Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

segway cu logica fuzzy

Vizitator preoteasa_dorin

Postări Recomandate

salt'tare, sunt student in an terminal la electronica si am ca tema de licenta "sistem pentru controlul inteligent (fuzzy control) alechilibrului dinamic pentru un vehicul biciclu (gen segway)".orice sfat (referitor la ce motoare, ce procesor, ce senzori de gravitatie pot folosi), critici sau experienta sunt binevenite. :scarpin

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• mitescu

2

• cirip

1

• nana

1

• srdjan

1

Top autori în acest subiect

ce tip de controller fuzzy vrei sa folosesti pentru determinarea solutiei cel cu implementare analogica(functii continuue) sau cel cu functi discrete(cuantizate). Ai grija ce procesor folosesti eu am reusit sa ingenuinchez pe partea de implementare analogica(functii continue) un atmega128 la 16MHz cu un controller fuzzy cu 5 intrari si 2 iesiri si functi parametrice 3, cu 16 reguli de decizie. nu reusea sa imi calculeze decizia mai repede de 1.5 secunde, insa reusisem sa il implementez corect macar, imi dadea acceleasi rezultate ca si in simularile din matlab. Ce sa iti zic bafta la implementare !!

Link spre comentariu

ce tip de controller fuzzy vrei sa folosesti pentru determinarea solutiei cel cu implementare analogica(functii continuue) sau cel cu functi discrete(cuantizate). Ai grija ce procesor folosesti eu am reusit sa ingenuinchez pe partea de implementare analogica(functii continue) un atmega128 la 16MHz cu un controller fuzzy cu 5 intrari si 2 iesiri si functi parametrice 3, cu 16 reguli de decizie. nu reusea sa imi calculeze decizia mai repede de 1.5 secunde, insa reusisem sa il implementez corect macar, imi dadea acceleasi rezultate ca si in simularile din matlab. Ce sa iti zic bafta la implementare !!

Nu sunt sigr ca voi folosi un procesor fuzzy! indrumtorul meu vrea sa folosim un PIC sau un 8051
Link spre comentariu