Vizitator alexclau Postat Noiembrie 25, 2010 Partajează Postat Noiembrie 25, 2010 cum as putea calcula diametrul pentru bobinarea unui motor trifazat de 1,1Kw. este de 2850 rot/min.A fost bobinat de curand si se cam incinge repede si fara pre mult efort. Sa nu fie prea bine impregnat cu lac?sau poate sarma prea subtire? Link spre comentariu
remus68 Postat Noiembrie 25, 2010 Partajează Postat Noiembrie 25, 2010 Daca se incalzeste in gol, se poate sa fie rebobinat cu un conductor ceva mai gros si a fost redus numarul de spire pe infasurare ca sa poata incapea pe miez. Motorul fiind trifazat, il alimentezi de la retea trifazata? Link spre comentariu
Vizitator alexclau Postat Noiembrie 26, 2010 Partajează Postat Noiembrie 26, 2010 Nu, il folosesc in sistem 220 monofazat. Imi pare rau de el pentru ca l-am folosit multi ani si am foarte multumit de el. Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 26, 2010 Partajează Postat Noiembrie 26, 2010 Cam la ce temperatura ajunge?daca se limiteaza undeva la 60~65grade nu e o problema, exista sarma de bobinaj care lucreaza la temperaturi si mai mari fara sa se arda. Link spre comentariu
remus68 Postat Noiembrie 26, 2010 Partajează Postat Noiembrie 26, 2010 Am intilnit motoare trifazate alimentate la 220V (in triunghi + condensator) care se incalzeau putin la functionarea in gol, cu toate ca alimentate in stea la 380V erau reci. Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 26, 2010 Partajează Postat Noiembrie 26, 2010 Am intilnit motoare trifazate alimentate la 220V (in triunghi + condensator) care se incalzeau putin la functionarea in gol, cu toate ca alimentate in stea la 380V erau reci.Mai ales daca condensatorul este supradimensionat ca valoare.Multi pun condensatoare prea mari si dupa pornire le mentin in circuit, cred ca daca creste cuplul la pornire acelasi lucru se intampla si cu puterea motorului.De fapt capacitatea optima pentru pornire este mult prea mare pentru functionare si trebuie redusa dupa aceea.Practic un motor trifazat cu condensator auxiliar e doar un compromis, a treia faza este falsa,condensatorul asigura un defazaj de 90grade iar motorul are nevoie de a treia faza defazata la 120grade. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum