radu cnc Postat Mai 31, 2011 Autor Partajează Postat Mai 31, 2011 Adresa de contact pentru DRO... BeeBee BB Meister DRO 60 Kaki Bukit Place, #06-03 Singapore 415979 Tel/Fax: (65)6841 8696 http://www.meisterdro.com/servlet/StoreFront Aseara am prelucrat flansa portuniversal pe freza si am invartit flansa manual... Dupa vreo doua ore de prelucrare, am realizat cota gulerului de centrare, am montat universalul pe flansa si am verificat bataia care a rezultat dupa ce am prins o coada de freza in universal, bataia la care am ajuns la finalul lucrarii este de 0.03mm. Link spre comentariu
radu cnc Postat Iunie 19, 2011 Autor Partajează Postat Iunie 19, 2011 Noul proiect la care lucrez pentru un coleg Viorel. Link spre comentariu
mihaighe Postat Iunie 19, 2011 Partajează Postat Iunie 19, 2011 Fundul plat o sa-i confere stabilitate?,eu stiam ca trebuieste carenat. Link spre comentariu
radu cnc Postat Iunie 19, 2011 Autor Partajează Postat Iunie 19, 2011 Se poate monta o chila dar se doreste fundul plat si se va folosi la pescuit pe un lac de acumulare.Are 4.5m si lata de 1.3m, din tabla de 1.5mm.Mai trebuie finalizat botul si gauri pentru montat vaslele. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 19, 2011 Partajează Postat Iunie 19, 2011 Salutare!Mai important decat orice, este confectionarea si fixarea prin sudura a unor elemente de rezistenta longitudinale si transversale (osatura ambarcatiunii) Fara ea, exista riscul ca barca sa se franga efectiv, sau sa se deformeze prin torsiune la cel mai mic val. Apoi, pentru flotabilitate suplimentara trebuie prevazuta cu cel putin doi recipienti etansi - unul la "pupa" si celalalt la "prova" - capabili sa mentina barca in plutire in cazul unei gauri de apa - care la grosimea de 1,5 mm a bordului, este foarte probabila la orice contact cu un obiect dur.Altminteri, Toate Bune! Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iunie 19, 2011 Partajează Postat Iunie 19, 2011 Frumos sudata barcuta!MMA?Oricum la 1.5mm e destul de tare fiind tabla de fier sa nu se perforeze.Mai mare e riscul in caz de manevre gresite sa se umple de apa.GrigP.S. E util sa ai ceva compartimente cu flotabilitate ridicata.Nu trebuie neaparat etanse, umplute cu spuma poliuretanica fac fata. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 19, 2011 Partajează Postat Iunie 19, 2011 ...la 1.5mm e destul de tare fiind tabla de fier sa nu se perforeze...Echipata complet, barca si cu pescarul la bord ar putea cantari pana la 250 kg. La aceasta masa si la doar un "nod" viteza, tabla de 1,5 mm poate fi strapunsa chiar si de un tarus rebel din lemn de la debarcader. Alte pericole sunt obiectele metalice, din beton armat, sau chiar rocile naturale amplasate accidental pe fundul apei - atunci cand adancimea acesteia este mica. Link spre comentariu
radu cnc Postat Iunie 19, 2011 Autor Partajează Postat Iunie 19, 2011 Osatura vor fi bancile care-i vor conferi rezistenta sporita, in plus la varf va fi un compartiment inchis care chiar la rasturnare va tine aer si barca va sta cu botul in sus.respectivul coleg are una in exploatare de sapte ani si nu este nici o problema, tabla de 1.5mm este suficient de groasa pentru rezistenta mecanica si in plus de asta pe fundul barcii va fi pus un gratar de lemn.Sudura este realizata MMA. Link spre comentariu
radu cnc Postat Iunie 22, 2011 Autor Partajează Postat Iunie 22, 2011 Poze cu lucrarea finalizata... Link spre comentariu
radu cnc Postat Iunie 22, 2011 Autor Partajează Postat Iunie 22, 2011 Azi am cumparat un invertor pentru motorul de strung cu 400 RON.Trebuie sa ma documentez cum se programeaza, si cum se realizeaza franarea si inversarea de sens. Link spre comentariu
mihaighe Postat Iunie 23, 2011 Partajează Postat Iunie 23, 2011 Azi am cumparat un invertor pentru motorul de strung cu 400 RON.Trebuie sa ma documentez cum se programeaza, si cum se realizeaza franarea si inversarea de sens.Bravo am cumparat si eu 2 monofazate si am pus unul la strung la un motor de 0.37 kw si pot sa spun ca am fost perfect multumit de cum functioneaza.Vezi ca la vanzari era un link catre o carte tehnica de la Fuji,ti-am trimis-o si pe PM. Link spre comentariu
radu cnc Postat Iunie 27, 2011 Autor Partajează Postat Iunie 27, 2011 Poze cu lucrarea finalizata...Pozele cu lucrarea finalizata la linkul de mai JOSConstructie Barca Link spre comentariu
radu cnc Postat Iunie 29, 2011 Autor Partajează Postat Iunie 29, 2011 Aseara am terminat de reconditionat si completat un accesoriu pt FUS 25 , cap de turatie , care multiplica turatia capului de lucru de 4 ori.Mai jos aveti ceva poze. Cap de turatie FUS25 Link spre comentariu
mihaighe Postat Iunie 29, 2011 Partajează Postat Iunie 29, 2011 Aseara am terminat de reconditionat si completat un accesoriu pt FUS 25 , cap de turatie , care multiplica turatia capului de lucru de 4 ori.Esti mare, bravo tie Link spre comentariu
radu cnc Postat Iulie 3, 2011 Autor Partajează Postat Iulie 3, 2011 Salut, Pt. mihaighe, multumesc. Ieri am terminat de realizat un canal de pana, prima mea lucrare cu capul de mortezat dupa ce am fost nevoit sa-l demontez din cauza neatentiei celor care l-au montat si o tabla acoperea partial orificiul unde este surubul de blocare al mecanismului biela-manivela care strange si fixeaza boltul bielei dupa ce se regleaza cursa culisei capului de mortezat. Cu ocazia demontarii capului de frezare vertical am inserat o pastila cu arc in piulitele de fixare al accesoriilor in capul masinii de frezat FUS25, deoarece la fiecare demontare acestea culisau si se adunau in partea de jos a canalului circular, fiind foarte grea montarea suruburilor care fixeaza accesoriie in capul masinii de frezat, accesorii care cantaresc peste 50Kg si se manipuleaza greu. Cap de mortezat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum