mkreszan Postat Octombrie 16, 2005 Partajează Postat Octombrie 16, 2005 Stie cineva principiul de functionare al indicatorului de presiune la ulei (cel de Electroprecizia)? Mai exact rezistenta bulbului la presiune zero, respectiv la 6atm (exact gradatiile de pe ceas) Link spre comentariu
diaconuliviu Postat Octombrie 21, 2005 Partajează Postat Octombrie 21, 2005 e vorba de o membrana cu arc care apasa pe un bimetal cu un capat fix iar pe celalalt avind o platina (un contact) prin el trece curentul pentru ceas. Tot pe el e infasurata o rezistenta inseriata cu acel contact si cu ceasul..pe masura ce presiunea creste, creste si forta de arcuire a acelui bimetal, rezistenta trebuind sa stea sub tensiune mai mult pina la incalzirea bimetalului atit cit sa deschida contactul. La incalzire contactul se deschide, lamela se raceste..iar face contact..etc, totul cu o frecventa dependenta de acea tensionare. Link spre comentariu
Vizitator mihai1677 Postat Noiembrie 4, 2005 Partajează Postat Noiembrie 4, 2005 variaza tensiunea masurata pe senzor fata de masa intre 0 si 6 v0 pt 0 atm si 6v pt cap de scala. Link spre comentariu
niq_ro Postat Decembrie 18, 2005 Partajează Postat Decembrie 18, 2005 am descoperit in "Manualul electricianului auto - pentru scoli profesionale", EDP 1989, la pagina 350 un paragraf cu "reglarea indicatorului de presiune a uleiului de ungere":"....la inceputul zonei I (rosu) indicatia zero, iar curentul 0,06A, intre zona I si II (sosu-albastru) indicatia 1,8at si curentul 0,12A, iar la sfarsitul zonei III (negru), indicatia 5at si curentul 0,18A"facand un grafic, mi-a rezultat ca la 0,45at sunt 75mA si la 0,7at sunt 83,5mA... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum