Vizitator capitanui Postat Decembrie 21, 2010 Partajează Postat Decembrie 21, 2010 Salutare,Sunt incepator in ceea ce priveste microcontrollere-le si de asta ink nu stiu exact ce se intampla cu ele si sper sa nu pun vreo intrebre stupida...Ma joc de vreo sapt cu un f628a..si am pus mai multe programe p el.. etc..am facut icsp p un breadboard..ideea e ca am downloadat un program (led fade) iar apoi cand am incercat sa reprogramez ..pickit2 nu il mai recunoaste..am incercat alt pic...e ok..e recunoscut de prog...dar ala nu mai vrea...insa el ruleaza programul corect..are cineva vreo idee in legatura cu ce poate cauza astfel de probleme?Multumesc! Link spre comentariu
puiu Postat Decembrie 22, 2010 Partajează Postat Decembrie 22, 2010 1. Nu stiu daca am inteles perfect: Ai un PIC care este programat si merge bine cand il pui in montaj, dar nu-l mai vede programatatorul? Daca raspunsul este afirmativ la aceasta intrebare trebuie sa vezi cum l-ai programat si mai ales cu ce? Link spre comentariu
gr1ph0n Postat Decembrie 22, 2010 Partajează Postat Decembrie 22, 2010 S-ar putea sa spun o prostie, dar daca imi aduc bine aminte softul pentru pickit2 are o optiune ceva de genul "Use VPP first" sau poate"Hold device in reset"(nu le-am incercat niciodata) . Incearca sa bifezi una din cele 2 optiuni si vezi daca reusesti sa iti programezi pic-ul.Sper sa te ajute. Link spre comentariu