Vizitator andrey_c Postat Decembrie 28, 2010 Partajează Postat Decembrie 28, 2010 Am un renault symbol la care am pierdut cheia cu tc.Am cumparat un set cheie briceag cu tc +modulul receptor.Ma poate ajuta cineva sa inlocuiesc vechea telecomanda cu acest sistem ?In atasament am schema la ce am cumparat.Multumesc! Link spre comentariu
Vizitator biginu Postat Decembrie 28, 2010 Partajează Postat Decembrie 28, 2010 salut. firele de la semnale le gasesti in calculatorul de sub bord din partea soferului undeva in stanga , unde ai 2 mufe , una mai mare cu fire mai groase si una mai mica cu fire mai subtiri. semanalele sunt in cea mare si au culorile alb si crem din cate imi amintesc eu, iar in cea mica vei gasi comenzile cu "-" pt inchidere , astea parca aveau culorile roz si portocaliu , alimentarea +/- le gasesti tot in mufa mare un rosu pt + si negru pt minus spor la treaba ! dar atentie ca daca vrei sa folosesti cheia briceag sa pornesti motorul pt asta trebuie sa montezi si cipul de pornire in carcasa cheii. Link spre comentariu
DJ_Speedy Postat Decembrie 29, 2010 Partajează Postat Decembrie 29, 2010 Am si eu o mica intrebare mai pe langa subiect. Mi-am cumparat si mi-am montat aceeasi cheie briceag dar m-am impotmolit la motorasul pentru deschis haionul.Acele fire pentru "trunk release + / -" se leaga direct pe motoras? Sau sunt firele de comanda? Daca sunt de comanda, de ce anume mai am nevoie pentru a putea comanda motorasul de deschidere de pe haion? Link spre comentariu
maverik_ro Postat Decembrie 29, 2010 Partajează Postat Decembrie 29, 2010 Acele fire pentru "trunk release + / -" se leaga direct pe motoras? Sau sunt firele de comanda? Daca sunt de comanda, de ce anume mai am nevoie pentru a putea comanda motorasul de deschidere de pe haion?acele fire nu se leaga direct pe motoras .... sunt doar pentru semnale ( comanda), ceva de genul ( sa intelegi mai bine ) minusul vine prin caroserie si sa aprinzi becul trebuie "+" . + il iei de unde scrie trunk relase + . daca pe bec vine + permanent sa se aprinda becul trebuie minus .... incearca sa faci o schema cu becuri si sa intelegi principiude functionare ... dupa care masori cu un aparat de masura ce iti vine la acuatorul de la portbagaj ... + sau - si legi firul corespunzator . sunt masini care au + pe acuator si masini care au - pe acuator , din acest motiv a venit cu 2 fire de comanda negativa si pozitiva Link spre comentariu
Vizitator biginu Postat Decembrie 29, 2010 Partajează Postat Decembrie 29, 2010 Acele fire pentru "trunk release + / -" se leaga direct pe motoras? Sau sunt firele de comanda? Daca sunt de comanda, de ce anume mai am nevoie pentru a putea comanda motorasul de deschidere de pe haion?daca ne spui ce model de masina ai poate te ajutam cu identificarea firelor , daca nu are din fabrica deschidere de portbagaj electrica si vrei sa ii montezi tu, mai ai nevoie de un releu si bineinteles de actuatorul pe care il vei monta sa actioneze broasca portbagajului. Link spre comentariu
maverik_ro Postat Decembrie 29, 2010 Partajează Postat Decembrie 29, 2010 Acele fire pentru "trunk release + / -" se leaga direct pe motoras? Sau sunt firele de comanda? Daca sunt de comanda, de ce anume mai am nevoie pentru a putea comanda motorasul de deschidere de pe haion? daca ne spui ce model de masina ai poate te ajutam cu identificarea firelor , daca nu are din fabrica deschidere de portbagaj electrica si vrei sa ii montezi tu, mai ai nevoie de un releu si bineinteles de actuatorul pe care il vei monta sa actioneze broasca portbagajului. releul cade din schema .... are nevoie decat de un acuator care cum ai spus si tu actioneaza broasca portbagajului . releul il folosesti numai daca alarma sau inchiderea centralizata are decat o iesire de comanda sa zicem + si la masina trebuie - Link spre comentariu
schumyicr Postat Decembrie 30, 2010 Partajează Postat Decembrie 30, 2010 Din cate stiu eu trunk release este pentru motorasul de la portbagaj. Link spre comentariu
Vizitator biginu Postat Decembrie 30, 2010 Partajează Postat Decembrie 30, 2010 releul cade din schema .... are nevoie decat de un acuator care cum ai spus si tu actioneaza broasca portbagajului . releul il folosesti numai daca alarma sau inchiderea centralizata are decat o iesire de comanda sa zicem + si la masina trebuie -de obicei din alarma/inchiderea centralizata, primesti doar comenzi , foarte rar am gasit ceva care sa dea direct forta ,de fapt singura alarma care o stiu care avea incorporata o interfata pt inchidere centralizata ce includea si releele de forta era un cenmax 222, poate gresesc .... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum