Vizitator Postat August 10, 2016 Partajează Postat August 10, 2016 Gata făcut, poate îți place.http://www.mivarom.ro/catalog/product_info.php/actuator-simplu-p-5642 Eu am făcut cu un șurub băgat intr-un tuberman, un arc care îl ținea intr-un sens, alimentând învingem arcul. Încuietoarea stătea normal închisă, puneam impuls menținut pentru deschidere. În cc am alimentat. Bobinajului făcut după ochi până îmi convenea temperatura lui. Se încălzea puțin dar fiind acționat 1-2 secunde nu mă îngrijora. Link spre comentariu
VEF Postat August 11, 2016 Partajează Postat August 11, 2016 Sectiunea miezului cu cat e mai mare cu atat mai bine nu ? Nu-mi pun problema ca se incalzeste miezul ca la transformatoare ca forta de atractie vreau sa zic Link spre comentariu
Vizitator Postat August 11, 2016 Partajează Postat August 11, 2016 se incalzeste bobinajul si face si fum. Link spre comentariu
validae Postat August 11, 2016 Partajează Postat August 11, 2016 În funcţie de timpul de funcţionare al electromagnetului, trebuie să pui spire mai multe, fiindcă rezistenţa ohmică a bobinajului e singurul care limitează curentul prin electromagnet. Secţiunea o alegi în funcţie de forţa necesară acţionării armăturii mobile, dar nu are mare influenţă în numărul de spire necesar, fiindcă aici nu mai există problema saturaţiei miezului ca la transformatoare..... din numărul de spire şi grosimea sârmei poţi să jonglezi cu forţa de atracţie şi curentul maxim de lucru, practic e un compromis între cele două. Link spre comentariu
VEF Postat August 11, 2016 Partajează Postat August 11, 2016 Am inteles bobinajul trebuie sa aiba rezistenta de 2.4 ohmi vad eu ce sarma sa folosesc . Cu e mai bine sa fie miezul din tole tip E astea sint mai greu de taiat , tip U sau tip I . Daca bobinez pe tole tip E sau U are importanta cum leg infasurarile in serie ,in paralel ? Link spre comentariu
flomar60 Postat August 11, 2016 Partajează Postat August 11, 2016 Da, are importanta cum legati infasurarile!....daca nu sunt legate corect ,veti avea o forta de atractie slaba....preferabil sa fie legate serie,dar se poate si paralel cu fazarea corespunzatoare.... Link spre comentariu
puriu Postat August 12, 2016 Partajează Postat August 12, 2016 Nu rezulta din topic (#12) ce trebuie sa faca electromagnetul in afara de a consuma 5 A. Daca este alimentat continuu, sarma trebuie sa aiba diametrul de 1,3 - 1,5 mm si lungimea corespunzatoare rezistentei de 2,4 ohmi (din tabele). Tolele de tip U se obtin usor prin taierea in doua a unor tole de tip E. Pentru a obtine o solenatie (amperi x spire) maxima, bobina trebuie sa fie impartita pe ambele brate ale miezului. Electromagnetul din poza creeaza doua campuri magnetice diferite, utile daca trebuie sa ridice un obiect feromagnetic greu, altfel nu. Link spre comentariu
MifTy Postat Iunie 8, 2017 Partajează Postat Iunie 8, 2017 Mergi la un atelier care repara autocamioane si cere de la electrician "releu de anclansare pentru demaror Raba" - de obicei se strica contactele de lucru. Contactele fixe pot fi foarte usor indepartate demontind 4 suruburi iar contactul dupa miezul mobil se indeparteaza prin scoaterea unui zeger. Bobina functioneaza la 24V dar trage ceva mai mult curent - releul este deosebit de puternic. Prinderea se asigura prin cele 2 gauri din talpa inferioara, cu ajutorul a doua suruburi M8.Exista si modele identice dar alimentate la 12V si se disting foarte usor de primele - bobina de 12V este realizata cu un conductor CuEm cu sectiunea mai mare.Recomand utilizarea celor de 24V care absorb un curent mai mic. ... îmi spune şi mie cineva ce e aia "zeger"? că nu sunt bănăţean... în altă ordine de idei, voiam şi eu să sugerez (re)folosirea unui releu (nu contează prea mult de care) cu contactele de lucru stricate... de obicei sunt suficient de puternice ca să aibă rezultate notabile... cu excepţia releelor miniatură sau reed. cât priveşte miezul, ceva din fier ajunge, sau poate fi şi fără miez, diferenţele nu sunt foarte mari... Link spre comentariu
QQme Postat Iunie 8, 2017 Partajează Postat Iunie 8, 2017 Cursa 2 cm,nu se poate la 5A, numai actuator de la inch. centralizata. Link spre comentariu
flomar60 Postat Iunie 8, 2017 Partajează Postat Iunie 8, 2017 Cred ca se refera la saiba elastica ,otelita care se demonteaza cu ajutorul unui cleste special cu falci rotunde ,ascutite ,conceput pentru deschidere in momentul actionarii...nu stiu daca se scrie asa cum a scris remus68.... 1 Link spre comentariu
MifTy Postat Iunie 8, 2017 Partajează Postat Iunie 8, 2017 ... dacă termenul e nemţesc, mi-e că aşa e... nu uita de "ştecăr", "bomfaier", şi alte câteva barbarisme d'astea tehnice provenite din zonă...la urma urmei, căile ferate şi primele automobile din România au fost aduse de nemţi... odată cu majoritatea termenilor tehnici. nici nu mă mir că în Banat sunt folosiţi ca atare şi acum... io n-am mai auzit până acum cuvântul... deh, constănţean! Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 8, 2017 Partajează Postat Iunie 8, 2017 (editat) http://www.neckom.com/image/e66e0768-3a32-4606-8aad-3c637c2fc256/270 Editat Iunie 8, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Iunie 8, 2017 Partajează Postat Iunie 8, 2017 ... îmi spune şi mie cineva ce e aia "zeger"? că nu sunt bănăţean... .................................................. Zegerul este denumirea populara a inelului de siguranta. Inelul de siguranta este folosit pentru a nu permite deplasarea axiala a unui ax sau a unei roti dintate,rulment care sint montate pe ax. Inelele de siguranta sint de doua feluri; de arbore si de alezaj. 2 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum