cristi_ro Postat Iulie 1, 2013 Partajează Postat Iulie 1, 2013 salutare,ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste detalii, vreau sa montez pe un vw polo model din 2001 un sistem de avertizare pt uitarea luminilor aprinse, cel existent nu mai functioneaza.de unde pot lua cele 3 semnala, plus dupa contact, plus pozitie si semnalul de la butonul din usa (minus)?se gasesc toate la tabloul de sigurante?multumesc anticipat Link spre comentariu
Aurelian6n2 Postat Iulie 3, 2013 Autor Partajează Postat Iulie 3, 2013 Ce anume ai verificat si ai constatat ca nu mai merge ? Nu mai suna buzer-ul ? Eu zic sa incerci repararea sistemului original al masinii deoarece nu cred ca e ceva grav, vreun contact imperfect sau buzer dus.Fa-i prima data o scanare cu vcds sau oricare alta diagnoza sa vezi daca nu ai ceva erori de comunicare intre instruments cluster si ECU. Link spre comentariu
cristi_ro Postat Iulie 4, 2013 Partajează Postat Iulie 4, 2013 Nu mai sună deloc, îi maşina unui coleg şi nu vrea să mai meargă să verifice. Unde îi sistemul vechi să îl verific? Îi montat pe tabloul de siguranţe? Link spre comentariu
Aurelian6n2 Postat Iulie 4, 2013 Autor Partajează Postat Iulie 4, 2013 Nu, este in bord la un loc cu ceasurile. Sunt sigur ca este o mufa oxidata sau buzerul obosit.Oricum comenzile principale sunt date de ECU deoarece modelul asta de polo nu are modul confort sau centrala electronica.Asadar verifica prima data traseele si mufele dintre ECU si ceasuri, curata mufele cu ceva gen spray contact.Ceasurile se desfac astfel : prima data desfaci borna pozitiva de la baterie in mod obligatoriu; apoi desfaci surubul din mijloc de sub cochila ceasurilor si tragi usor inspre tine de jumatatea de sus a acesteia moment in care o sa se desprinda .Mai ai acum jumatatea de jos a acesteia care e prinsa in 2 suruburi pe laterale. Dupa asta blocul cu ceasurile de bord se basculeaza in fata si se ridica in sus pt a avea acces la cele 2 mufe de conectare. Desfaci mufele (se declipseaza) si poti lua ceasurile deoparte sa le bibilesti.Blocul ce contine ceasurile se demonteaza folosind chei(surubelnite) torx de dimensiuni mici, asemanatoare cu cele de la telefoanele mobile.Buzerul este in spatele ceasurilor.Spor la treaba. Link spre comentariu
Vizitator instinktus Postat Iulie 5, 2013 Partajează Postat Iulie 5, 2013 Vezi in prima faza daca vede usa deschisa. Daca atunci cand spuneti "ECU" va referiti la calculatorul de motor, acesta nu are nici o legatura cu problema de mai sus.Posteaza mai multe date despre masina ca sa verificam pe o schema pentru ca nu mai stiu exact cum functioneaza sistemul. Link spre comentariu
Aurelian6n2 Postat Iulie 5, 2013 Autor Partajează Postat Iulie 5, 2013 Sunt posesor de vw polo 6n2 motor 1.4 16v 75 cp, cod AUA, deci.....Nici nu imi imaginez ca nu a verificat chestia cu usa deschisa prima data, in caz contrar discutia nici nu are rost. Oricum switch-ul de la usa soferului e diferit de celelalte usi fiind cu 3 fire, iar celelalte cu 2. Se potrivesc de la golf 3.Masina asta e un pic mai ciudata si nu are modul comfort, centrala electrica sau alte asemenea, e simplificata mai mult decat ar trebui. Mai este un controller pt. geamuri electrice si alte maruntisuri undeva in portiera soferului, ar trebui verificate si firele de la articulatia usii. Acesta nu comunica nici can-bus si nici k-line cu ecu, deci nu o sa-l vezi la nici o diagnoza. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 6, 2023 Partajează Postat Aprilie 6, 2023 Bună ziua 'va rog frumos vreau si eu schema de sigurante și pt ce este fiecare siguranta la wv polo 9n 1'2 benzina motor AWY 'nu îmi vine tensiune la sonda lamda prima de înainte de catalizator Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 6, 2023 Partajează Postat Aprilie 6, 2023 Vezi că fiecare maşină are un tabel cu semnificaţia fiecărei siguranţe chiar pe spatele capacului tabloului respectiv. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 6, 2023 Partajează Postat Aprilie 6, 2023 Da domnule Validae are am găsit dar sunt citeva care arata cheching motor în nr de 6 sigurante și ma interesa care ar fi descrierea ''mar interesa care este siguranță pt sonda lamda prima ca nu îmi vine tensiune la sonda Link spre comentariu
sesebe Postat Aprilie 6, 2023 Partajează Postat Aprilie 6, 2023 (editat) Nu cred ca sondele lambda sint trecute prin siguranțe, ci sint alimentate direct din ECU motor. Editat Aprilie 6, 2023 de sesebe Link spre comentariu
ady2006 Postat Aprilie 6, 2023 Partajează Postat Aprilie 6, 2023 @Florin berdilaSiguranta nr 9. Doar ca este comuna pentru cele 2 sonde lambda. Daca la una ai plus, la una nu, ai probleme pe cablaj. @sesebeECU da masa pentru incalzirea sondelor lambda, in cazul de fata. Plusul este trecut prin siguranta. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 7, 2023 Partajează Postat Aprilie 7, 2023 Eu am pus aparatul de măsură pe ambele fire la mufă și nu am tensiune și cu contactul pus și fără '''sau trebuie doar plusul să-l iau din mufa și minusul de pe caroserie? Link spre comentariu
TestPoint Postat Aprilie 7, 2023 Partajează Postat Aprilie 7, 2023 La 06.04.2023 la 10:57, Florin berdila a spus: Bună ziua 'va rog frumos vreau si eu schema de sigurante și pt ce este fiecare siguranta la wv polo 9n 1'2 benzina motor AWY 'nu îmi vine tensiune la sonda lamda prima de înainte de catalizator Aici ai schema. Si ultima, Link spre comentariu
TestPoint Postat Aprilie 7, 2023 Partajează Postat Aprilie 7, 2023 (editat) Acum 13 minute, TestPoint a spus: Aici ai schema. Si ultima, Cum nu am a mai avut spatiu sa urc si aceasta poza.... Aici e tabla codurilor de culori ale firelor respective,,,se vede mai ok. Editat Aprilie 7, 2023 de TestPoint Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 20 Partajează Postat Aprilie 20 Domule sonda prima de înaintea de catalizator iam'scos mufa are patru fire va rog să-mi spuneți ce valori sa am acolo ca iam pus contactul și nu am 12 v sau trebuie luat doar un fir din cele patru plusu și minusu pe caroserie? Am nevoie va rog de ajutor are sonda 2 fire albe și doua colorate diferit dar nu am tensiune acolo cu contact sau fără ajutați-mă va rog Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum