Vizitator skyll Postat Decembrie 1, 2010 Partajează Postat Decembrie 1, 2010 Buna ziua , EU sunt cam incepator asa ca luati-ma usor ,am puse pe instalatie doua calorifere de aprox 4000 w total (2000 + 2000) si tensiunea scade cam intre 190- 182 V si celelate consumatoare mai sensibile cum este calculatoru se tot restarteaza din cauza lipsei tensiunii ,ce as putea face sa mentin cat de cat tensiunea la un nivel acceptabil (fara sa scot caloriferele din priza )Multumesc . Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 1, 2010 Partajează Postat Decembrie 1, 2010 Vezi ce consumatori "sensibili"ai de alimentat,si cumpara un stabilizator de tensiune,in functie de puterea lui,pretul difera,dar alta solutie nu prea ai...probabil esti la capat de retea de pica asa de mult tensiunea. Link spre comentariu
dorian 70 Postat Decembrie 2, 2010 Partajează Postat Decembrie 2, 2010 Dar cu caloriferele scoase din priza ce tensiune ai ?Cu ce aparat masori, pentru ca unele sunt calibrate aiurea ? Link spre comentariu
Vizitator skyll Postat Decembrie 2, 2010 Partajează Postat Decembrie 2, 2010 fara calorifere ajunge la 210 -219 ,eu ma gandeam sa iau cativa condensatori ne polarizati si sa incerc sa maresc tensiunea , o merge ? Link spre comentariu