leonidos Postat Noiembrie 21, 2010 Partajează Postat Noiembrie 21, 2010 salutare!! sunt nou nout aici si nu prea ma am eu asa bine cu electronica..dar am cine sa ma ajute sunt aici pentru ceva ajutor din partea voastra.. am un releu de incarcare pentru un scuter kimco bet&win 250cc care se pare ca sia dat duhu numai vrea sa incarce cred ca sa ars am citit pe ici pe colo cum ca sar putea construi si home made..daac aveti vreo schema cu piesele necesare si valorile componentelor va rog sa postati.. va multumesc mult Link spre comentariu
kzr66 Postat Noiembrie 21, 2010 Partajează Postat Noiembrie 21, 2010 ar trebui sa mentionezi pe ce tensiune e bateria scuterului apoi ne putem gindi la o rezolvare. Link spre comentariu
leonidos Postat Noiembrie 21, 2010 Autor Partajează Postat Noiembrie 21, 2010 12 V si 9 A am masurat in timp ce motoru este pornit si arata o tensiune de 12 v ceace nui normal inainte arata 13v si ceva ...curentu de incarcare nu lam masurat niciodata Link spre comentariu
kzr66 Postat Noiembrie 21, 2010 Partajează Postat Noiembrie 21, 2010 e clar ai baterie de 12v,tensiunea pe aceasta,cu m. pornit ,trebuie sa fie de 14,1+-0,3(13,8-14,4).eu zic ca poti adapta un releu de dacie electronic,pe cit posibil fabricat de IPEE arges cu fir de reper,aprox. 25 roni. Link spre comentariu
dorel_81 Postat Noiembrie 21, 2010 Partajează Postat Noiembrie 21, 2010 Alternatorul trebuie sa fie cu magnet permanent si in cazul acesta nu poti folosi releu de dacie... Incearca un releu de incarcare de la alte modele asemanatoare. Link spre comentariu
leonidos Postat Noiembrie 22, 2010 Autor Partajează Postat Noiembrie 22, 2010 da alternatoru este cu magnet permanent!! nu,nu cred ca ar merge de dacie cred ca am sa incerc de la un atv tot kimco... dar si o varianta hom made ar fi interesanta e iarna si nu prea am ce face....asa ca orice ideie este binevenita o schema ? Link spre comentariu
boederyakumo Postat Noiembrie 22, 2010 Partajează Postat Noiembrie 22, 2010 http://www.hazmat.com/~mjb/candm/regulator.html Analizati si schema asta. Link spre comentariu
leonidos Postat Noiembrie 22, 2010 Autor Partajează Postat Noiembrie 22, 2010 http://www.hazmat.com/~mjb/candm/regulator.htmlAnalizati si schema asta. multumesc!! Link spre comentariu
dorel_81 Postat Noiembrie 22, 2010 Partajează Postat Noiembrie 22, 2010 Acea schema este buna doar la alternatoarele cu infasurare de excitatie, alternatorul in cauza este unul cu magnet permanent si se folosesc alte tipuri de scheme. Puteti sa va inspirati de aici http://home.comcast.net/~loudgpz/GPZweb ... Field.html Link spre comentariu
leonidos Postat Noiembrie 24, 2010 Autor Partajează Postat Noiembrie 24, 2010 Acea schema este buna doar la alternatoarele cu infasurare de excitatie, alternatorul in cauza este unul cu magnet permanent si se folosesc alte tipuri de scheme. Puteti sa va inspirati de aici http://home.comcast.net/~loudgpz/GPZweb ... Field.htmlnu ai ideie cam cat costa o punte redresoare trifazata?? Link spre comentariu
dorel_81 Postat Noiembrie 24, 2010 Partajează Postat Noiembrie 24, 2010 Nu am idee cam cat ar costa o punte redresoare trifazata dar poti consulta diverse cataloage sau poti cauta pe net in functie de voltaj si amperaj difera si pretul. Mai poti folosi puntea redresoare din alternatoarele auto (gen Dacia). In caz ca nu gasesti nimic din ce am mentionat mai sus, poti face o punte trifazata din 2 punti redresoare normale sau pur si simplu din 6 diode de putere montate pe radiatoare de racire. Spor la mesterit. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Noiembrie 26, 2010 Partajează Postat Noiembrie 26, 2010 Foloseste sch lui Skrut si Gogu pe http://moto-electro.ru/forum/index.php? ... c=307&st=0 ;puntea trifazica e formata din o faci din 3 punti obisnuite,de 25A/min 200V(5lei/buc). Poti sa folosesti tiristoare BT152 sau triace BTA26. Kimco?hm... . Dorel_81,cam care ar fi regimul termic al unei punti folosite 100% si alteia care merge la 50%? In timp apare undezechilibru intre faze care conduce la demagnetizarea rotorului si,cum spune neamtul...kaput lichtmaschine. Link spre comentariu
dorel_81 Postat Noiembrie 26, 2010 Partajează Postat Noiembrie 26, 2010 Fara suparare (Tyc) dar nu am specificat date referitoare la puntile redresoare nestiind caracteristicile alternatorului de Kimco deci nu poti spune ca am zis eu o anumita valoare care ar merge la 100% din capacitate. Orice electronist care executa un montaj electronic ia in calcul o rezerva de putere, si isi dimensioneaza corespunzator componentele. Deci inca odata cititi toate postarile si o sa observati ca nu am specificat nici o valoare la puntea trifazata, am dat doar o idee de schema de unde se poate inspira initiatorul topicului, personal nu am testat schema, scheme sunt destule pe net, fiecare o alege pe cea care crede ca e mai buna, fiecare e binevenit sa ajute cu scheme sau alte idei initiatorul topicului. Daca am gresit cu ceva imi cer scuze. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Decembrie 4, 2010 Partajează Postat Decembrie 4, 2010 Ma refeream la propunerea ta de a folosi 2 punti mono...puntea care e folosita 100% se incalzeste la n grade,iar puntea care e folosita 50% se incazeste mai putin.Rezistenta e dependenta de temperatura si apare un dezechilibru inrte faze.Cum bobinenele sant stropite cu ulei,magnetul se va demagnetiza inainte sa se arda puntile. Link spre comentariu
leonidos Postat Decembrie 11, 2010 Autor Partajează Postat Decembrie 11, 2010 ce fel de date despre alternator vreti sa stiti? intrebatima si incerc sa vin cu ele(datele) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum