Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Intrebari, Probleme Invertor 12v - 220v auto


Vizitator rasu1984

Postări Recomandate

Vizitator smilex

Tot ce atinge si depaseste 400V, a caror curenti atinge sau depaseste ceea ce a fost, si mai ales, a caror capacitate de intrare (GS) este asemanatoare sau mai mica (preferabil) decat a ceea ce a fost. Din PDF.

Link spre comentariu

Am probat invertorul cu 3 buc IRF740 in loc de CEP740A alimentat pe 12v din bateria masinii de 45Ah cu doua becuri de 60w si respectiv 75w puse in paralel si functioneaza ireprosabil. Am lasat 10 min sa arda becurile, lateralele (radiatorul) invertorului ramanand reci. Multumesc tuturor pentru sugestii. :aplauze Stima.

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
Vizitator geocos78

salutare !Va rog sa ma ajutati cu o schema pentru invertorul 12/220V de 400W BDPC400 de la BLACK&DECKER.mentionez ca produsul a iesit din garantie, iar reparatia la reprezentanta costa mai scump decat un produs nou.defectul consta in 4 rezistente smd (prajite) a caror valoare nu mai este vizibila iar indicatia ledului de pe panou este de scurtcircuit.Va multumesc .

Link spre comentariu

Posteaza totusi unde trebuie...Si sa nu crezi ca rezistentele alea s-au ars degeaba,pana nu gasetsi cauza,n-o sa-l rezolviCe i-ai facut de s-a ars? Ca poate ne mai dam seama de una-alta...evident ajutati de pozele clare ale aparatului

Link spre comentariu

Buna seara, are cineva schema invertorului HQ INV600? A avut toti trz ( 8 buc )FTP18N06N si 2 buc IRFP450 dusi + sig de 30A. Inlocuit dar nu pleaca de pe baterie. O schema si daca a mai avut cineva acest defect un sfat va rog. Cu stima Nelu G

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 2 luni mai târziu...

IRFZ44N Se gaseste peste tot...poti sa pui,dar trebuie schimbati toti irfz44n cu IRF 3205...altfel se v-or arde in scurt timp...vezi ca mai mult ca sigur sunt devalorizate si rezistenta din grila si dioda daca are....

Link spre comentariu

Trebuia sa postezi aici de la inceput...Da,toti tranzistorii trebuie sa fie de aceelasi tip!Rezistentele (din grila) nu se prea devalorizeaza,eventual se ard si gata. Slabe sanse sa trebuiasca inlocuite,dar nu stica sa le masori

Link spre comentariu

@Dr.L- am schimbat tranzistorii de acelasi tip , nu mai arde sigranta de protectie dar ramane ledul rosu "FAULT" aprins si nu se cupleaza pe "power", ce sa mai fie?

Link spre comentariu

IRFZ44N aia sunt pusi pe baleierea tensiunii de 220v continue pe 50Hz nu asa?!?verifica daca ai 220V pe condesatorul acela mare de pe iesire cu trans scosi de pe placa..daca ai tensiunea continua inceamna ca defect este ori tranzistorii care comanda acei IRFZ,banuiesc ca nu sunt direct comandati..de oscilator..DACA SUNT PUSI IN PRIMARUL SURSEI RIDICATOARE SI ACEASTA STA IN AVARIE INSEAMNA CA TRANZISTORII DE PE IESIREA DE 220vAC SUNT AVARIATI...SCOTETII AFARA SUNT 2 ORI 4 IN PARALEL..DATII JOS PE TOTI SI VEDETI DACA AVETI TENSIUNEA PE CONDESATORUL DIN SECUNDAR DE 220V --315Vc nu stiu exact cat este acolo...la tine..

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări