spik Postat Ianuarie 1, 2017 Partajează Postat Ianuarie 1, 2017 salutare domnilor vreau neaparat sa dau o gaura de 1 mm in camasa de rulment la care rulmentu pe care il am acum nu are gaura este un rulment sofisticat care are un fel de crichet si trebuie sai dau o gaura in camasa ca sal pot unge cum ma sfatuitiFara suparare, lasa lucrurile astea pe seama celor priceputi...Daca vrei sa gauresti camasa unui rulment pentru a-l unge...inseamna ca nu stii ce faci. Mecanica nu inseamna doar ciocan si ulei!E pacat de lucrurile pe care vrei sa le "repari"!Pe de alta parte admir vointa ta, doar ca nu este indeajuns... 1 Link spre comentariu
znecula Postat Ianuarie 8, 2017 Partajează Postat Ianuarie 8, 2017 (editat) Teoretic, chiar si practic gaura se poate da langa calea de rulare a bilelor (adica undeva langa marginea inelului exterior). Depinde acum de ce dotare tehnica dispunem, de cat de mare e rulmentul ca sa ne permita gaurirea cu un burghiu. Cu burghie bune de carbura, o bormasina de banc buna si oarece transpiratie cred ca e reaalizabila. Eu nu am gaurit dar am strunjit camasa de rulment cu carbura si a mers. Stima. LE. Acum am vazut ca vrei gaura de 1mm. Cam greu cu burghiul. Cred ca prin electroeroziune ar fi mai usor. Trebuie sa ai acces la o astfel de masina. Editat Ianuarie 8, 2017 de znecula Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 8, 2017 Partajează Postat Ianuarie 8, 2017 Dacă punea o poză cu utilajul sau subansamblul unde e montat acel rulment, sigur puteam să-i dăm o idee mai bună de gresare, decât aberația de a găuri un rulment.Dar probabil am cerut prea mult.... Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Ianuarie 9, 2017 Partajează Postat Ianuarie 9, 2017 Fara burghiu de carbura nu ai ce cauta la asemenea materiale. Exclus din start titan, cobalt etc. Oricum, acea gaurica va fi pentru bile ca si cum ai trece cu masina cu 70 la ora la fiecare 10 metri peste denivelari dealea proeminente pt reducerea vitezei. Si.......BTW......Marlowe, stii sa imiti bine; stiu unde bati. Link spre comentariu
radu cnc Postat Ianuarie 13, 2017 Partajează Postat Ianuarie 13, 2017 Daca totusi rulmentul nu este gresat, este etansat pe laterale, pe fetele laterale se polizeaza 3,,,3 mici adancituri si uleiul va intra si gresa rulmentul. Este o solutie simpla folosita des in cutiile de viteze... Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Ianuarie 13, 2017 Partajează Postat Ianuarie 13, 2017 Atunci intreb si eu, ce rost mai au etansarile ZZ daca este in cutie cu ulei curat pe linga el? Nu`i mai simplu sa le dai afara de tot? daca bineinteles se poate asta. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 20, 2017 Partajează Postat Aprilie 20, 2017 salutare domnilor vreau sa dau datele unui rulment conic adica sal masor am masurat diametru interior diametru exterior dar nustiu cum se masoara latimea ,ce masor latimea camesi de rulment sau unde este asamblu de bile ?poate ma ajuta si pe mine cineva cu un desen cum se masoara acesti rulmenti conici va rog mult Link spre comentariu
Vizitator papadie Postat Aprilie 20, 2017 Partajează Postat Aprilie 20, 2017 salutare domnilor vreau sa dau datele unui rulment conic adica sal masor am masurat diametru interior diametru exterior dar nustiu cum se masoara latimea ,ce masor latimea camesi de rulment sau unde este asamblu de bile ?poate ma ajuta si pe mine cineva cu un desen cum se masoara acesti rulmenti conici va rog mult Sper sa te ajute Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 21, 2017 Partajează Postat Aprilie 21, 2017 Nu e mai bine sa citesti ce e stantat pe el? Daca ii spui unui vanzator ce scrie acolo, iti va da unul identic si nici nu te va intreba de unde il ai. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 21, 2017 Partajează Postat Aprilie 21, 2017 am nevoie sa il masor nu mai este scris nimic si de aceea trebuie sal masor asa ca imi trebuie detali cum sal masor deci cum masor latimea ,camasa rulmentului sau suportu bilelor asta intreb Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 21, 2017 Partajează Postat Aprilie 21, 2017 (editat) http://www.timken.com/wp-content/uploads/2016/10/E10481-RO.pdf Cred ca mai mult nu se poate spune despre rulmenti. Sper sa gasesti ce te intereseaza, u si desene in care explica de unde si pana unde se masoara si ai si codurile, ca sa stii ce sa ceri. Eventual il iei in punga si te duci cu el la magazin ca nu tuseste nimeni daca il vede mozolit, au cu ce sa ti-l compare. Editat Aprilie 21, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 21, 2017 Partajează Postat Aprilie 21, 2017 am descarcat si eu asa ceva de pe net dar nu explica nicaieri cum sal masori un rulment conic asa ca poate este cineva care stie cum masor inaltimea sau grosimea rulmentului Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 21, 2017 Partajează Postat Aprilie 21, 2017 Asa se masoara, ce nu e clar? T-ul iti trebuie tie. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 21, 2017 Partajează Postat Aprilie 21, 2017 si acel B ce este nu tot latime sau ce Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Aprilie 23, 2017 Partajează Postat Aprilie 23, 2017 si acel B ce este nu tot latime sau ce Latimea maxima, pana la colivia rolelor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum