mac01 Postat Octombrie 7, 2017 Partajează Postat Octombrie 7, 2017 (editat) Garantia a fost intotdeauna un praf in ochi...doar de forma exista garantia! Cand ajungi la service, tot te pun sa platesti reparatia...motivul fiind exploatarea neconforma! Editat Octombrie 7, 2017 de mac01 Link spre comentariu
Vizitator Ciprian Vlad Postat Octombrie 7, 2017 Partajează Postat Octombrie 7, 2017 Nu-i chiar asa, eu am patito in garantie ....nu numai ca au incrcat sa-mi repare produsele dar mi-au si inlocuit produsil cu altul nou. Si la compresor sigur isi respecta garantia deoarece ....mai ales la frigider , ce poti sa-i faci la un compresor sa utilizezi neconform. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 7, 2017 Partajează Postat Octombrie 7, 2017 Cand vorbim de un frigider ne limitam exact la un agregat.-compresor. Prin urmare nu conteaza practic decat ergonomia si designul.. Restul e can-can Link spre comentariu
morocanosul Postat Octombrie 8, 2017 Partajează Postat Octombrie 8, 2017 Nu sunt de acord cu tine! Explica-mi cum procedezi daca frigiderul se defecteaza in timpul garantiei? Ma intereseaza cum faci transportul pana la service? Transportul(asa ar trebui) sa fie suportat de vanzator...nu uitati ca trait in RO si asta va ocupa tot timpul.. Nu este ''de la mine citire'',este spusa de un alt coleg de pe forum...dar nici nu stiiti cata dreptate are...! Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 8, 2017 Partajează Postat Octombrie 8, 2017 Frigiderul nu se trimite la garanție, vine cineva de la un service autorizat care îl repară pe loc.La fel și mașina de spălat. În cel mai rău caz, dacă defectul chiar nu poate fi rezolvat de către service-ul local, se returnează produsul. Și atunci returnarea este suportată de magazinul de unde a fost cumpărat, nu de cumpărător... Link spre comentariu
morocanosul Postat Octombrie 8, 2017 Partajează Postat Octombrie 8, 2017 Am avut acum zeci de ani un frigider cu absortie,Fram,energofag,avea rezistenta de 150W dar nici acum nu stiu cum functiona ..termostatul,nu avea releu sau altceva,nu l-am dezmembrat ci l-am dus direct la gunoi! Luminati-ma si pe mine! Dar imi placea ca era ff.silentios ! Link spre comentariu
yo9hrb Postat Octombrie 8, 2017 Partajează Postat Octombrie 8, 2017 Daca nu avea piese in miscare, nu avea de ce sa fie zgomotos. Un frigider cu absorbtie este la fel de silentios ca un... resou. Link spre comentariu
morocanosul Postat Octombrie 8, 2017 Partajează Postat Octombrie 8, 2017 Ai dreptate partial,ma refer la resou,acum vreo 30 de ani pe santierele patriei aveam un resou artizanal din nichelina babana pe BCA care functiona si pe post de radio,cand era liniste auzeam un post local,eram langa Bucuresti. Link spre comentariu
Spitfire Postat Octombrie 12, 2017 Partajează Postat Octombrie 12, 2017 Frigiderul nu se trimite la garanție, vine cineva de la un service autorizat care îl repară pe loc.La fel și mașina de spălat. În cel mai rău caz, dacă defectul chiar nu poate fi rezolvat de către service-ul local, se returnează produsul. Și atunci returnarea este suportată de magazinul de unde a fost cumpărat, nu de cumpărător... Teoretic, practic daca e vorba de SC Coldline SRL sau de SC Pecef SRL, vine...un depanator de la oricare alta firma, pe care il chemi tu si-l platesti, fiindca cele doua firme mentionate isi baga piciorul in garantie! Link spre comentariu
allexx1968 Postat Octombrie 12, 2017 Partajează Postat Octombrie 12, 2017 Teoretic, practic daca e vorba de SC Coldline SRL sau de SC Pecef SRL, vine...un depanator de la oricare alta firma, pe care il chemi tu si-l platesti, fiindca cele doua firme mentionate isi baga piciorul in garantie! Buna Vine pe naiba.Vine doar contra cost. Am avut o combina Arctic cu probleme(Doar regulatorul defect) si am facut cel putin 3 plimbari la magazinul de unde l-am cumparat. S-a rezolvat cu greu( o palinca la baietii de pe teren).Mai avea 2 saptamani si iesea din garantie. Au trecut inca 4 ani fara probleme. Spor tuturor. Alex 1 Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 12, 2017 Partajează Postat Octombrie 12, 2017 Păi mai verificaţi şi voi înainte de a cumpăra un lucru, cine se ocupă de service..... eu am avut recent o problemă cu un aragaz luat de la Altex Craiova şi-n trei zile a venit un reprezentant de la o firmă dintre cele două acreditate de magazin. Mi l-a verificat, reglat...nu a vrut omul nici măcar o cafea să-i ofer. Eu când cumpăr ceva de folosinţă îndelungată, mă interesez înainte cine se ocupă de garanţie, să nu fie din ăştia neserioşi. Până acum nu am avut probleme cu garanţiile. Link spre comentariu
morocanosul Postat Octombrie 12, 2017 Partajează Postat Octombrie 12, 2017 Esti unul dintre...''norocosi'',eu cand am cumparat un(nenorocit) de LCD-Samsung,am intrebat si unde pot face serviciul,in caz de..?? Raspunsul a fost prompt,la adresa cutare,nr xx,dar...NU era NIMENI..''acasa''! Concluzia...va apartine..!! Link spre comentariu
matzah Postat Octombrie 14, 2017 Partajează Postat Octombrie 14, 2017 (editat) am lucrat pe retail electrocasnice, treaba e destul de simpla: Daca frigider/aragaz/masina spalat se strica, service-ul trebuie sa constate la fata locului si sa repare (aici e singura ambiguitate, in lege nu se specifica asta exact, daca sa aduci tu produsul sau vin ei). In caz ca service-ul nu mai exista, refuza sa preia produsul, sa se deplaseze la adresa etc, obligativitatea aducerii la stare de conformitate, pica pe cel care a vandut acel produs. In caz ca oricare din astia de pe lantul de furnizare fac figuri, nu exista piesa, nu ajunge, vin alta data.. etc.. => reclamatie la ANPC. Reclamatia se indreapta impotriva vanzatorului, nu a service-ului. Vanzatorul are raspunderea legala sa rezolve problema in 15 zile calendaristice de la data de la care i s-a adus la cunostinta. Voi trebuie doar sa puteti demonstra cumva ca ati facut sesizarea la respectiva data. Nu exista abateri de la regula celor 15 zile, orice articol din certificatul de garantie sau altundeva, ce specifica un termen mai mare pentru solutionarea unei defectiuni (cum ca vin piese pe import, dureaza mult, e aglomerat etc) e declarat din start nul de ANPC pentru ca va contraveni prevederilor legii 449/2003. Vanzatorul este OBLIGAT sa asigure garantia acelor produse, indiferent ca importatorul, producatorul, service-ul autorizat - nu mai exista, au dat faliment. Daca vanzatorul nu poate/nu dispune de mijloacele de a inlocui produsul sau a il repara, atunci e obligat sa restituie suma achitata de cumparator, integral. Daca produsul defectat avea garantie de 2 ani si se inlocuiesti in aceasta perioada cu altul nou (in baza de negatie de service) atunci produsul nou va beneficia la randul lui de alti 2 ani garantie de la data inlocuirii. Aici unii vanzatori incearca smecherii cum ca ramane valabil termenul original de garantie. Garantia este asimilata produsului si juridic este vazuta ca parte integrala a acestuia (nu pot fi separate). Dupa lege, s-a inlocuit frigiderul cu altul nou, ala nou are inca 2 ani garantie de la data inlocuirii. Cunoscand chestiile astea si cand este cazul sa faceti uz de ele, multe din problemele de garantie se rezolva foarte usor. Editat Octombrie 14, 2017 de matzah 2 Link spre comentariu
mac01 Postat Octombrie 14, 2017 Partajează Postat Octombrie 14, 2017 Si daca nu mai exista nici vanzatorul? Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 14, 2017 Partajează Postat Octombrie 14, 2017 Atunci ai pus-o....înseamnă că ai avut o proastă inspirație, să cumperi de la o firmă de cartier.Firmele mari nu dispar peste noapte... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum