Vizitator chryyss Postat Noiembrie 26, 2010 Partajează Postat Noiembrie 26, 2010 Am un scuter electric.Foloseste 2 acumulatori de 12 v/63A partea electronica de control nu o mai are .Am nevoie de o schema pentru speed controller care sa lucreze la 24V.Motorul consuma 20A la capacitate maxima.Am incercat o schema cu sg3525 cu 4 mosfeturi(irfp064n)dar la sarcina mare s-au ars. Link spre comentariu
marinescug Postat Noiembrie 26, 2010 Partajează Postat Noiembrie 26, 2010 Protectia la sarcina inductiva unde e ??? Daca ai posibilitatea nu ar fi stricat nici o protectie la supracurent. De exemplu ca aici http://www.eleccircuit.com/pwm-dc-motor ... th-sg3525/ Link spre comentariu
Vizitator chryyss Postat Noiembrie 26, 2010 Partajează Postat Noiembrie 26, 2010 ok...partea de protectie la supracurent o adaptez repede.Atasez schemei mele acea parte de protectie din schema de pe link-ul care mi l-ai trimis.Dar probema e ca eu vreau sa pun 4 mosfet-uri in paralel sa obtin un curent mare prin sarcina ,adica am nevoie de 30a.(motorul meu ia 20a )Fiecare Mos fet ar trebui sa aiba in serie cu grila o rezistenta.Ce valoare ar trebui sa aiba rezistenta. Link spre comentariu
Vizitator chryyss Postat Noiembrie 26, 2010 Partajează Postat Noiembrie 26, 2010 schema redesenata Link spre comentariu
Blind Postat Noiembrie 26, 2010 Partajează Postat Noiembrie 26, 2010 Si ce naiba treaba are scuterul tau cu modelismul??? Sectiunea auto nu era pe placul tau? Link spre comentariu
marinescug Postat Noiembrie 26, 2010 Partajează Postat Noiembrie 26, 2010 In schema din link, era o dioda in serie cu al tau R8, pe ramura de alimentare a IC-ului.Protectiile cu rezistente de acel tip se calculeaza simplu. Stii care este tensiunea de deschidere pentru tranzistorul pe baza caruia se aplica tensiunea sesizata pe rezistorul serie cu motorul. Curentul prin rezistorul acela, e curentul motorului.Calculul e simplu, mai greu obtii valoarea R, cu atentie la puterea disipata pe el si evident la curentul maxim suportat.Evident ca nici o siguranta auto nu strica in serie cu motorul. Vezi ca la pornire e curentul ceva mai mare de catevba ori decat curentul de mentinere sau de mers in gol. Experimenteaza si tu cu roata suspendata. Schema e o propunere, nu garantez pentru ea ( nu am folosit-o) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum