marik2500 Postat Octombrie 30, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 30, 2013 Eu am facut-o acu 2 ani pe aia din revista italiana Fare Elettronica. Functioneaza impecabil. http://www.youtube.com/watch?v=Ep5Rep6Y7Xo Link spre comentariu
albasete Postat Octombrie 30, 2013 Partajează Postat Octombrie 30, 2013 Felicitari ! Pe aceasta o stiu, am vazut videoclipul. Ma gandesc sa realizez si eu sursa Velleman, discutata aici. In prospect scrie ca poate fi folosita si la incarcarea acumulatorilor auto, un avantaj in plus. Link spre comentariu
Dr.L Postat Octombrie 30, 2013 Partajează Postat Octombrie 30, 2013 In prospect scrie ca poate fi folosita si la incarcarea acumulatorilor auto, un avantaj in plus.Orice sursa cu tensiunea si curentul reglabile poate face asta Link spre comentariu
albasete Postat Octombrie 30, 2013 Partajează Postat Octombrie 30, 2013 Doctore, i-mi place de tine ! Esti prompt si la obiect . Multumesc frumos. Eu am o sursa reglabila 1,25 - 30 V / 10 A , dar numai tensiunea, nu si intensitatea. (LM 317 si tranz.) Incerc sa fac si eu sursa aceasta,(Velleman), prea este laudata si are "facilitati". Link spre comentariu
Marian Postat Octombrie 30, 2013 Partajează Postat Octombrie 30, 2013 ...Eu am o sursa reglabila 1,25 - 30 V / 10 A...Si aia poate incarca fara probleme un acumulator, si asta in ciuda faptului ca nu ai la dispozitie si un reglaj al limitarii, ai limitare activa de tip SCC deci nimic nu te poate impiedeca sa o folosesti in acest scop. Evident ca un reglaj al curentului este ceva mai ok dar in lipsa de asa ceva merge si fara. Link spre comentariu
albasete Postat Octombrie 31, 2013 Partajează Postat Octombrie 31, 2013 Multumesc frumos Marian ! Explicatii la obiect pentru toti invataceii. M-am gandit la acea sursa, dar neavand cum sa limitez curentul ma gandeam sa nu deteriorez acumulatorul. Link spre comentariu
Marian Postat Octombrie 31, 2013 Partajează Postat Octombrie 31, 2013 Pai gandeste-te la incarcarea pe care o face alternatorul pe masina, mai precis la curentul cu care el incarca acumulatorul, care inevitabil este mult mai mare de 10A, si totusi acumulatorii tin mult si bine. Link spre comentariu
albasete Postat Octombrie 31, 2013 Partajează Postat Octombrie 31, 2013 Ai perfecta dreptate. Nu m-am gandit la acest aspect. Totusi, avand posibilitatea reglarii curentului merg incarcati si acumulatori de capacitati mai mici. Nu se merita - in opinia personala - sa tin un transformator blocat numai pentru incarcat acumulatori, (lucru care se intampla destul de rar, de obicei cumpar acumulator nou.)De aceea ma bate gandul sa fac si eu sursa discutata aici, are mai multe intrebuintari. Si de cealalta sursa sunt super multumit.(LM 317+tranz.) Link spre comentariu
albasete Postat Noiembrie 1, 2013 Partajează Postat Noiembrie 1, 2013 Sa inteleg ca releul care comanda sectiunile traf.ului are contactul normal inchis pe sectiunea de 30 Vca si la utilizarea tensiunilor sub 15 V comuta pe sectiunea de 15 Vca . Link spre comentariu
GeoMar Postat Noiembrie 1, 2013 Partajează Postat Noiembrie 1, 2013 ...De aceea ma bate gandul sa fac si eu sursa discutata aici, are mai multe intrebuintari. ...Spor la treaba, ti-am trimis email.Astept rezultatele. Pentru asta Velleman am ceva componente lipsa ce trebuie cumparate.Poate am ceva timp liber iarna asta ca sa definitivez si eu sursa mea si revin cu rezultate.Momentan am alta in "lucru": Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 1, 2013 Partajează Postat Noiembrie 1, 2013 Rezistentele de putere langa condensator :cry: Link spre comentariu
GeoMar Postat Noiembrie 1, 2013 Partajează Postat Noiembrie 1, 2013 Nu se vor incalzi asa de tare ca sa distruga condul.Rezistentele sunt pe partea de SoftStart a sursei, deci nu cred ca se vor incalzi asa de tare ca sa duca pe lumea cealalta condensatorul. Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 1, 2013 Partajează Postat Noiembrie 1, 2013 Credeam ca sunt cele pt echilibrarea tranzistorilor.Conzii se duc oricum, intrebarea e cand: in 1 an, in 2, in 10? Link spre comentariu
GeoMar Postat Noiembrie 1, 2013 Partajează Postat Noiembrie 1, 2013 Cam asta ar fi aranjamentul in caroserie al placilor electronice si al finalilor (impreuna cu rezistentele de echilibrare).Rezistentele pentru echilibrarea finalilor sunt pozitionate sub cablajul finalilor si vor fi rigidizate pe radiator cu o platbanda de duraluminiu prinsa cu un surub ( se vad gaurile de prindere in poza, platbandele inca nu le-am montat).Dupa definitivarea sursei, am sa postez tot ce este necesar pentru realizarea ei intr-un topic la "Proiectul meu". Link spre comentariu
albasete Postat Noiembrie 2, 2013 Partajează Postat Noiembrie 2, 2013 Multumesc GeoMar ! Ca de obicei, artist ! Arata super montajele si dispunerea in caroserie aerisita. Felicitari si spor la treaba. Asteptam produsul finit. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum