Aleksx Postat Decembrie 28, 2010 Partajează Postat Decembrie 28, 2010 Buna seara!Sunt un tanar student pasionat un pic de electronica, in special partea de sunet! Am in casa o statie romanesca, un A350 (2X30W) si vreau sa il repar! Partea cu finalii este ok, dar are defect corectorul de ton (erau blocate potentiometrele si le-am pus unele de aceeasi valoare si tot nu merge). As dori sa stiu de unde pot cumpara un corector de ton deja facut penrtru ca nu am suficient timp sa il fac eu, nici materialele care imi trebuiesc si nici cunostintele necesare!As vrea unul care sa fie cat de cat compatibil cu amplificatorul (am mai "rasfoit" site-ul si stiu ca sunteti familiari cu modelul), nu vreau sa fasaie atunci cand reglez volumul, joasele, inaltele si balansul!Va multumesc anticipat! Link spre comentariu
Putz Postat Decembrie 28, 2010 Partajează Postat Decembrie 28, 2010 Esti sigur ca doar corectorul e de vina? Ai pus semnal direct de la sursa (fara sa treaca prin corector) si se aude? Link spre comentariu
Aleksx Postat Decembrie 28, 2010 Autor Partajează Postat Decembrie 28, 2010 DA!Sunt absolut sigur ca doar corectorul e de vina!Am legat semanlul direct cu partea de amplificare si asa merg amandoua canalele! Link spre comentariu
remus68 Postat Ianuarie 2, 2011 Partajează Postat Ianuarie 2, 2011 Repara corectorul, este deosebit de simplu. Faci citeva masuratori si vezi unde este problema. Link spre comentariu
Aleksx Postat Ianuarie 2, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 2, 2011 Dupa cum am spus nu am cunostintele necesare!Stiu sa masor cu un aparat de masura dar nu stiu sa interpretez datele.Cum ar trebuii sa masor cand corectorul este alimentat, sau cu el nealimentat!Oricum ar fi nu am suficient timp acum!In curand (adica maine) o sa reincep facultatea si munca asa ca o sa am putin timo cu lucrurile personale! Link spre comentariu