija sa fie de putere rezistena nu de 0,5W) care la rindul ei o lipesti pe placa unde venea piciorusul + al condesatorului. La fel conectezi rezistenta si pe ramura cu -. Poti apoi sa incepi sa depanezi montajul. Prima data pune aparatul de masura pe amperi si inseriazal intre rezistenta si cablaj (deci ai traf -> punte -> condesator -> ampermetru ->placa) si spune ce indica ampermetru. Ai grija sa il pui pe amperi prima data si apoi in functie de indicatie il pui sau nu pe miliamperi. Link spre comentariu
gica70 Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 "adica B,E si C comunica intre ei" ; de fapt "comunica" (adica are rezistenta egala cu 0) intre ele pt. ca sunt jonctiuni; o jonctiune, doua jonctiuni..poate asa incet, incet vei vorbi "limba" noastra. Succes. Link spre comentariu
alexmarian Postat Ianuarie 22, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 deci rezistentele vor veni asa : http://img198.imageshack.us/i/dsc01621gs.jpg/ ? ma pun pe treaba, va mai dura putin pana voi face rost de alt final in locul celui defect. va-s ruga sa va abonati la subiectul asta poate voi mai avea nevoie e ajutor si dupa ce voi pune rezistentele si inlocui tz-ul .ms. Link spre comentariu
vlad_2770 Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Mai trebuie sa dezlipesti si cite un capat la diode si sa le unesti ca in poza de mai jos tot folosind niste fire. Cam in bataie de jos a fost proiectat cablajul ala (sper sa nu aiba si bucle de masa). Link spre comentariu
TESSLA Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Pentru domnu Remus68 si domnul Wally_Gatter, sper ca acum intelegeti mai bine despre ce discutam atunci. Link spre comentariu
costyndj Postat Ianuarie 23, 2011 Partajează Postat Ianuarie 23, 2011 Am si eu aceeasi problema la un amplificator cu stk4046II imi scoate tensiune continua pe iesire.....am inlocuit unul din stk cu stk4048xi si tot aceeasi problema. Integratele sunt pe radiator, nu se incalzesc......si nu stiu care e problema. Link spre comentariu
wally_gatter Postat Ianuarie 23, 2011 Partajează Postat Ianuarie 23, 2011 Pentru domnu Remus68 si domnul Wally_Gatter, sper ca acum intelegeti mai bine despre ce discutam atunci. poate sunt eu asa mai prost sau cu memorie scurta , si intreb , care e faza cu ce ai scris in ceea ce am citat? Link spre comentariu
remus68 Postat Ianuarie 23, 2011 Partajează Postat Ianuarie 23, 2011 Pentru domnu Remus68 si domnul Wally_Gatter, sper ca acum intelegeti mai bine despre ce discutam atunci. Chiar! Despre ce discuti si cu cine? Ce ai mai postat tu pina acum in acest topic? Ai dat tu vreo solutie buna si a fost combatuta in mod gresit de cineva? Te trezesti vorbind ca in majoritatea postarilor tale... Link spre comentariu
wally_gatter Postat Ianuarie 23, 2011 Partajează Postat Ianuarie 23, 2011 iar ma bag in seama: cred ca Tessla voia sa ne spuna ceva referitor la incepatori , la toleranta fata de ei.. .. ce mai , pai si eu sunt incepator .. Link spre comentariu
adrian_pic Postat Ianuarie 23, 2011 Partajează Postat Ianuarie 23, 2011 costyndj pune si tu o schema sa vedem ce si cum.Daca ai schimbat integratul STK cu altul si tot ai tensiune continua pe intrare => problema este in alta parte si cred ca va costa mai putin sa o rezolvi. Ai pe intrarea integratului un condesator. Ai tensiune continua cind intrarea este in aer sau cand este conectata la masa? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum