Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

amplificator catv

Vizitator utzulic

Postări Recomandate

• Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• cirip

2

• ciombe

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

utzulic,Posteaza o poza cu modul in care sunt legate televizoarele. Mai exact, ce splitere folosesti, de cate cai? Unul de 3 sau doua de 2? Ce atenuari sunt scrise acolo pe iesiri? Ce tranzistoare mai pricopsite ai pe-acolo prin sertare? Daca n-ai, poti sa faci rost de MAR6 de la Minicircuits?Cirip

Link spre comentariu

ciombe,Da, MAR6 sunt meseriashe. Au cateva calitati importante, dupa parerea mea. 1) Sunt stabile neconditionat. Daca faci cablajul ca la carte, nu ai treaba cu ele. 2)Amplifica de la CC la olioliooooo... 3) Nu iti trebuie (musai) circuite acordate 4) E adaptat pe 50 de ohmi la in si out de la mama lui. Nu treb sa te chinuiesti cu retea de adaptare, pe care in treacat fie spus, eu n-am reusit sa o fac niciodata pe genunchi la frecvente de peste 100MHz. Eu am facut un amplif de antena TV pe care l-am pus chiar acolo pe stalp si l-am telealimentat din teveu. A fost ca la balamuc de misto. Montajul l-am facut intr-o cutie de spliter. Din pacate nu am documentatie. L-am facut acum fo 10 ani si a curs multa apa pe Dambovitza de atunci. Dar pot sa-ti zic ca am folosit exact recomandarile din catalog. Ptr teve merge bine.Un amic de-al meu si-a facut un amplif pentru 144MHz, scamatori si cica merge de trazneste. Eu sunt putin sceptic ptr ca au cam 3dB factor de zgomot, dar daca el zice ca merge, il cred ca e pa faza tipul, nu e plapumar.Asta as avea de comentat ref la MAR6.Cirip

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.