Vizitator tao13 Postat Decembrie 2, 2010 Partajează Postat Decembrie 2, 2010 SalutareStiu ca este o idee cat de cat "amuzanta" dar sper sa obtin o solutie de la voi.Nu sunt cunoscator in ale electronicii , sunt programator............Deci, am o alarma de casa care lucreaza pe frecventa de 315mhz , si comunica cu senzorii din casa prin unde radio(nu prin fir), si este conectata la linia telefonica.Doresc sa aflu daca pot pot sa o conectez la o interfata pe usb , sau sa incerc sa captez semnalele de "open" de pe senzori pe un usb, adica sa am aceiasi functionalitate pe computer cum are "centrala" si anume sa detectez "infractiunile" , sa pot arma sau dezarma sistemul.Mentionez ca alarma nu are nici o mufa de conectare in afara de alimentare si cea de telefon.Astept niste sugestii si daca este posibil asas ceva , daca se "baga" cineva la facut.Multumesc. Link spre comentariu