Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

releu de incarcare kimco


leonidos

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 25
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • leonidos

    13

  • dorel_81

    5

  • kzr66

    2

  • boederyakumo

    1

Top autori în acest subiect

Foloseste sch lui Skrut si Gogu pe http://moto-electro.ru/forum/index.php? ... c=307&st=0 ;puntea trifazica e formata din o faci din 3 punti obisnuite,de 25A/min 200V(5lei/buc).Poti sa folosesti tiristoare BT152 sau triace BTA26.Kimco?hm... .Dorel_81,cam care ar fi regimul termic al unei punti folosite 100% si alteia care merge la 50%? In timp apare undezechilibru intre faze care conduce la demagnetizarea rotorului si,cum spune neamtul...kaput lichtmaschine.

ai scris ca e posibil sa se demagnetizeze rotoru si asta nu i chestie buna deloc :speriat poti sa imi explici te rog cum se poate si din ce cauza???
Link spre comentariu

La montajul cu 2 punti...cauza e rezistenta dinamica ,care e dependenta de temperatura si cum o punte e folosita 50%,initial disipa 50% caldura=> se va incalzii mai incet decat una care disipa 100%,in timp =>o faza va lucra la o tensiune alternativa mai mica decat celelalte doua alaturate.Acest tip de redresare/stabilizare presupune o fortare a circuitului magnetic si diferenta se constitue intr-o energie care nu are unde se scurge;cedeaza o infasurare sau magnetul. Bobinajul se rebobineaza se rebobineaza,dar magnetul nu se poate reconditiona.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...

am reusit merge multumesc pentru schema dorel_81

Cu placere, ma bucur ca ai reusit. Te-as ruga daca poti sa postezi niste poze cu releul de incarcare si sa ne tii la curent cu detalii cum ar fi turatia maxima la care functioneaza motorul, voltajul masurat pe baterie in gol si cu toti consumatorii porniti la turatie minima si maxima a motorului. Sper ca ai dimensionat corespunzator toate componentele sa reziste.
Link spre comentariu

cam asa arata poza e facuta cu telefonu si nu se prea vede cinestie ce dar totusi...cu date mai multe am sa revin peste citeva zile mai am ceva de mesterit la motor inca nui montat in totalitate

Link spre comentariu
Vizitator tyc

tyc@ si ce'i de facut in cazu asta??

Am folosit 3 punti . Incearca sa-i faci un pcb sau macar fa traseele cu conductor de bobinaj de 2(pe care-l cureti de email cu smirgel),sau poti folosi conductor pt instalati electrice- se gaseste in orice magazin de electrice sub denumirea de FY (de 2,5 e excelent).Asa cum e ramai fara incarcare in 100km. In cat timp faci 100 km?Eu,in oras,intr-o zi.
Link spre comentariu

am reusit merge multumesc pentru schema dorel_81

Cu placere, ma bucur ca ai reusit. Te-as ruga daca poti sa postezi niste poze cu releul de incarcare si sa ne tii la curent cu detalii cum ar fi turatia maxima la care functioneaza motorul, voltajul masurat pe baterie in gol si cu toti consumatorii porniti la turatie minima si maxima a motorului. Sper ca ai dimensionat corespunzator toate componentele sa reziste.
am revenit..motoru merge pina la 10000rpm dar niciodata nu am ajuns cu el pina acolo....turatia unde se simte cel mai bine este 6000rpm la turatia asta fara nimic pornit voltaju masurat este de 13,70 si cu faza lunga pornita este de 14,11-14,50 cam aici sta...la relantiu este de 13,02--13,15 cam aici sta
Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...
Vizitator cristyyoo

Sal fratilor eu nu ma pricep de loc la electronica pute-ti sa ma ajuta-ti si p mine cu un releu dinasta facaut acasa? imi trebe pt un cbr! multumesc anticipat!

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări