ratza Postat Decembrie 31, 2016 Partajează Postat Decembrie 31, 2016 Burghiu din titan, ungere şi multă răbdare. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 31, 2016 Partajează Postat Decembrie 31, 2016 Si cum mai calca bilele pe gaura? Sunt unele produse la care nu se umbla, rulmentii fiind unul dintre acestea. Ca de obicei problema este prost pusa, exista multe alte solutii tehnice de a unge acel rulment fara a interveni asupra lui. Intrebarea asta seamana cu "daca unul arunca o piatra intr-o fantana sar 10 intelepti sa o scoata" Ce fel de rulment, ce fel de carcasa, ce fel de ungere, de unde vine ungerea etc etc............ Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 31, 2016 Partajează Postat Decembrie 31, 2016 Dacă pui o poză clară cu rulmentul sau dispozitivul ce-l conține, poate descoperim o metodă corectă din punct de vedere tehnic pentru a gresa acel rulment. În niciun caz nu se pune problema să găurești un rulment, fiindcă asta îl va distruge rapid. Link spre comentariu
ratza Postat Decembrie 31, 2016 Partajează Postat Decembrie 31, 2016 Omul vrea să-i dea gaură, noi îi dăm soluţii. Trebuie găurit neapărat, cît mai aproape de centru căii de rulare, acolo e nevoie de ungere. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Decembrie 31, 2016 Partajează Postat Decembrie 31, 2016 este undeva montat pe un ax si cand vreau sal ung trebuie demontat un asamblu de roti , de inele si de seibi si vreau sai dau o gaura ca sai pot baga vaselina cu seringa cu ac sa nu mai demontez mereu ca ar sa mi se strice celelalte piese iar cineva ma indrumat sai dau o gaura , spunea domnu Marlowe ca se strica daca dau gaura in camasa dar am mai vazut rulmenti cu gaura in camasa aceeia UC 205 si vaselina intra prin acele gauri. daca incerc cu un burghiu de titan pot gauri sau mai sunt si alte metode? Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 31, 2016 Partajează Postat Decembrie 31, 2016 Si eu vreau sa repar o lampa EL34 si nus cum sa fac ca nu am vazuto de niste bobine cu tot felul de sarme si suruburi in ele. Cine se stie poate sa-mi spuna simie daca dau o gaura cu burghiu de titan in sticla lampi ca sa ajung inlauntru lampi ca am vazut ca are un scurt acolosa si cu o surubelnita sau un ac sa tai scurtul siapoi sa lipesc gaura cu poxipol si cun compresor de frigider sa scot aierul din lampa Multumesc frumos Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat Decembrie 31, 2016 Partajează Postat Decembrie 31, 2016 Marlowe, n-ai vazut rulmenti cu camasa exterioare gaurita ?, n-ai vazut nimic pana acum... Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 31, 2016 Partajează Postat Decembrie 31, 2016 Am spus eu ca nu am vazut inel exterior gaurit (camasa mai din folclor)? "n-ai vazut nimic pana acum..." am vazut mai multe decat crezi, nu-i cazul sa-ti dai cu parerea. Tu sti despre ce rulment vorbeste, cu bile role ace, cu cate randuri etc etc.? Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat Decembrie 31, 2016 Partajează Postat Decembrie 31, 2016 am vazut si am lucrat cu rulmenti cu "ace", bile , conice care aveau gauri, nu poti banui tu cu cati rulmenti am lucrat eu, nu poti face tu "misto" de noi ca vrei sa repari o "lampa" EL 34, apropo ce tensiune are pe filament?, poti sa o gauresti in multe feluri, un scurt in ea poti sa-l inlaturi si cu o descarcare "electrica" Link spre comentariu
Vizitator maistrul Postat Decembrie 31, 2016 Partajează Postat Decembrie 31, 2016 Va zic eu acuma exact.Nu e voie sa se gaureasca camasa de rulment.Rulmentu se unge bine si asa ramine pin face zgomot.Ungerea rulmentului se face cu amestec de vasilina cu seu de oaie la un gresor de vasilina o lingura de seu de oaie.Poate sa zica orcine ce o vrea asta e cea mai buna unsoare de rulment.Toata viata eu asa am uns rulmentul. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 31, 2016 Partajează Postat Decembrie 31, 2016 Seul ala din tpoicul cu cutremurul? Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 31, 2016 Partajează Postat Decembrie 31, 2016 Nu cred ca merge gaurit rulmentul in camasa. Spanul de la sfarsitul gaurii sigur nu va fi evacuat in totalitate de burghiu si va ajunge la bilele rulmentilor...asta va duce la distrugerea rulmentului. Se practica gaura dar pe linia de montaj...inainte de a fi montate bilele. Link spre comentariu
morocanosul Postat Ianuarie 1, 2017 Partajează Postat Ianuarie 1, 2017 este undeva montat pe un ax si cand vreau sal ung trebuie demontat un asamblu de roti , de inele si de seibi si vreau sai dau o gaura ca sai pot baga vaselina cu seringa cu ac sa nu mai demontez mereu ca ar sa mi se strice celelalte piese iar cineva ma indrumat sai dau o gaura , spunea domnu Marlowe ca se strica daca dau gaura in camasa dar am mai vazut rulmenti cu gaura in camasa aceeia UC 205 si vaselina intra prin acele gauri. daca incerc cu un burghiu de titan pot gauri sau mai sunt si alte metode? Probabil o gaura in "camasa" de protectie,e vorba de capacele laterale de protectie anti-praf,dar daca dai gaura in camasa exterioara(calea de rulare),rulmentul este definitv COMPROMIS..!! Decat sa-ti faci de lucru de-N ori,mai bine demontezi acuma smecheria si inlocuiesti rulmentii cu ceva de calitate si nu mai ai treaba catva timp...! Altfel operatiunea pe langa ca e dificil de executat este un fel de ...lucru de mantuiala...adica rezista putin,nici nu stii exact ce va urma... Daca inlocuiesti rulmentul cu unul nou,ai garantia ca nu are joc(deci nici trepidatii),este gresat din constructie,etc. Nu fa economie la cateva zeci de lei caci ulterior te va costa...sute de lei..! Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Ianuarie 1, 2017 Partajează Postat Ianuarie 1, 2017 La multi ani! Vad ca Florin a reusit din nou sa incinga spiritele.Colegului Florian Ciobanu ii recomand ca inainte de a se lua de colegul marlowe,sa studieze posturile colegului Florin.Domnul Florin este un tip deosebit.Pune tot felul de intrebari peste tot si niciodata,da' niciodata nu tine cont de nici un raspuns.Totusi,domnul Florin a evoluat,tre sa recunosc...........a inceput sa foloseasca virgula si semnul intrebarii.Colegului maistrul ii recomand cu caldura sa o lase mai moale cu seul de oaie,ca si solutie-minune la orice problema tehnica si nu numai........daca la rulmenti de precizie sau rulmenti de turatie bagi seu de oaie,poti sa-i f......uti.Scuzati exprimarea.La filetare de asemenea.Daca ai de filetat un material moale,fara pretentii cu filiera sau tarod tot fara pretentii,mai merge sa folosesti seu.Dar daca ai de filetat un material mai tare,sau la viteze mai mari,poti sa uiti seul.S-au inventat spray-urile tehnice,inclusiv pt. filetare. Alex Link spre comentariu
puriu Postat Ianuarie 1, 2017 Partajează Postat Ianuarie 1, 2017 Seul de oaie se foloseste si astazi pentru lagarele din lemn cu fuse din otel. La rulmenti se foloseste o unsoare grafitata care tine mai mult decat rulmentul. Cine vrea sa se distreze cu gaurirea inelului exterior al unui rulment, poate folosi orice burghiu din otel-carbon pana ajunge la calea de rulare care este durificata in draci. Aici trebuie folosit acelasi burghiu, dar durificat in draci, prin calire in mercur, urmata de o magnetizare teapana pentru extragerea aschiilor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum