Vizitator NeoVisS Postat Decembrie 2, 2010 Partajează Postat Decembrie 2, 2010 Salut!Am si eu o problema cu scuterul. Totul a inceput acum doua zile.. am schimbat rolele de la variator, am montat totul ok si l-am pornit (a pornit la prima pedala), apoi scuterul fiiind pe cric, l-am accelerat putin sa vad cum merge, la un momentdat motorul a dat un "rateu", cum sa va explic, ca un fasait puternic pe toba... dupa asta l-am lasat imediat la relanti, si, si-a revenit.. am zis ca nu e nimic grav.. cam peste o ora am iesit putin cu el sa vad daca este vreo diferenta la viteza (dupa ce am schimbat rolele). diferenta era, avea viteza mai bunicica si demarajul mai bun.. (nu l-am fortat, cu mai mult de 20 nu am mers). am revenit cu el acasa, si dupa ce l-am pus iar pe cric, am zis hai sa il mai pornesc o data, si am accelerat iar putin mai mult, dupa cateva secunde s-a auzit iar acel sunet puternic si s-a oprit motorul... am incercat sa il pornesc dar in zadar... am zis ca este setul, apoi m-am gandit sa desfac capacul de la transmisie si sa ma uit putin si pe acolo.. zis si facut, am scos capacul, variatorul, fulia... dupa ce am scos tot, am vazut ca semeringul era iesit complet din locasul lui, pur si simplu statea liber pe ax... de aici si nelamurirea mea, motorul poate pierde compresie pe acolo? am fixat semeringul inapoi in locasul lui si am montat totul asa cum a fost, (inainte sa montez semeringul inapoi am dat cu putin ulei pe el.. oare nu trebuia ?) apoi am incercat sa il pornesc.. a pornit dupa vreo 5 pedale.. acum problema era alta, il porneam si daca il lasam asa la relanti, mergea cam 2 minute si se oprea sigur, si mai important de atat, daca il porneam si incercam sa accelerez putin se ineca si se oprea imediat... pe deasupra imi uda si bujia in exces, ceea ce inainte nu se intampla asta... acum nu mai porneste deloc.Eu ma gandesc asa, sa fie oare de la set, sa se fi "dus" ca am accelarat eu mai puternic? sau sa piarda compresie pe la semering pe acolo?Scuterul mergea perfect, pana atunci cand am accelarat si s-a auzit acel fasait puternic (banuiesc ca pe toba).Daca m-ar putea ajuta si pe mine cineva cu un sfat, i-as fi foarte reunoscator!! Pentru ca nu stiu ce sa fac, sa ii cumpar set nou, sa ii cumpar semering-uri si rulmenti.. dar pentru asta trebuie desfacut carterul, ceea ce am inteles ca este o operatiune cam grea. Nu stiu ce sa fac... Link spre comentariu
dorel_81 Postat Decembrie 2, 2010 Partajează Postat Decembrie 2, 2010 Salut! Da si tu mai multe detalii despre scuter. Ce marca este? 2 timpi sau 4 timpi? Ce ai scris tu la titlu este unu si acelasi lucru, cand este setul uzat normal ca o sa piarda compresie. Link spre comentariu
Vizitator NeoVisS Postat Decembrie 2, 2010 Partajează Postat Decembrie 2, 2010 Este vorba de Derbi Hunter 50cc 2T.... De fapt intrebarea era: sa fie setul uzat, sau sa piarda compresie pe la semering, pe la rulmentii ambielaj-ului ? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 3, 2010 Partajează Postat Decembrie 3, 2010 Salut,Daca este vorba de un motor in doi timpi e normal sa traga aer fals pe la simeringuri si sa nu mai faca admisie,deci se pierde compresie,daca este in 4 timpi nu are nici o legatura.De obicei rateurile sunt date atunci cand scanteia nu este in regula. Link spre comentariu
dorel_81 Postat Decembrie 3, 2010 Partajează Postat Decembrie 3, 2010 Verifica ambele semeringuri de la ambielaj (cel de langa variator si cel de langa aprindere). Nu-mi pot da seama cum ti le-a "scuipat" afara... Compresia sau comprimarea se formeaza sus intre chiulasa si piston iar daca ai setul motor uzat toata presiunea scapa pe langa piston si segmenti, asta ar putea fi explicatia ca in momentul rateului sa-ti fi dat afara semeringurile. Link spre comentariu
Vizitator NeoVisS Postat Decembrie 3, 2010 Partajează Postat Decembrie 3, 2010 Va multumesc pentru sfaturi.. am dat comanda de un set nou, iar zilele viitoare o sa-l schimb. O sa schimb si bujia, cu toate ca da scanteie albastra, deci nu cred sa fie vreo problema in privinta asta. Acum va intreb pe voi pentru ca, cunoasteti mai bine: O sa verific si semeringurile, dar la ce sa fiu atent in mod special, adica cum trebuie sa arate daca sunt uzate? Link spre comentariu
dorel_81 Postat Decembrie 4, 2010 Partajează Postat Decembrie 4, 2010 La semeringuri trebuie sa te uiti sa nu aiba urme de uzura, ciupituri, rupturi, crapaturi, suprafata de contact cu ambielajul sa etanseze foarte bine iar ambielajul sa aiba o suprafata foarte fina sa nu distruga semeringul. Atentie mare si la carterele motorului in special suprafata unde este introdus semeringul sa nu aiba uzura. Daca ai de unde sa cumperi semeringuri noi, iti recomand sa le schimbi. Bafta la mesterit. Link spre comentariu
