avolocaru Postat Ianuarie 9, 2011 Partajează Postat Ianuarie 9, 2011 In leg cu farurile pornite .. am spus asta ca fapt divers... incercand sa pornesc masina cu mai multi consumatori porniti si totul e ok ... .. in niciun caz nu o pornesc cu farurile aprinse;) .... deci, poate m-am exprimat eu ambigu... O sa incerc sa pun un cablu de masa de pe baterie pe electromotor.. .. farurile nu palpaie foarte rau ...... acum cred ca o sa mai rezist si asa ... deoarce masina este in garantie.... si nu vreau sa risc sa pierd garantia... Multumesc oricum pentru sfaturi .. ;) si mai astept si altele.Pai si eu tot ca fapt divers am raspuns. Ai primit raspuns la ceea ce ai intrebat. Sa ne spui ce ai rezolvat.Succes Link spre comentariu
Vizitator astyle0392 Postat Ianuarie 23, 2011 Partajează Postat Ianuarie 23, 2011 Poate sa-mi zica cineva ... unde trebuie sa masor sa observ .. daca nu sunt facute bine .. anumite legaturi .. ? si ce valori ar trebui sa obtin ? multumesc! Link spre comentariu
ari_panterra Postat Ianuarie 23, 2011 Partajează Postat Ianuarie 23, 2011 masori direct pe bornele de la baterie in trei situatii:1-cu motorul oprit2-cu motorul pornit cu turatia la relanti3-cu motorul pornit cu turatia in jur de 3-4000 rpmmultimetrul sa fie cat de cat calibrat ca altfel..... Link spre comentariu
avolocaru Postat Ianuarie 24, 2011 Partajează Postat Ianuarie 24, 2011 Masoara si intre mase, dica pui o borna pe "-"-ul bateriei si o borna pe motor. Daca valoarea difera de 0 inseamna ca ai o diferenta de potential si deci firul de masa trebuie imbunatatit. Masori cu motorul pornit. Link spre comentariu
remus68 Postat Ianuarie 30, 2011 Partajează Postat Ianuarie 30, 2011 Daca valoarea difera de 0 inseamna ca ai o diferenta de potentialPractic, orice conductor care realizeaza o conexiune va avea o rezistenta diferita de zero si conform Legii lui Ohm va avea o cadere de tensiune intre capetele sale. Nu-i bai ca va fi o valoare diferita de zero, problema va fi daca este prea mare. Link spre comentariu
avolocaru Postat Ianuarie 31, 2011 Partajează Postat Ianuarie 31, 2011 In principiu aveti dreptate, totusi eroarea este in limita tolerantei aparatului. In cel mai rau caz, adica in timpul pornirii motorului, caderea de tensiune ar putea sa depaseasca 1 volt. Link spre comentariu
Vizitator tommy_ivanici Postat Iunie 24, 2011 Partajează Postat Iunie 24, 2011 si eu am pe masina exact acelasi pachet de bass si nu am condensator si chiar cu muzica tare nu imi palpaie luminile,foarte putin la relanti dar nu cum zici tu.... Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iunie 24, 2011 Partajează Postat Iunie 24, 2011 Eu banuiesc ca problema este in zona acumulatorului. Fa un experiment simplu. Fa rost de un bec de 5W sofit, sau mai bine, un bec cu leduri, sofit, si fa-ti o "lampa de control". Incepi masuratoarea de la amplificator catre acumulator si compari pulsatia becului in acea pozitie fata de cea precedenta, folosind o melodie numai cu bass (frecvente joase). Daca brusc incepe sa palpaie atunci intre aceste doua puncte de masura este problema. Daca palpaie cu lampa de control cuplata direct pe bornele acumulatorului sunt doua situatii posibile: acumulatorul si circuitul catre alternator. Masuratoarea o faci intre firul de plus si cel de minus de la amplificator si nu fata de caroserie (sper ca ai pus fir de minus la amplificator si nu ai folosit caroseria ca al doilea fir). Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum