Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

echivalent panasonic 1381C

Vizitator johnnyc

Postări Recomandate

Vizitator johnnyc

salutare, va rog sa ma ajutati cu un echivalent pentru panasonic 1381C.

vreau sa construiesc (dupa o schema de la solarbotics) un robotel si am nevoie de aceasta piesa.

sunt un incepator in electronica, va rog nu ma injurati.

pentru acest proiect am nevoie de:

""

1 - 100k trimmer potentiometer.

2 - 1381C Triggers (one per Millerengine). These measure the voltage from the photodiode eyes.

2 - 0.1μF (μF - microfarad) capacitors. These set how long the motors stay on when activated.

2 - 2N3904 NPN Transistors (one for each Millerengine)

2 - 1N914 Silicon Diodes (one for each Millerengine)

2 - Photodiode sensor optics. These are essentially the “eyes” of the Photopopper.

1 - 4700μF 6.3 volt capacitor

""

cele 2 piese nu le gasesc, nu stiu unde si cum sa le caut, restul sunt.

orice sfat e binevenit..

multumesc anticipat

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• radusa

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

1381C este un circuit de reset cu iesire inversata, celalalt probabil o fotodioda normala. Unde le gasesti, nu stiu. trebuie sa cauti. Pt 1381C merge orice IC pt reset de 2V cu iesire inversata. Problema este ca daca te duci la magazin cu asa o cerere, iti vor spune sa le dai un cod, ca ei nu stiu. Deci trebuie sa muncesti tu intai si sa gasesti toate echivalentele posibile la acest IC si cu lista facuta incerci pe la magazine.Daca vrei informatii cat mai bune,trebuie sa si pui informatii cat mai multe, cum ar fi schema, poze, link catre site-ul unde este montajul, etcSucces

Link spre comentariu
Vizitator johnnyc

imi cer scuze pt lipsa detaliilor.. atasez mai jos schema completala cat ma descurc eu :jytuiyu , am cautat pe net dar fara un rezultat, de asta am cerut ajutorul celor de aicimultumesc

Link spre comentariu