[email protected] Postat Iulie 30, 2020 Partajează Postat Iulie 30, 2020 La 02.12.2010 la 3:10, NeoVisS a spus: Salut!Am si eu o problema cu scuterul. Totul a inceput acum doua zile.. am schimbat rolele de la variator, am montat totul ok si l-am pornit (a pornit la prima pedala), apoi scuterul fiiind pe cric, l-am accelerat putin sa vad cum merge, la un momentdat motorul a dat un "rateu", cum sa va explic, ca un fasait puternic pe toba... dupa asta l-am lasat imediat la relanti, si, si-a revenit.. am zis ca nu e nimic grav.. cam peste o ora am iesit putin cu el sa vad daca este vreo diferenta la viteza (dupa ce am schimbat rolele). diferenta era, avea viteza mai bunicica si demarajul mai bun.. (nu l-am fortat, cu mai mult de 20 nu am mers). am revenit cu el acasa, si dupa ce l-am pus iar pe cric, am zis hai sa il mai pornesc o data, si am accelerat iar putin mai mult, dupa cateva secunde s-a auzit iar acel sunet puternic si s-a oprit motorul... am incercat sa il pornesc dar in zadar... am zis ca este setul, apoi m-am gandit sa desfac capacul de la transmisie si sa ma uit putin si pe acolo.. zis si facut, am scos capacul, variatorul, fulia... dupa ce am scos tot, am vazut ca semeringul era iesit complet din locasul lui, pur si simplu statea liber pe ax... de aici si nelamurirea mea, motorul poate pierde compresie pe acolo? am fixat semeringul inapoi in locasul lui si am montat totul asa cum a fost, (inainte sa montez semeringul inapoi am dat cu putin ulei pe el.. oare nu trebuia ?) apoi am incercat sa il pornesc.. a pornit dupa vreo 5 pedale.. acum problema era alta, il porneam si daca il lasam asa la relanti, mergea cam 2 minute si se oprea sigur, si mai important de atat, daca il porneam si incercam sa accelerez putin se ineca si se oprea imediat... pe deasupra imi uda si bujia in exces, ceea ce inainte nu se intampla asta... acum nu mai porneste deloc.Eu ma gandesc asa, sa fie oare de la set, sa se fi "dus" ca am accelarat eu mai puternic? sau sa piarda compresie pe la semering pe acolo?Scuterul mergea perfect, pana atunci cand am accelarat si s-a auzit acel fasait puternic (banuiesc ca pe toba).Daca m-ar putea ajuta si pe mine cineva cu un sfat, i-as fi foarte reunoscator!! Pentru ca nu stiu ce sa fac, sa ii cumpar set nou, sa ii cumpar semering-uri si rulmenti.. dar pentru asta trebuie desfacut carterul, ceea ce am inteles ca este o operatiune cam grea. Nu stiu ce sa fac... Salut ce role ai folosit, vreau sa le schimb si eu, ca sunt uzate si nu stiu ce gramas sa folosesc pentru viteza si demaraj, tu ce gramaj ai folosit Link spre comentariu
riderinblack Postat Iulie 30, 2020 Partajează Postat Iulie 30, 2020 Sigur isi aduce aminte de acum 10 ani.... Link spre comentariu
Popusoi Constantin Postat Martie 22, 2021 Partajează Postat Martie 22, 2021 On 12/3/2010 at 5:49 AM, bibanu47 said: Salut,Daca este vorba de un motor in doi timpi e normal sa traga aer fals pe la simeringuri si sa nu mai faca admisie,deci se pierde compresie,daca este in 4 timpi nu are nici o legatura.De obicei rateurile sunt date atunci cand scanteia nu este in regula. Salut , am o intrebare scuterul se porneste bine merge bine aproximativ 1 km si apoi pirde puterea . Se opreste iar apoi cind il pornesc merge 100 m si apoi iarasi isi pirde puterea . Carboratorul este nou , am schimbat porchen , coleţ , ghilz . Este tot nou . Ce problema poate sa fie ? Link spre comentariu
validae Postat Martie 22, 2021 Partajează Postat Martie 22, 2021 Vezi să nu ai buşonul de la rezervor cu orificiul de aer înfundat.Dacă în rezervor nu intră aer, benzina curge cu pauze... Link spre comentariu
kinderu56 Postat Martie 24, 2021 Partajează Postat Martie 24, 2021 verifica sa nu traga aer fals pe la semeringurile de carter , varifica pompa de benzina vacumatica , verifica si robinetul vacumatic de pe rezervor , ce tip de scuter este ? Link spre comentariu
Cosmin Marian Postat Septembrie 14, 2021 Partajează Postat Septembrie 14, 2021 Buna ziua ,verificati garnitura de chiuloasa si strangerea ei,numai bine Cosmin Link spre comentariu
Alexbaciu Postat August 16, 2023 Partajează Postat August 16, 2023 Salut am si eu un scuter de 49cc in 2 timpi si nu mai porneste, ieri am mers cu el toata ziua pornea la sfert si azi nu a mai vrut sub nicio forma sa mai pornească, iam curatat carburatorul dar nimic, porneste doar daca îi pun benzina in capul pistonului va rog frumos daca ma puteti ajuta Link spre comentariu
validae Postat August 29, 2023 Partajează Postat August 29, 2023 Problema e la camera de nivel constant, nu rămâne benzină după oprirea motorului. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum