Vizitator perp Postat Decembrie 14, 2010 Partajează Postat Decembrie 14, 2010 Salut ,sunt incepator in electronica si va rog daca ma puteti ajuta cu o problema ,am montat in plafoniera masinii un modul format din 9 smd-uri care se alimentazaa la 12v,as dori sa ii fac un montaj cat mai simplu pentru un efect de fader-in fader-out,am tot cautat pe net dar nu gasesc ceva pe intelesul meu ,va rog dak ma poate ajuta cineva .Va multumesc Link spre comentariu
Vizitator biginu Postat Decembrie 14, 2010 Partajează Postat Decembrie 14, 2010 la ce te referi cand spui efect "fader in , fader out" ? Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Decembrie 14, 2010 Partajează Postat Decembrie 14, 2010 Descrie efectul dorit. Link spre comentariu
yo9hnf Postat Decembrie 14, 2010 Partajează Postat Decembrie 14, 2010 Adica lumina sa se aprinda treptat si nu brusc (la maxim), si sa se stinga la fel, treptat. Link spre comentariu
Vizitator perp Postat Decembrie 14, 2010 Partajează Postat Decembrie 14, 2010 in primul rand va multumesc pentru ajutorul acordat ,nu doresc neaparat sa se aprinda plafoniera lent ,as vrea sa stea cam 5-10 secunde aprinasa dupa inchidera usii apoi sa se stiga treptat .mentionez k masina mea are numaie 2 fire in plafoniara un - si un +permanent . as dori k montajul sa fie unul mai simplu pt incepatori .va multumesc Link spre comentariu
yo9hnf Postat Decembrie 14, 2010 Partajează Postat Decembrie 14, 2010 http://www.elforum.info/viewtopic.php?f=21&t=48594 E greu... Link spre comentariu
zanga Postat Decembrie 16, 2010 Partajează Postat Decembrie 16, 2010 Sau poate vrei asa ceva Link spre comentariu
Vizitator biginu Postat Decembrie 17, 2010 Partajează Postat Decembrie 17, 2010 Sau poate vrei asa ceva vrem asa ceva exista o schema ceva pe undeva? sau cum sa caut? Link spre comentariu
Myhayxx Postat Decembrie 17, 2010 Partajează Postat Decembrie 17, 2010 http://www.niqro.3x.ro/dome/dome.htm Link spre comentariu