Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

releu de incarcare kimco


leonidos

Postări Recomandate

salutare!! sunt nou nout aici si nu prea ma am eu asa bine cu electronica..dar am cine sa ma ajute :da sunt aici pentru ceva ajutor din partea voastra.. am un releu de incarcare pentru un scuter kimco bet&win 250cc care se pare ca sia dat duhu numai vrea sa incarce cred ca sa ars am citit pe ici pe colo cum ca sar putea construi si home made..daac aveti vreo schema cu piesele necesare si valorile componentelor va rog sa postati.. va multumesc mult

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 25
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • leonidos

    13

  • dorel_81

    5

  • kzr66

    2

  • boederyakumo

    1

Top autori în acest subiect

e clar ai baterie de 12v,tensiunea pe aceasta,cu m. pornit ,trebuie sa fie de 14,1+-0,3(13,8-14,4).eu zic ca poti adapta un releu de dacie electronic,pe cit posibil fabricat de IPEE arges cu fir de reper,aprox. 25 roni.

Link spre comentariu

da alternatoru este cu magnet permanent!! nu,nu cred ca ar merge de dacie cred ca am sa incerc de la un atv tot kimco... dar si o varianta hom made ar fi interesanta e iarna si nu prea am ce face....asa ca orice ideie este binevenita o schema ?

Link spre comentariu

Nu am idee cam cat ar costa o punte redresoare trifazata dar poti consulta diverse cataloage sau poti cauta pe net in functie de voltaj si amperaj difera si pretul. Mai poti folosi puntea redresoare din alternatoarele auto (gen Dacia). In caz ca nu gasesti nimic din ce am mentionat mai sus, poti face o punte trifazata din 2 punti redresoare normale sau pur si simplu din 6 diode de putere montate pe radiatoare de racire. Spor la mesterit.

Link spre comentariu

Foloseste sch lui Skrut si Gogu pe http://moto-electro.ru/forum/index.php? ... c=307&st=0 ;puntea trifazica e formata din o faci din 3 punti obisnuite,de 25A/min 200V(5lei/buc).

Poti sa folosesti tiristoare BT152 sau triace BTA26.

Kimco?hm... .

Dorel_81,cam care ar fi regimul termic al unei punti folosite 100% si alteia care merge la 50%? In timp apare undezechilibru intre faze care conduce la demagnetizarea rotorului si,cum spune neamtul...kaput lichtmaschine.

Link spre comentariu

Fara suparare (Tyc) dar nu am specificat date referitoare la puntile redresoare nestiind caracteristicile alternatorului de Kimco deci nu poti spune ca am zis eu o anumita valoare care ar merge la 100% din capacitate. Orice electronist care executa un montaj electronic ia in calcul o rezerva de putere, si isi dimensioneaza corespunzator componentele. Deci inca odata cititi toate postarile si o sa observati ca nu am specificat nici o valoare la puntea trifazata, am dat doar o idee de schema de unde se poate inspira initiatorul topicului, personal nu am testat schema, scheme sunt destule pe net, fiecare o alege pe cea care crede ca e mai buna, fiecare e binevenit sa ajute cu scheme sau alte idei initiatorul topicului. Daca am gresit cu ceva imi cer scuze.

Link spre comentariu
Vizitator tyc

Ma refeream la propunerea ta de a folosi 2 punti mono...puntea care e folosita 100% se incalzeste la n grade,iar puntea care e folosita 50% se incazeste mai putin.Rezistenta e dependenta de temperatura si apare un dezechilibru inrte faze.Cum bobinenele sant stropite cu ulei,magnetul se va demagnetiza inainte sa se arda puntile.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări